Την επομενη μερα πηγαμε στο σπιτι της γιαγιας μου για να φαμε οικογενειακα.Ηταν και ο Κριστιαν με τον πατερα του.Παρολο που δεν ειναι κανονικα μελη της οικογενοιας,ανηκουν πλεον σε αυτην.Εχουν προσφερει μεγαλη υποστηριξη και βοηθεια στην οικογενεια μου οπως και η οικογενεια μου σε αυτους αντιστοιχα.Στην πραγματικοτητα ο Κριστιαν ειναι πιο κοντα με τους συγγενεις μου απο εμενα.
Αφου φαγαμε εφεραν τα γλυκα.Επειτα αποφασισαμε με την Μαιρη να επιστρεψουμε στο σπιτι στον πανω οροφο καθως δεν ειχαμε κατι να κανουμε στο τραπεζι,αφηνωντας τους μεγαλυτερους να συνεχισουν την συζητηση τους.
Με τον Κριστιαν δεν ετυχε να ανταλαξουμε καμια κουβεντα μεχρι να σηκωθουμε απο το τρπαεζι με την Μαιρη.Κανονισαμε να βγουμε το βραδυ κατα τις 8 για μια βολτα στο κεντρο ισως και σε καποιο μπαρ η καφετερια.Ετσι θα ειχε και η Μαιρη την ευκερια να γνωρισει τα υπολοιπα παιδια της παρεας.
Αφου ανεβηκαμε πανω και μπηκαμε μεσα στο σπιτι αποφασισαμε να δουμε καμια ταινια.Πηγαμε στο δωματιο μου,ανοιξα το λαπτοπ και εβελα ενα θριλερ που υπηρχε στα προτεινομενα στο σαιτ με τις ταινιες.
Εγω δεν συνηθιζω να βλεπω θριλερ αλλα η Μαιρη το προτεινε οποτε δεχτηκα.Βασικα τον τελευυαια καιρο με ολα αυτα που εχουν γινει δεν εβλεπα καθολου ταινιες.
Η τελευταια ταινια που ειχα δει ηταν στο σινεμα στο χωριο που εμενα παλια,αν μπορει να θεωρηθει αυτο το πραγμα σινεμα.Ενας μικρος προτζεκτορας ηταν μονο με λιγες καρεκλες απεναντι για να ερχεται ο κοσμος να πρακολουθει οταν θελει.Παρολο που δεν εδειχνε και τοσο ενδιαφερον πραγματα πηγαινα αρκετες φορες με την παρεα μου για να ενισχυσουμε οικονομικα τους ελαχιστους ανθρωπους που δουλευαν εκει.
Οταν θα μεγαλωναμε και θα αποφοιτουσαμε απο το λυκειο ειχαμε αποφασισει πως θα βελτιωναμε αυτον τον χωρο και θα προσφεραμε μια πολυ καλυτερη εμπειρια στους κατοικους του χωριου.
Στο κρυσφυγετο μας,ενα παλιο σπιτακι που ειχαμε χτισει μονοι μας λιγο πιο εξω απο το χωριο, ειχαμε σχεδιασει κιολας πως θα διαμορφωνοταν ο χωρος.Ομορφες κοκκινες καρεκλες με ολες τις ανεσεις,τεραστια τρισδιαστατη οθονη που θα σου προσφερε την αισθηση πως επερνες μερος στην ταινια και ζουσες σε ενα αλλο κοσμο μακρια απο ολες τις ανησυχιες και τα προβληματα της καθημερινοτητας και ενα κυλικειο λιγο πιο διπλα γεματο με ποπκορν,αναψυκτικα,γλυκα και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις.
Καναμε ονειρα και εμεις ως ωντα του ανθρωπινου ειδους.Ονειρευομασταν ενα αλλαγμενο κοσμο ως μικροι επαναστατες.Θελαμε να γινουμε καλυτεροι,να ζησουμε στα ακρα την ζωη μας...
YOU ARE READING
Restart
Teen FictionΗ Ίρις είναι ένα 15χρονο κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην πόλη που έμενε παλιά η μητέρα της λόγω του θανάτου του πατέρα της και αρνείται να προσαμοστεί στη νέα της ζωή.