Bu zamana kadar her şeyiyle bana destek veren hileon_gece ye teşekkür ediyorum ve bu bölümü ona ithaf ediyorum.Her şey için sağol ponçiğim <3
###
Cevdet konuşmuştur Hilal ile.Ona Leon ile uzak durmaları gerektiğini söylemiştir.Hilal ise şimdi odasında düşünüyordur.
"Anlamıyorum abla. Anlamıyorum."
"Neyi anlamıyorsun Hilal?"
"Herkes Leon'dan uzak durmamı söylüyor.Ben bunu zaten biliyorum. Lakin uzak duramıyorum. Kendimi zorluyorum lakin güçlü değilim."dediğinde Hilal, Yıldız Hilal'in yanına gelip onun yanaklarını okşar.
"Hayır Hilal. Sen çok güçlüsün. Kendini böyle zayıf görme. Sen benden, ondan, güçlüsün.Evet Leon'dan uzak durman lazım. Belki hayatına başka biri girer. Sen daha küçüksün. Önünde upuzun bir yol var."
"Başka biri mi? Hayır."der Hilal kafasını olumsuzca sallayarak.
Yıldız gözlerini devirir."Kendini Leon'a teslim etme Hilal."der ve içinden"Daha önce benim yaptığım gibi."diye geçirir.
"Teslim etmiyorum."Yıldız Hilal'i gözüyle süzdükten sonra odadan çıkar.
"Teslim etmiyorum. Etmeyeceğim." diye tekrarlar Hilal kendini.
###
Hilal hastahaneye gitmiştir. Vazifesini yapıyordur.O sırada Veronika gelir."Hilal." diye seslenince Hilal ona döner.
"Merhaba Kirya."
"Merhaba.Ben buraya Azize ile görüşmek için gelmiştim lakin seninle de biraz konuşmak isterim."
Hilal kaşlarını kaldırır. "Konu nedir?"
Kirya Hilal'i bir yere oturtur. Kendiside yanına oturur.Gülümseyerek Hilal'in mavilerine bakar."Konu...Sen ve Leon."
Hilal bunu duyunca kalkmaya yeltenir lakin Veronika onu durdurur."Ben vazifemin başına geçeyim."
"Hilal lütfen."
Hilal biraz duraksadıktan sonra"Peki tamam." der.
"Hilal, Leon'un vaziyeti hiç iyi değil.Kendi topraklarına gittiğinde bile hep seni düşündü. Lütfen onunla konuş."
"Olmaz Kirya üzgünüm. Biz onunla aylar önce aramıza mesafe koymaya karar vermiştik. Daha doğrusu o vermişti bu kararı ki böylesi daha doğru zaten."
"O ne demek Hilal? Sevdiğinden neden vaz geçsin? Senden neden vaz geçsin?"
"Bende onu diyorum ya işte. İnsan sevdiğinden vaz geçmez. Lakin sevmiyorsa..." der Hilal ve ayaklanır. "Vazife bekler Kirya. Hayırlı günler size." der.
Akşam olunca Hilal matbaaya gider.Mehmet, Lütfü ve Cezmiyi orada görünce yanlarına gider.Herkesle selamlaşır. Mehmet'e döndüğünde yüzünün yara içinde olduğunu görür.
"Mehmet! Ne oldu sana?!"
"Önemli bir şey değil."
"Bizde soruyoruz lakin cevap vermiyor bize de Hilal kardeşlik."der Cezmi.
"Pansuman için bir hastahaneye uğra istersen."
"Gerek yok geçer bir iki güne zaten."
Hilal daha fazla üstelemeyip eve doğru yol alır.Ali Kemal de evdedir. Hilal eve geldiğinde hep birlikte sohbet ederler. Daha sonra kapı çalar. Hilal kapıyı açmaya gider. Açtığında Veronika'yı görür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA MAĞLUP HİLEON
FanficVatan savaşının ortasında yaşanan gerçek AŞK. Hilal ve Leon'un düşünceleri onları farklı yere sürükledi. Lâkin "Aşksız bir yürek çorak bir ülkedir. Hiçbir şey yetişmez orada.","İnsan sevmeyi bilmeyen memleket sevmeyi nereden bilecek!","Kim derdiki b...