2 nap múlva
Miután kaptam a felkérést, az egyik menedzsertől, azóta eltelt 2 nap. Az idő nagyon gyorsan pereg. Elsem kezdődik egy nap, de már be is fejeződik. Mióta találkoztam Manuékkal, azóta nem beszéltem vele. Jobb is így. De minek is gondolkodok én ezen ennyit. Hiszen nekem itt van Ben. Kedvelem őt. Ő, nem fog megbántani. Vagyis...nagyon remélem. Mindegyis, kár ezen törni az agyam. Visszatérve a felkérésre. Felkérés. Hát igen. Mára kaptam a menedzseremtől időpontot,hogy menjek be hozzá. Remélem kedves lesz.
Reggel, -6:30kor-ébredtem fel. Odasétáltam a gardróbomhoz, majd kivettem belőle, egy kicsit elegánsabb szettet.Felvettem. Bementem a fürdőbe, majd elkészültem mindennel. Lementem megreggelizni, majd ittam egy kávét. Miután elkészültem ezekkel, elindultam a cím felé. A menedzser neve: Mr.Corter Smith. Útközben, vettem magamnak egy csokit, amit el is majszoltam. Megérkeztem. Itt állok az épület ajtaja előtt. Megfogom a kilincset, majd egy nagylevegőt véve, benyitok. Odamegyek a recepciós hölgyhöz.
-Helló.-köszönök kedvesen.-Mr.Corterhez jöttem.-mondom határozottan.
-Jó napot. Rendben, pillanat és telefonálok.-mondja majd a telefont a füléhez is emeli. Pár percig beszélget, majd lerakja, és felém fordul.-Várja önt a 568as irodában. 10.emelet,végig megy a folyosón, és az utolsó iroda az övé.-mosolyog.
-Köszönöm szépen.-mosolygok rá, majd elindulok, úgy ahogy ő mondta. Hamar megtalálom. Kopogok.
-Igen?-szól ki egy férfi hang. Benyitok, majd odamegyek az asztalához.
-Jó napot kívánok, én Gemma Black vagyok.-mondom neki kedvesen.
-Üdvözletem. Corter Smith.-ráz kezet velem.-Tegeződjünk kérlek.-mosolyog.
-Öhm..Persze.Rendben.-bólintok.
-Tehát, akkor.-tér egyből a tárgyra.-Gemma. Megkérdezném tőled, így személyesen is, hogy mióta énekelsz?
-6éves korom óta.-mondom mosolyogva.
-Voltál már színpadon esetleg?-kérdezi.
-Igen. 3szor, de mind ilyen színdarabos volt.
-Az nem baj. Csak tudni szerettem volna, hogy mennyire bírod a közönséget.-mondja.
-Értem.-bólintok.
Kérdezett még pár kérdést, aztán szerződést írtunk. A szerződésem 1éves. Aztán hosszabítjuk.
ESTÁS LEYENDO
❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/
Fanfic....Egy átlagos 16 éves lány, aki Spanyolországban él.... ....Egy átlagos lány, aki naplót vezet az életéről.... ....Egy átlagos lány, aki szerelmes lesz.... ....Egy álagos lány, akinek az életében sok rossz dolog történt, még is van egy fiú, aki fe...