Με χεραιτησε με ενα νευμα και μπηκε στο σπιτι του.Δεν περιμενα πως θα ενδιαφερθει και πραγματικα ξαφνιαστηκα.
Με περιμενε η μητερα μου.Αφου με αγκαλιεσαι κατσαμε στο τραπεζι της κουζινας για να φαμε μεσημεριανο.
Δεν πεινουσα πολυ γιατι ειχα φαει αρκετα στην εκδρομη αλλα δεν ηθελα να την στεναχωρησω και εφαγα ολη την μεριδα μου.
Μου ανακοινωσε πως το σαββατοκυριακο θα ερθει η θεια μου με την κορη της για να μας επισκεφτει και θα της φιλοξενησουμε στο σπιτι μας.
Δεν υπηρχε και πολυς χωρος ουτε πολλα κρεβατια αλλα δεχτηκα να κοιμαμαι στον καναπε για οσο χρειαστει.Εξαλου ενας μικρος πονος στο σωμα μου το επομενο πρωι δεν θα με απασχολουσε και πολυ.Ειχα αλλα πραγματα να ασχοληθω στην τωρινη φαση."Περασα σημερα απο το σχολειο σου να ρωτησω τους καθηγητες σου πως τα πας"μου ειπε η μητερα μου.
"Α ναι?Δεν σε ειδα"της απαντησα.
"Μου ειπαν πως τα πας αρκετα καλα και φαινεται πως προσπαθεις"
"Ολοι αυτο σου ειπαν?"
"Υπηρχε και μια καθηγητρια,μια κοκκινομαλα που μου ειπε πως πρεπει να αρχισεις να διαβαζεις περισσοτερο αν θες να πετυχεις κατι"
"Ειναι η υποδιευθηντρια.Μας κανει Αρχαια"
"Αααα.Καταλαβα"Ποτε δεν τα πηγαινα καλα στα αρχαια.Απο την πρωτη γυμνασιου.Στην αρχη προσπαθουσα αλλα μετα τα παρατησα ελπιζωντας πως αργοτερα θα καταργηθουν απο το σχολειο.Αυτο δεν εχει γινει ακομα αλλα ευχομαι πως δεν θα υπαρχουν στις πανελληνιες η στι τελικες εξετασεις τις τριτης λυκειου.
Εχω αποφασισει να παω θεωρητικη κατευθηνση χωρις ομως να ξερω τι δουλεια θελω να κανω στο μελλον.
Ο πατερας μου με ονειρυοταν πτυχιουχα εχωντας τελειωσει την σχολη η το πανεπιστημειο που θα διαλεγα.Πολλες φορες μου μιλαγε για τα δικα του φοιτητικα χρονια με μεγαλη νοσταλγια.
Ηθελε να παω σε οποια σχολη θελω χωρις την δικια του παρεμβαση σε αυτη την επιλογη.Παντα με υποστηριζε οπως και η μητερα μου.
Παντα ενιωθα τυχερη που γεννηθηκα σε αυτη την οικογενεια.Αλλα μετα απο αυτο το συμβαν ολα αλλαξαν.
YOU ARE READING
Restart
Teen FictionΗ Ίρις είναι ένα 15χρονο κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην πόλη που έμενε παλιά η μητέρα της λόγω του θανάτου του πατέρα της και αρνείται να προσαμοστεί στη νέα της ζωή.