Ξημερωσε παλι Δευτερα.Αλλη μια εβδομαδα αρχιζει.Αλλη μια εβδομαδα σχολειου.Αλλες τοσες ανουσιες ωρες μαθηματων.
Σηκωθα,εφτιαξα την τσαντα μου,ετοιμαστικα και πηγα στην κουζινα να φαω πρωινο.
Η μητερα μου ειχε για ακομα μια φορα ετοιμασει ενα πλουσιο πρωινο.
Αφου τελειωσα,χεραιτησα την μητερα μου,βγηκα απο το σπιτι και πατησα το κουμπι του ασενσερ.
Στην εισοδο με περιμενε ο Κριστιαν.Μου χαμογελασε και με καλημερισε.Φαινοταν πολυ χαρουμενος και ετσι προσπαθησα και γω να δειχνω.
Πιασαμε κουβεντα για το παρτι που γινοταν σε λιγες μερες λογω του Halloween.Ειχε αναλλαβει την μουσικη μαζι με ενα φιλο του και ηταν πολυ ενθουσιασμενος για το παρτι αυτο.
Εγω δεν ηξερα ακομα αν θα παω.Η τελευταια φορα που πηγα σε παρτι ηταν στην παλια μου γειτονια.
Ηταν για την ληξη της σχολικης χρονιας.Ηταν η τελευταια φορα που εβλεπα ολους τους συμμαθητες μου μαζι.
Φτασαμε στην καγκελοπορτα του σχολειου και αφου αποχεραιτιστηκαμε πηρε ο καθενας τον δρομο του.
Βρηκα τις δυδιμες και την Κατερινα σε ενα παγκακι να καθονται.Και εκεινες με ρωτησαν αν θα πηγαινα.Δεν εδωσα καποια σαφη απαντηση.
Η Βερονικα προτεινε να παμε το απογευμα στο εμπορικο μηπως βρουμε κατι.Συμφωνησα να παω ετσι για βολτα.
Το κουδουνι χτυπησε και μοηκαμε στις ταξεις.Το προγραμμα σημερα ηταν αρκετα βασανιστικο και δεν περνουσε γρηγορα.
Πρωτη ωρα Αρχαια μετα Ιστορια,Μαθατικα,Φυσικη,Χημεια,Γυμναστικη και για το τελος Αγγλικα.
Σχολασαμε και εφυγα γρηγορα για το σπιτι.Δεν περιμενα τον Κριστιαν γιατι ειχε φροντιστηριο αμεσως μετα το σχολειο.
Τελικα αποφασισα να παω και εγω στο παρτι αν και ειχα τις επιφιλαξεις μου.Ευτυχως δεν ηταν το Σαββατοκυριακο γιατι στην περιπτωση αυτη θα επρεπε να κατσω σπιτι με τους φιλοξενουμενους.
Φτασαμε στο εμπορικο και αρχισαμε να ψαχνουμε για κατι που να χε σχεση με το Halloween.Τελικα δεν ηταν και τοσο ευκολο να βρεις κατι τετοιο.
Οτι εβρισκα η δεν ειχε νουμερο η ηταν πανακριβο.
ESTÁS LEYENDO
Restart
Novela JuvenilΗ Ίρις είναι ένα 15χρονο κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην πόλη που έμενε παλιά η μητέρα της λόγω του θανάτου του πατέρα της και αρνείται να προσαμοστεί στη νέα της ζωή.