10.

156 12 0
                                    

Reggel, mikor felkeltem nem találtam magam mellett Manut. Kicsit megíjedtem. Aztán párperc múlva, jött be, egy tálca reggelivel. Esküszöm, lehidalok... Odajött hozzám.
-Jó reggelt hercegnőm!-mosolygott aranyosan, majd adott egy jó hosszú csókot.

-Jó reggelt hercegem!-mondtam mosolyogva, csókunk után.

-Remélem szereted a palancsintát.-kacsintott.

-Igen, szeretem.-mosolyogtam.

-Akkor jó.-könnyebbült meg.

-Te csináltad?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.

-Igen.-mondta vigyorogva.

-Gyere ide.-húztam magamhoz egy csókra. Majd megedtük a reggelit amit kèszített.
Miután megreggeliztünk,felöltöztünk. A nap unalmasan telt. Nem volt semmi olyan jó benne. Elvoltunk Manuval. (Khm.olyan nem volt méég.)

3 nap múlva

-Manu...gyere máár...elfogunk késni....-kiabáltam fel Manunak.

-Megyek már...-kiabálta.

Lejött, majd kiinduktunk a reptérre. Ott várt már minket Peter...Odaszaladtam hozzá, majd a nyakába ugrottam.

-Annyira hiányoztál.-suttogtam a vállába.

-Te is nekem.-mondta majd lerakott a földre.

-Manu, bemutatom neked a legjobb barátomat Petert...-mosolyogtam.-Petet ő itt Manu.-kezet fogtak, majd beszélgettek. Hazamentünk. A fiúk szívéjesen fogadták Petert. Hamar összehaverkodtak egymással. Megkedvelték, és csak ez a lénygeg. Aztán kipattant egy ötlet a fejemből.....

❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon