2.4.-27.

148 11 2
                                    

Soha nem hittem volna hogy majd egyszer Manu megkéri a kezem. Számomra ez felfoghatatlan még mindig. El sem hiszem, hogy megkérte a kezem. Most én vagyok a legboldogabb ember a világon. Már csak két valami hiányzik. A sajtónak és a többieknek elmondani ezt az egészet, a második pedig hogy a szüleim itt legyenek. Ami nem lehetséges. :(  Mindig arról álmodtam hogy majd a papa kísér be az oltárhoz. De ez nem így történt. Nagyon hiányzik a apa és anya. Bárcsak itt lehetnének velem.

Reggel arra ébredni hogy a szerelmed fekszik melletted? Ennél nagyobb öröm nincs is a világon. Manu az életembe fényt hozott. Mindig ott volt mellettem ha volt valami. Nagyon szeretem, és nem akarom elhagyni. Míg élek vele szeretnék maradni. Gyerekeket szülni. Egy kisfiút és egy kis lányt. Én lennék akkor a legboldogabb a világon. Akkor már majdnem minden meglenne az életemben.

A három év alatt, a Magcon feloszlott. Nem volt értelme tovább folytatni mert majdnem mindenkinek családja van. Felesleges. A kisebbek tovább folytatták a zenei kariert. A kis Jacob, és Johnny ők együtt. A Rowland család is együtt.

Cameron, és Mahagony az álom pár. Cameron 3évvel ezelőtt eljegyezte barátnőmet, 2éve pedig megházasodtak. Mahagony életet adott egy gyönyörű kislánynak akit Skyler Elizabeth Dallasnak neveztek el. Én és Manu lettünk a kicsi keresztszülei. Nagyon szeretjük a kicsit. Mostanra már 2éves lett. Hogy elrepült az idő. Nem rég még csak Maha várandós volt vele. Egyszóval tudom a családjukat jellemezni. TÖKÉLETES.

Chris, és Melody. 2éve szakítottak. 4 hónapig birták ki egymás nélkül. A szakításuk oka nem más volt mint az hogy nem voltak biztosak az érzéseikben. 4 hónap után persze újra össze jöttek aminek a sajtó nagyon örült mivel ők lettek hetekig az újságok témái. 4 hete, Chris úgy döntött hogy eljegyzi Melt. Mindenki ott volt az eljegyzésen aki számított. Az ő kapcsolatuk CSODÁLATOS.

A kis Jacob, aki mostanra már nem is olyan kicsi, 17 éves. Párkapcsolatban él már 2hónapja. A lány neve Emma. Nagyon szép lány. Látszik rajta hogy szereti Jacobot. Jacob is szereti Emmát. Remélem hogy elég sokáig együtt lesznek.

A kis Jhonny aki szintén már elég nagyocska, 16 éves. Hogy is mondjam? Nem olyan mint más fiúcska az ő korában. Nem jár bulizni sem sehová. Azóta magába van fordulva mióta Esley (az exe) megcsalta. Szegénykém. Mindig mondom neki hogy ha nem mozdul ki nem talál másik lányt. Ő erre csak annyit mondd hogy nem érdekli.

Visszatérve ránk. Mostanában volt pár veszekedésünk de az is csak a rajongók miatt.
A karierünk nagyon pörög. Nagyon jol keresünk és szeretjük csinálni is. Úgy mondd 'szerelmesek vagyunk az éneklésbe'.
Gondolat menetemből Manu rántott ki. Aki mocorogni kezdett mellettem.

-Jó reggelt drágám. Mióta vagy fent?-kérdezi.

-Jó reggelt életem. Nem tudom. Elgondolkodtam nagyon.-mondtam álmosan.

-Min gondolkodás?-teszi fel a kérdést.

-Úgy mindenről. Rólunk.-mutatok kettőnkre.-..meg a többiekre.

-Értem. Szeretlek.-vallja be.

-Én is szeretlek.-mondom neki mire elmosolyodunk és egy csókban forrunk össze.-Figyelj csak.-vállok el ajkaitól.-Mit szólnál hozzá, ha a hugodat elhivnád ide hozzánk?-kérdezem kíváncsian.

-öhm...oké. De miért akarod te ezt?-kérdezi tőlem Manu.

-Hát. Ugye Rosenak nincs barátja.-bólint.-és Jhonny olyan szomorú.-bólint.

-Várj. Te azt akarod hogy összehozzuk őket?-esett le neki végre.

-Igen.-bólintok.

-Oké. Benne vagyok.-húzza mosolyra ajkait. Én pedig mosolyogva megcsókolom.  Vajon mit fognak hozzá szólni?-De ugye tudod hogy a húgom 15 éves?-teszi fel a kérdést Manu.

-Már hogyne tudnám?-kérezek vissza kuncogva.-Nyugi, tudom hogy tetszeni fog Jhonnynak.-kacsintok.-Na meg hát Rosenak amúgy is tetszik Jhonny.-mosolygok.

-Én erről miért nem tudok?-kérdezi felháborodva.

-Ez kicsim női dolog.-mondom neki nevetve.

-Tudom. Tudom. Na megyek felhívom. Hány napra jöjjön?-kérdezi.

-Szerintek nyugodtan jöhet a nyári szünetre.-kacsintok.

-Oké.-mondja majd odajön hozzám és szorosan megölelt.-Te mindig tudod hogyan kell az embereket felvidítani.-suttogja a fülembe.-Köszönöm hogy vagy nekem. Szeretlek. Nagyon.-suttogja a fülembe.

-Én köszönöm hogy vagy nekem. Én jobban szeretlek.-suttogom vissza, majd elhúzódok tőle és megcsókolom.-Na menj. Hívd fel a húgod.-kacsintok. Mire feláll,fel vesz egy mackónacit és kimegy a szobából. Én addig amíg kint van gyorsan felöltözöm, és elkészültem. Eltelt 20perc semmi. Gondoltam lemegyek. De arra nem számítottam hogy váratlan hívás beszélgetésben lesz részem.

-Nem Léna. Hagyj minket békén...Ne zaklass.-és kinyomta a telefont. Én csak felhúzott szemöldökkel néztem Manura.

-Mit akart az a ringyó?-kérdeztem bunkón.

-Már megint ugyan az. Hogy még mindig szeret és a többi hülyeségei.-válaszolja idegesen. Tudom hogy nem ez a baja.

-Aha. Értem. Akkor most az igazat is.-mondom neki.

-Jó. Ne húzd fel magad mert biztos hogy nem igaz.-mondja.

-A lényegét Manu.-sürgetem.

-Azt állítja...-kezdi.-hogy tőlem...-sóhajt egy nagyot.-...hogy tőlem terhes.-mondja ki Manu. Mire én lefagyok és kibújok öleléséből.

-E...Ez igaz Manu?-kérdezem tőle könnyeket visszatartva. Nem válaszol.-Válaszolj már!-odítok sírva.

-Már hogy lenne igaz Gemma?-kérdezi.-Ugyan mikor feküdtem volna le vele?-kérdezi idegesen. Nem válaszolok. Leülök a fotelba. Felnézek rá és látom hogy ő is ugyan azt érzi amit én.-Meggyanúsít egy olyan dologgal ami nem is igaz. 4éve voltam vele. Ugyan már.-nevet fel.-Ezt a mesét kinek adja be?-kérdezi kínjában felnevetve.

-Bízom benned. Remélem hogy van értelme, és nem fogok emiatt pofára esni.-mondom a szemébe nézve.

-Ennyire nem bízol bennem?-kérdezi kétségbeesve.

-De bízom benned Manu. Nem erről van szó.-bújok hozzá.-Hanem arról hogy nem akarlak elveszíteni.-suttogom.

-Nem fogsz. Mindig veled leszek.-mondja mosolyogva. Majd megcsókolt. Ebben a csókban benne annyi minden érzelem amit táplálunk egymás iránt.

-Mikor jön Rosé?-kérdeztem mosolyogva.

-Ma indul az esti géppel ami 11kor indul, holnap pedig ideér..-gondolkodik el.-Délután 1re.-mondja.

-Okés.-bólintok.-Mikor megyünk át a többiekhez?-kérdezem.

-Mit szólnál hozzá ha holnap mennénk át Roseval?-kérdezi.

-Nekem rendben van.-vonok vállat. Megcsókol majd elmegyünk ebédelni. A délután további részében filmet néztünk és sütögettünk. Este pedig beszéltünk Roseval aki már a reptéren volt. Majd összebújva elaludtunk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤Gemma Naplója❤/ManuRios/ /Folyamatban/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin