9.

194 13 0
                                    

A mozihoz érve, megnéztük, hogy melyikre menjünk be. Egységes döntésen bementünk a Démonok között 2-re. Vettünk, popkornt, CoCa Cola-t, meg minden féle kaját, és elindultunk a terem felé. Útunk közben, sokan kértek a fiúktól, és Mahától aláírást. Olyankor én külön álltam. Volt olyan amikor mind a négyünkkel szerettek volna közös képet. Kaptak is. Végre mikor beindultunk, nem állított meg senki minket. Elfoglaltuk a helyünket, majd nem sokkal rá, elkezdődött a film.

-Utálom a horror filmeket.-suttogtam Manu fülébe.

-Én imádom.-suttogta vissza, mire halkan felkuncogtam.

A film felénél tartottunk kb.mikor jött egy íjesztő rész. Manu kezét annyira szorítottam, hogy csodálom, nem tört el. (😄) Szegény csak mosolygott a cselekedetemen. A kezét vállamra csúsztatta, én pedig a fejem ráhajtottam a fejére. Újra jött egy íjesztő rész, én belefúrtam a nyakába az arcom. Ő felnevetett.

-Sh...Fogjátok be.-jöttek a beszólások.

-Hé, ennyire félsz?-kérdezte Manu. Én csak bólogattam.-Akkor minek jöttünk erre?-kérdezte mosolyogva.

-Nem tudom...-rántottam vállat.

-Na gyere ide.-húzott az ölébe. Még jó hogy legfelül ültünk. Így nem zavart senkit.

****

-Ez brutálisan béna volt.-mondta Cam.

-Ja. Szerintem is.-mondta Maha.

-Nem volt rossz.-vont vállat Manu. Mind felém fordult.

-Este nem merek majd elaludni.-mondtam beparázva. Mindenki felröhögött.-Na kössz.

-Ne parázz már...ez csak egy film...-mondta Maha.

-Nem parázok, csak irtó ciki, hogy ti nem féltek a horroron én pedig igen.-mondtam.

-Mért lenne ciki? Te nem bírod ennyi...-mondta Cam.

-Ja persze.-forgattam szemet.

-Figyelj. Nem foglak azért dobni, mert nem bírod a horrort!-mondta a szemembe nézve Manu.

-Tényleg?-kérdeztem mosolyogva.

-De. Mostantól nem vagyunk együtt.-mondta komolyan.-Olyan butus vagy...-mondta majd magához húzva megcsókolt.

-Jól van, gyerekek. Menjünk kajálni.-mondta Cam. Elindultunk a KFChez. Leültünk, majd rendeltünk. Elfogyasztottuk az ételünket, majd haza mentünk. Lefürdött mindenki, (ma Camnel alszom a saját ágyamban Manuval) majd lefeküdtünk. Amíg Manut vártam, felnéztem közösségikre. Túl volt pörögve. 99+ ismerősnek jelölés. Na még ilyen sem volt. Fura. Aztán minden kiderült. Egy cikk rólam, és Manuról szólt, az újságban. A ma esti mozi. Na jó. Ez még semmi. Amit írtak. (😆) Na az nagyon vicces.

Léna Bossh vagy Gemma Black?

   Ma pontosan 16:47 perckor, lencsevégre kaptuk, Manu Riost, és egy lányt (név szerint: Gemma Black) amint Cameron Dallassal, és Mahagony Loxxal, éppen mozizni mennek. Követtük őket, de nem tudtunk meg róluk semmit. Vajon, Manu, Gemma miatt szakított nem régiben megosztott kapcsolatban lévő Lénával?

Rejtélyes kérdés. Vajon Gemma is csak egy áldozat Manu Riosnál? Vagy ez már több mint intimkapcsolat?  Vagy esetleg Gemma van Manuval azért hogy hírnevet kapjon? A pénze kell neki? Nem tudjuk pontosan. De az biztos, hogy a lány nem átlagos kinézetű. Gyönyörű.

Készült róluk kép is.Értesülésünk szerint, ez a mozizás után készült, amikor valamiről nagyon beszélgettek négyen.

Értesülésünk szerint, ez a mozizás után készült, amikor valamiről nagyon beszélgettek négyen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ennyi. Kész. Nevetnem kellett. Manu kijött a fürdőből, és felhúzott szemöldökkel nézett. A kezébe nyomtam a telefonom.
Elovasta, és belőle is kitört a röhögés.

-Manu. Ez kész.-mondtam nevetve.

-Ilyeneket...-nevetett.

-Nem vagyok átlagos...-mondtam nevetve.

-Ez igaz. Te nekem nem vagy átlagos.-mondta mosolyogva.-Te az én egyetlen gyönyörű hercegnőm vagy.-adott csókot a számra. A csókból, csókolózás lett.

-Ezek tényleg azt hiszik, hogy csak a pénzedért vagyok veled?-kérdeztem szomorúan.

-Azt hisznek amit akarnak, mi tudjuk hogy nem azért, és kész.-mondta mosolyogva. Bólintottam, majd megcsókoltam. Lefeküdtünk, majd az alvó pózunkat felvéve elaludtunk.

❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/Where stories live. Discover now