Reggel, mikor felébredtem, vissza is aludtam majdnem. Nagyon fáradt voltam. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, majd lementem reggelizni.
-Jó reggelt!-köszönök.
-Jó reggelt.-köszönnek vissza. Megreggelizek, majd felmegyek vissza a szobámba. Előveszem rég nem használt gitáromat, és játszani kezdek rajta. Becsatlakozik hozzá, az éneklésem is. Elkezdek összevissza minden féle mondatokat énekelni, majd ezeket le is írom a dalszöveges füzetembe. A dallamot is kottázom a füzetbe. Már van egy fél füzetem ilyen dalszövegekkel. Mind ugyan arról a személyről szólnak. Manuról. Igen. Amit érzek, vagy elakarok neki mondani, azt dalszövegbe öntöm. Még 3szor elénekeltem a dalt. Az utolsó után, taps hamgzott fel. Hátra fordultam, majd Aliciával, és Johnal találtam magam szembe. Felvették az egész dalt.
-Ezt most kirakjuk YouTube-ra.-mondja John.
-Felőlem.-vonok vállat.-Úgysem lesz belőle semmi.-mondom. Aha. Akkor még ezt gondoltam.
-Honnan veszed?-kérdezi John.-Kurva jó hangod van. Egy próbát megér.-kacsint. Én csak röhögve bólintok egyet. A videó 5perc múlva a világhálón van.
-Mit szólnátok, ha kimennénk a parkba. Deszkázni mondjuk.-veti fel az ötletét Alicia.
-Benne vagyok.-pattanok fel a földröl.
-Én is.-nevet John.
-Akkor nyomás.-és elindultunk a parkba. Mikor leértünk, deszkával mentünk el a parkig. Ott is deszkáztunk egy másfél órát. Csináltunk képeket is. Lett egy csomó, és tök jók. Raktunk is fel néhányat belőlük közösségikre. Nem jött rá túl sok like. Mióta "szakítottunk" Manuval, azóta nem pörögnek az oldalaim. Néhány fanja rámír hogy miért nem vagyunk együtt stb, de nem szoktam rá válaszolni. Nem egy újság lehozta a szakításunkat. De nem érdekel. Főleg az nem, amit benne írtak. Miután hazaértünk a fagyizás után, felmentem a szobámba. Lefeküdtem, és pihiztem. Egyszer csak kipattant a fejemből egy ötlet. A randim ma este lesz. Elkellene menni ruhát venni. Átsiettem Alicia szobájába.
-Alicia. Gyere el velem gyorsan a plázába.-kérleltem.
-Oké.-egyezik rögtön bele.Felpattan az ágyról, majd megyünk is. A plázába érve, bementünk a kedvenc üzletünkbe. Vettem egy szoknyát, és hozzá egy fehér csipkés blúzt. Tökéletes lesz. Vettem hozzá mége gy fehér magassarkút is. Bementünk sminkeshez, aki nagyon jó sminket készített nekem. Aztán beültünk a Mekibe kajálni.
-Képzeld el, mikor eljöttünk ma fodrászhoz, összefutottunk Bennel, Manuval és a baratnőjével.-mondom mellékesen neki.
-Mi???-akad ki.-Az meg mi a faszomat keres franciában?-kérdezi felháborodva.
-Jöttek vásárolni.-rántok vállat.
-Na persze, én meg hülye vagyok.-forgatja meg szemeit.
-Nem tudom. Rossz volt újra látni.-mondom lehajtott fejjel.
-Ne csináld már. Most mész, a város legmenőbb fiújával randizni. Ne hogy már az exed és a barátnője elbassza a napod.-mondja.
-Igazad van.-mondom neki.-De nem olyan könnyű ez.-mondom.-Még mindig ugyan úgy szeretem.-könnyesedik be a szemem.
-Ne sírj már.-jön oda hozzám, és ölel meg.-Tudom, hogy még mindig szereted. De fel a fejjel királylány, még leesik a koronád.-mondja kedvesen. Én csak elnevetem magam.
-Jól van. Jól vagyok.-mondom neki.-Ma elmegyek arra a randira, és összejövök Bennel. Ha így elfelejtem Manut, akkor így lesz a legjobb. Jól mondom?-kérdezem Aliciát.
YOU ARE READING
❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/
Fanfiction....Egy átlagos 16 éves lány, aki Spanyolországban él.... ....Egy átlagos lány, aki naplót vezet az életéről.... ....Egy átlagos lány, aki szerelmes lesz.... ....Egy álagos lány, akinek az életében sok rossz dolog történt, még is van egy fiú, aki fe...