Μετα απο τους τιτλους τελους αρχισαμε να ετοιμαζομαστε για την βολτα.Δεν ειμουν και τοσο σιγουρη πως στην παρουσα χρονικη στιγμη ηθελα να βγω αλλα τελικα εδθωξα τις σκεψεις κλεισουρας στο σπιτι για μια ακομα φορα και πηρα την ισιωτικη στα χερια μου.
Στις 8 παρα χτυπησε το κουδουνι.Η Μαιρη πηγαι να ανοιξει την πορτα.
Κατεβηκαμε ολοι μαζι και κατευθηνθηκαμε στο σημειο συναντησης.Φτασαμε λιγο καθυστερημενα αλλα δεν ημασταν οι μονοι που ειχαν αργησει.
Αρχικα πηγαμε σε ενα σουβλατζιδικο να τσιμπησουμε κατι και επειτα σε ενα απο τα πιο γνωστα νυχτερινα μπαρ της πολης.Για μενα ηταν η πρωτη μου επισκεψη οπως και της Μαιρης.
Ενιωθα λιγο αβολα οπως καθε φορα που παω σε μπαρ.Το ειχα πλεον συνηθισει χωρις να μου αρεσει ομως.Γενικα δεν ειμαι και το πιο κοινωνικο ατομο που μπορει να συναντησεις εκει εξω.Δεν με ενοχλει ο πολυς κοσμος και δεν εχω προβλημα να γνωριζω καινουριο κοσμο απλως ειμαι πιο κλειστη απο τον περισσοτερο κοσμο.Παλιοτερα,οταν η
μουν μικροτερη,ανοιγομουν πολυ δυσκολα και προσεχα καθε μου κινηση πριν την κανω και οταν εκανα κατι που θεωρουσα χαζο νευριαζα υπερβολικα με τον ευατο μου και σκεφτομουν πως θα ειχαν εξελιχτει τα πραγματα αν ειχα κανει η ειχα πει κατι αλλο.Πλεον λειτουργω πιο αυθορμητα.Λειτουργω οπως πραγματικα ειμαι διχως να με νοιαζει τι θα πει ο κοσμος.Ακομα νευριαζω καμια φορα με αυτα που κανω αλλα δεν θυμωνω με τον ευατο μου.Ανθρωπος ειμαι λαθη κανω.Δεν με δικαιολογω απλα προσπαθω να βελτιωσω τον εαυτο μου μεσα απο αυτα.
Δεν ηπια πολυ.Δεν ηθελα.Μιλαγαμε για αρκετες ωρες.Η Μαιρη γνωριστηκε με τους υπολοιπους και συμμετειχε και εκεινη στην συζητηση.Μετα απο αρκετες ωρες αποφασισαμε να γυρισουμε σπιτι.
Πηγα να φυγω αλλα καθως κατευθηνομουν προς την πορτα με σταματησε ο Κριστιαν.
"Που πας;"
"Σπιτι."
"Απο τωρα;"
"Αυριο η Μαιρη φευγει και ειναι καλυτερο να γυρισουμε νωρις."
"Οκ.Περιμενε θα ερθω και γω μαζι σου."
"Οχι δεν χρειαζεται."
"Ειναι αργα και δεν ξερεις και πολυ καλα τους δρομους.Περιμενε παω να παρω το κινητο μου."
"Τοσο καρο ειμαι εδω.Θα βρω τον δρομο.Πηγαινα να διασκεδασεις.Σε περιμενουν."του ειπα και του εκλεισα κυριολεκτια την πορτα στα μουτρα.
YOU ARE READING
Restart
Teen FictionΗ Ίρις είναι ένα 15χρονο κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην πόλη που έμενε παλιά η μητέρα της λόγω του θανάτου του πατέρα της και αρνείται να προσαμοστεί στη νέα της ζωή.