Reggel...khm....délután ébredtünk fel. Lementünk késői reggelit csinálni, majd filmeztünk kicsit.
Este felé átmentünk Camékhez. Most is itt vagyunk.
-Na meséljetek csak...milyen volt a randi?-húzogatom szemöldököm.
-Nagyon jó. Olyan romantikus volt.-mondja Melody.-Képzeld el Gemma.-hatás szünet.-Összejöttünk...újra.-vigyorog. Én pedig felállok, és öröm táncot járok Mahával. A fiúk hülyének néznek minket az egyszer biztos.
-Nagyon örülök nektek...-mosolygok.-Gratulálok!-ölelem meg Melt, majd Christ.-Aztán vigyázz rá!-fenyegetem meg nevetve Christ. Ő csak nevetve bólint egy aprót.
-Igen is főnök asszony.-tiszteleg.-Játszuunk.-mondja.
-Mit?-kérdezem furcsán.
-Mersz vagy Mersz...-mondja perverzen.
-Oké.-egyezek bele. Majd sorban mindenki.
-Akkor kezdjük. Szabályok a szokásosak.-kacsint Cam. Ő pörgetett, és Matthewen állt meg.-Matt..Matt..Fogd meg Mel mellét.-mondja Cam. Matt oda megy Melhez, majd letapizza. Chris ahogy látom, nem szól hozzá különösebben semmit. Ez fura. Matthew leült, majd pörgetett. Rajtam állt meg.
-Gemm. Ülj bele, Aeron ölébe.-mondja nekem. Én ránézek Manura, aki egy bólintással jelzi, hogy nyugottan. Én felállok, majd beleülök Aeron ölébe. Kár volt több mint 10mpig ott ülni, mert megéreztem ágyékát. Miután éreztem hogy az ott nincs rendben, felálltam, és visszaültem a helyemre.
-Én jövök.-mondtam, majd megpörgettem az üveget. Jacobon állt meg.-Jacob...Posztolj egy olyan képet Instára, amin csak egy alsógatyában vagy, és a fejedre az van írva, hogy "Buzi lettem."-nevetek fel a többiekkel együtt. Ő fogja, és meghúzza a Jack Danielses üveget.
-Inkább segg részeg leszek, minthogy a világ azt hidje buzi lettem.-mondta komolyan, de elnevette magát. Én csak bólintottam.
-Manu...-mondja Jacob. Ezek szerint rajta állt meg az üveg.-Csókold meg Melodyt.-mondja neki. Manu feláll, és megcsókolja Melt. Én pedig meghúzom a piás üveget.
Játszottunk még nagyon sok kört. A végére már mindenkiben volt pia. Nem kevés. Én azon kaptam magam, hogy egy buliban vagyok, és ismét egy idegen férfivel táncolok. De ja vu...
Elindultam megkeresni a többieket. Megtaláltam majdnem mindenkit, csak Manut, Melt, Camet, Mahat, és Christ. Gondoltam elmegyek megkeresni őket. Mahat, Camet rögtön kiszúrtam. Ott táncoltak a tömegben. Odamentem hozzájuk.-Nem tudjátok hol van Manu?-kérdezem.
-Nem.-felelik.
-Ok. Kössz.-és tovább mentem. Chris és Maha is megvolt. Ők is táncoltak. Ők sem tudták hol van. Kezdtem nagyon félni.
Bementem a mosdókba, de sehol senki. Ekkor valami arra késztetett hogy felmenjek az emeletre. Minden szobát megnéztem de sehol sem volt. Ekkor elindultam a folyosó vége felé. Amikor halk kuncogást hallottam.-Ez Léna.-mondtam magam elé. Még gyorsabban kezdtem el menni. Mikor odaértem a folyosó végére, ott volt Manu, és Léna. Éppen egymás szájában turkáltak. Azt hittem csak álmodom. A mellkasom nagyon szorított. A fájdalomtól gombóc keletkezett a torkomban. A szememet sós könnycseppek kezdték el csípni. Azt hittem ő más lesz. De nem. Ő ugyan úgy összetört, mint egykor Dominik. Legördült az arcomon az első könnycsepp. Amit száz, ezer követett. Nem szóltam semmit, csak álltam ott megsemmisülve. Egyszer csak hátat fordítottam neki, és ott hagytam őket. Még hallottam ahogy becsapódik egy ajtó.
Megcsal. Az éjszaka megtörténik az, amit egy lánynak sem kívánok. Megfog csalni a barátom. Elkezdek lefutni a lépcsőn. Csak hogy mielőtt leérnék a lépcső aljára, beleütközök Cambe. Furcsán méreget, de mikor látja, hogy sírva rogyok le a földre, magához szorít.-Mi történt Gemm?-kérdezi.
-Megcsal...-sírom.
-Mi?-kérdezi dühösen.
-Megfog csalni, Cam. Most ment szobára csókolózva Lénával.-sírom. Majd kiszakad a szívem.
-Sh...-nyugtat.-Nem fog.-erre elenged, és felrohan az emeletre. Én felállok, és sírva kiszaladok az épületből. Nem tudom merre futok. Csak futok.
YOU ARE READING
❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/
Fanfiction....Egy átlagos 16 éves lány, aki Spanyolországban él.... ....Egy átlagos lány, aki naplót vezet az életéről.... ....Egy átlagos lány, aki szerelmes lesz.... ....Egy álagos lány, akinek az életében sok rossz dolog történt, még is van egy fiú, aki fe...