2.1-24.rész

156 11 0
                                    

Reggel, Manu karjai között ébredtem. Olyan jó volt újra a karjaiban ébredni. Ez hiányzott már nekem. Megfordultam karjai között, majd szemre vettem az arcát. Megnéztem a háta mögötti órát, ami fél9et mutatott.  Gondoltam felkelek,és készítek reggelit. Óvatosan leemeltem magamról Manu kezeit, majd kibújtam az ágyból. Felkaptam a fehérneműimet, majd Manu pólóját is felvettem. Lementem a lépcsőn halkan, majd elővettem a hűtőből 50 db tojást. Ez remélem elég lesz. Elkezdtem őket megsütni. Hozzá csináltam még sült bacont is. Ezt a reggelit mindenki szereti. Épp a teát kevergettem,amikor két kéz karolt át hátulról. Tudtam ki a gazdája. Ezért hagytam.

-Jó reggelt kicsim.-suttogja fülembe mosolyogva.

-Jó reggelt szerelmem.-köszöntöm én is mosolyogva.

-Jól áll a pólóm.-mondja vigyorogva.

-Öhm. Köszönöm.-pirulok el.

-Imádom, amikor zavarba tudlak hozni.-motyogja a nyakamba.

-Gondoltam.-forgatom meg a szemem. Megfordulok karjai között, és úgy nézünk egymás szemeibe.-Elnem tudod hinni, mennyit vártam arra az elmúlt fél évben, hogy végre átölelj, vagy csak megcsókolj. Az is megtette volna ha csak felhívsz, és megkérdezed tőlem, hogy hogy vagyok, vagy valami. Minden nap a te hívásodat vártam, hogy hívj,de te nem tetted. Csak az újságokból hallottam rólad. Onnan tudtam,mikor, kivel, hová mész. Mikor láttam,hogy nyilvánosságra hozott titeket a napilap Kirával, a szakításunk után 1hónapra rá, már akkor tudtam,hogy hiába várom hogy hívj, nem fogsz, mert túl léptél rajtam.-gördül le egy kósza könnycsepp az arcomon, visszagondolva ezekre.-Csak akkor fájt ez az egész Kirás dolog, amikor bemutattad nekem őt a plázában.-nevetek fel kínosan.-Mikor megláttalak vele, a szívem újra darabokra tört. Már kezdett egy kicsit, begyógyulni az a seb amit ejtettél rajta, amikor újra összetörtem belül.-könnyes szemekkel mondom a szemébe nézve.-Nem tudod mit éreztem akkor, amikor Bennel kellett helyetted csókolóznom. Igen, megkedveltem. Felejteni akartam. Téged. Sikerült is 5hónapra. Aztán találkoztunk tegnap, és mindent felforgattál.-mosolyodok el könnyezve.

-Nyugodj meg, én is ugyan ezt éreztem.-mondta a szemebe nézve.-Amikor megláttalak a plázában azzal gyerekkel, azt hittem rosszul látok. Tudtam hogy tovább fogsz lépni, de hogy egy olyan fiúval mint ő...mindegy is...Én is összevoltam törve. Nem egyszer sírtam át éjszakákat. Napokig, hetekig nem aludtam csak sírtam. Enni nem ettem, alkoholizáltam.-mondja.-Cameron rángatott ki ebből. Másképp tovább ittam volna. Nem érdekelt semmi. Egyszer ömgyilkos akartam lenni.-mondja kínosan felnevetve,nekem pedig a szám 'o' alakot formált.-Gyógyszer túladagolás.-mondja.-Akkor azt láttam a legjobbnak. Csak hogy Mahagony megtalált, még időben, így megmenekültem. Aztán ahogy teltek a napok, te nem hívtál, nem kerestél, nem írtál, így gondoltam elfelejtettél. Ezért ismerkedtem a lányokkal. Csak hogy, mindegyikben téged kerestelek.-mosolyog könnyezve.-Nem tudod, mennyit szenvettem én is.-gördül le egy könnycsepp az arcán.-...aztán egy nap, megismertem Kírát. Azt hittem minden hepi. Születésnapjára kapott tőlem, egy utazást.-nevet fel.-..és akkor találkoztunk.-mosolyog, én is elmosolyodom.-Először azt hittem jársz azzal a csávóval,de nem így volt. Ami tegyük fel, nagyon jó volt számomra.-nevetett fel.-Aztán az egyik nap megjelent az újságban, és az interneten, hogy kijött az első zenéd. Én voltam az első aki meghallgatta. Én nyertem meg, az első lemez formátumát.-mosolyog.-...és ahogy teltek a napok,hetek, hónapok, egyre több zenéd jött ki. Aminek nagyon örültem. Majd nem sokkal rá, egy felkapott énekesnő lettél.-mosolyog a szemembe nézve.-...és akkor jöttél ide. Megbeszéltem Cammel,hogy mikor megyek hogy tudjunk beszélni. Kirával már akkor szakítottam, amikor kijött az 5.zenéd.-mondja nekem.-Csak remélni tudtam, hogy még mindig szeretsz, és nem Bent választod. Most pedig itt álsz előttem,a pólómba,ami nagyon szexi rajtad.-kacsint. Én megfogom, és tarkójánál fogva magamhoz rántom, és csókban forrunk össze. Nem tart sokáig csókunk, ugyan is valaki megköszörülte a torkát.

-Jó reggelt.-köszön mosolyogva Cam.

-Reggelt.-mosolygok mint a tejbe tök.

-Lefoglaltam 5VIP jegyet a koncertre.-vigyorog.

-Okés.-nevetek fel.

-Am.ezt nekem is csináltál?-kérdezi Cam.

-Igen. Mindenkinek csináltam 2db tojást+2db bacont, és egy-egy bögre forró teát.-vigyorgok.

-Okés. Akkor viszem fel Mahának is. Biztos éhes.-vigyorog. Én csak felkuncogok.

-Amúgy...hallotunk mindent este..-néz Cam, Manura,én csak lehajtom a fejem. Érzem hogy vörösödök.-Nyugi, ez egy termeszetes dolog. Majd ha becsúszik egy kicsi, akkor majd leszek a keresztapa.-kacsint. Basszameg, tegnap este nem védekeztünk. Lefehérdtem. Ahogy láttam Manu is.-Mi van gyerekek? Szellemet láttatok?-kérdezi Cam.

-Cam, milyen nap van?-kérdezem félve.

-Szerda, és január 25.-mondja. Úristen.

-Francba már.-káromkodok.

-Mi a baj?-kérdezi kétségbeesve Cam.

-Van esemény utánid?-kérdezem tőle.

-Mi? Nem védekeztetek?-kérdezi idegesen.-Hogy lehettek ennyire buták?-kérdezi meg.-Ne, ne is válaszoljatok, gyere Gem,a szobába biztos van Mahának.-mondja majd felmegyünk a szobába.

Ha most teherbe esek, az az egész életünket megpecsételi. Ne, ne, nem. NEM ESHETEK TEHERBE. Még nem állok készen egy kisbabára. A szobába érve gyorsan vázolom a helyzetet barátnőmnek is, ő is ugyan úgy kiakadt mint Cam. Amit meg is értek. Hehe. Gyorsan bevettem a gyógyszert majd lementem megreggelizni a szerelmemmel. Egyszer csak Manu megszólal.

-Figyelj Gemma.-kezdi.-Ha ne talán tán, terhes lennél, akkor rám számíthatsz. Nem vetetheted el.-mondja komolyan a szemembe nézve.

-De Manu, én még nem állok készen, arra, hogy anya legyek. Nem lennék jó anyukája a gyereknek.-mondom könnyezve.

-Nyugodj meg, biztosan jó anyja lennél a gyereknek.-mosolyog rám biztatás ként.

-Nem leszek az. Ha ne talán tán, késne,akkor megyek dokihoz, és gyógyszeresen elvetetem.-mondom a szemébe nézve.

-Ha te azt akarod. Én nem szólok bele,de gondolj csak bele, egy kis Rios lurkó.-mondja mosolyogva. Én elnevetem magam.

-Igazad van. Majd meglátjuk.-mondom mosolyogva.

❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/Where stories live. Discover now