3.

281 20 2
                                    

2015.06.06. (Szombat)

Költözök...Hogy kihez? Az egyetlen olyan rokonomhoz, aki még normális. Igaz, 19 éves...De az egyetlen unoka bátyám, aki azt mondta, hogy költözzek oda hozzá, az Cameron Dallas. Nagyon szeretem, és ő is engem. Így hát ma költözök hozzá, és 2 haverjához. Nagyon jó lesz. 3 fiú, egy lány. Hurrá...!

*****

Megérkezett a kisbusz, amivel Cam jött értem. Puszival üdvözöltem, majd beraktam a csomagokat a csomagtartóba, és beszálltam hozzá. Az egész út csendben telt. 3 óra hosszát utaztunk, közben néha-néha beszélgettünk. A reptéren leparkolt inkább majd becsekkoltunk és irány LosAngeles...vagy London? Már nem tudom. A repülőn nem szóltunk egymáshoz. Leszállt inkább beszállítóink a kocsiba majd elindultunk. Az út most is csendesen telt. Bekanyarodtunk egy nagyon gazdag utcába, ahhol milliomosok laknak, majd Cam, megállt. Kiszálltunk a kocsiból,és egy óriási villával találtam szemben magam. Ilyen tényleg csak álmomban van. Cameron jól kiröhögött.

-Nem nevet, együtt érez!-emeltem fel a mutató ujjam.

-Oké, oké...Csak meg ne ölj!-mondta, majd védekezés képpen felemelte mind két kezét.-Na gyere. Menjünk be.-mondta. Így is tettünk. Beléptem a házba, és nagy meglepetésemre rend fogadott. Az előszoba hatalmas volt, ahogy a nappali, a konyha, az alsó fürdők (!!!) (Igen...mert lent 5 fürdő volt...(?)).

-Wow. Ez hatalmas ház...Csak hárman laktok itt?-kérdeztem.

-Nem...Igazából, a ház 15 fős...ezért 10en lakunk itt, plusz a szomszédban laknak még 10en.Miért?-kérdezte.

-Csak mert, nekem azt mondtad hogy 2 haverod lakik veled.. nem 9...-hitetlenkedtem.

-Nyugi hugi...Hamar összebarátkozol velük.-kacsintott.

-Remélem.-mosolyogtam.

-FIÚÚÚK!-kiabálta Cameron. Mire mindegyik fiú, aki itt lakik lejött a lépcsőn. Mindegyik mosolyogva köszöntött.

-Sziasztok!-mondtam kicsit félénken.-Gemma Black vagyok.-mondtam.

-Igen. Tudjuk.-mondták teljesen egyszerre, mire a hideg is kirázott.

-Gemma, ők itt: Harvey,Johnny,Kis Jacob, Sam, Dilon,Nagy Jacob...-mutatta be őket Cameron.

-Igyekszem megjegyezni a neveiket.-mondta kedvesen. Mire mindenkiből kitört a nevetés.

-Na akkor. Menjünk át a szomszédba.-mosolygott Cameron. Átmentünk a szomszédba, ahhol még volt pár fiú.

-Sziasztok!-köszöntöttem őket.

-Helló!-köszöntek vissza.

-Na gyerekek. Ő itt Gemma az unokahúgom. Tabu!-mondta Cam. Mire néhányan elszomordtak.-Na akkor. Gemma. Ők itt: Chris, Carter, Jack, Shawn,Nash, Hayes,Taylor,Matthew,Brent és Aeron.-mondta nevetve.

-Okey...megjegyeztem azt'szem.-mondtam zavartan. Mire ők megint kiröhögtek. Ekkor nyílt az ajtó, és belépett rajta egy lány.

-Szasztok fiúk!-köszönt a fiúknak.-...és Szia. Gemma ugye?-kerdezte.

-Igen. Te pedig...?-kezdtem.

-Mahagony.-mosolygott.

-Értem. Legalább nem én vagyok egyedüli lány mosolyogtam.

-Ja.-mondta lazán.

-Nem megyünk át Manuékhoz?-kérdezte Matthew.

-Felőlem!-mondta mindenki. Majd rám néztek.

-Oké. Menjünk.-egyeztem bele.

Elindultunk, 2 házzal alrébb megálltunk, és csengettek a fiúk. Nem sokkal később kinyílt az ajtó, mi pedig beléptünk rajta.

❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/Where stories live. Discover now