Τελικα βρηκα μια στολη μαυρου κυκνου.Δεν ηταν και οτι καλυτερο αλλα τουλαχιστον ξερω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να την διαλεξει κανεις αλλο εκτως απο μενα.
Ειχε ενα μαυρο μακρυ μακρι φορεμα μαξι με δαντελα και μια μαυρη ασορτι μασκα με μωβ στρασακια πανω απο τα ματια και ενα μικρο φτερο.
Η επομενη μερα στο σχολειο κυλησε φυσιολογικα οπως και η παραεπομενη ωσπου εφτασε η Παρασκευη.
Θα συναντιομασταν στο σπιτι της Κατερινας για να ετοιμαστουμε .Εξξαλου εγω δεν ειχα καλλυντικα η συσκευες για τα μαλλια.Μονο ενα σιδερο ισιωματος ειχα αλλα δεν δουλευε και πολυ καλα.
Εβαλα ενα απλο ντυσιμο με μια ασπρη μπλουζα και ενα τζιν και πηρα μια τσαντα που ειχε την στολη μου ενα κινητο και οτι αλλο χρειαζομουν και εφυγα απο το σπιτι.
Στο ασανσερ συναντησα τον Κριστιαν που πηγαινε να δωσει καποιους λογαριασμους στους αλλους ενικους της πολυκατοικιας.
"Που πας"με ρωτησε.
"Στην Κατερινα"απαντησα.
"Γιατι?"
"Θα δεις το βραδυ"
"Θα ερθεις στο παρτι τελικα?"
"Μαλλον"του απαντησα και βγηκα απο το ασενσερ.Εφτασα στο σπιτι της Κατερινας και χτυπησα το κουδουνι.Ηταν η δευτερη φορα που πηγαινα σπιτι της αφοτου γνωριστηκαμε αλλα μου φαινοταν πολυ οικειο μερος.Δεν εμεναι σε πολυκατοικια.Ηταν ενα μεγαλο σπιτι με δυο οροφους και μια εσωτερικη σκαλα για να πηγαινεις απο τον ενα στον αλλο.Ειχε ομορφη διακοσμηση και φαινοταν πολυ πλουσιο.
"Περνα"μου ειπε ο αδερφος της Κατερινας.
"Εσυ πρεπει να εισαι η Ιρις,σωστα?"
"Ναι και συ εισαι ο αδερφος της Κατερινας?"τον ρωτησα αν και στην πργματικοτητα τον ηξερα.
"Γιωργος,χαρηκα."μου απαντησε.
"Ιρις,ηρθες?"ειπε η Κατερινα.
"Ελα πανω σε περιμενουμε"προσθεσε.
"Οκ.ερχομαι"της ειπα.
"Θα σε δω μετα"μου ειπε ο Γιωργος.Μπηκα στο δωματιο της.Ειχαν ερθει και οι δυδιμες .Δεν ειχαν ντυθει ακομα οπως και εγω.Ειχαμε ακομα τρεις ωρες για να αρχισει το παρτυ.Ητανε υπεραρκετες.Αρχισαμε σιγα σιγα να ετοιμαζομαστε.
YOU ARE READING
Restart
Teen FictionΗ Ίρις είναι ένα 15χρονο κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην πόλη που έμενε παλιά η μητέρα της λόγω του θανάτου του πατέρα της και αρνείται να προσαμοστεί στη νέα της ζωή.