Kim s Alexem šli do pokoje. Prvně se vykoupala Kim a poté on. Jakmile došli na večeři, tak na stole byly papíry. Oba si je začali číst. Kim jen uraženě listy hodila na zem a sedla si k jídlu. U jídla si něco mumlala pod nos. Alex se jí zasmál „To vždy dostáváš takovéto psaní, kde jsi udělala chyby a jak je máš napravit?" Kim jen kývnula a polknula sousto „Jo. A štve mě to. I když vím, že ona má pravdu, tak ji chci jednou překvapit. Chci jí dokázat, že jsem taky mág a že se dokážu o sebe postarat. Chci jí ochránit, jako ona ochránila mě." Alex se rozhlédl a opět si prohlížel obrazy ochránců. Kim si ho všimnula „Nechtěj být ochráncem. Je to spíše trest než dobrý skutek." Alex na ni pohlédl, ale raději se neptal.
Do jídelny přišel utahaný Max. Posadil se na židly a hlavou praštil do stolu. Kim ho hned pohladila „Copak bylo dneska?" Max se na ni podíval „Od kdy jsi ty na mě milá? Měla jsi trénink?" Kim se uraženě posadila „Jo byl trénink, kdy jsem opět málem zemřela. A tento chudák to odchytal taky." Max si prohlédl Alexe, který ho také zaujatě sledoval. Max se srovnal „Dneska Katnies utekla za štít a dotáhla nějakou malou holku. Vypadá to, že je něčím nakažená. Nějakým kouzlem. Z výslechu nemám nic. Jen dvě slova „Musím zabít.". Zkoušel jsem se ji zhypnotizovat a pomocí kouzla něco zjistit, ale nic na ni nepůsobí. Jako by na ni nic nepůsobilo. Prostě má jediný cíl a tím to hasne." Kim se zaposlouchala a pak vyhukla „Katnies byla za štítem? A já nedostala žádné upozornění?!" Max se pousmál „Ne. Použila svoji temnotu. Jen ochránci se hned sešli, kdyby došlo k nejhoršímu." Kim si povzdechla „Proto dnes prakticky neútočila." Pronesla do vzduchu a napila se kávy.
Po delší debatě ohledně festivalu šli zpět do pokoje a tam si ještě Alex s Kim povídali. Alex se neustále snažil zjistit víc informací o ochráncích, ale Kim mu na toto téma neodpovídala.
Další den byla sobota ráno. Kim vstala hned brzy a šla si udělat snídani. Alex vstal asi půl hodiny po ní. Jakmile ho Kim spatřila, tak se usmála „Jak se cítíš po tréninku?" Alex se protáhl „Míval jsem tvrdší cvičení. Toto bylo nic." Kim se udivila „No... já jsem jako polo-zabitá. Cítím, že moje magická síla je jen tak na přivolání pomoci." A dala na stůl jídlo. Oba se nasnídali a Kim řekla, že jde pomáhat na přípravy odpoledního festivalu. Alex šel s ní. Nevěděl, co by jiného mohl dělat.
Kim vyběhla hned ven a šla na náměstí. Alex ji neustále následoval.
Na náměstí bylo plno lidí. Kim mezi nimi našla Lukase. Ten jen rozdával instrukce a snažil se v tom nemít nepořádek.
Dívka ho přepadla ze zadu a s úsměvem ho povalila na zem. Lukas se hned zvedl „Ty blázne! Co tě to popadlo!" Kim byla vysmátá „Jo dostala jsem tě." A postavila se. Alex k ní došel a pozdravil Lukase. Ten ho jen pohledem zpražil. Kim do něj šťouchnula „Nezapomeň, kdo ho ochraňuje, strejdo." Alex se zasekl „Strejdo?" Lukas si povzdechl a pronesl „Jdi pomoct na sedmé stanoviště." Kim jen s radostí odskotačila. Alex jí skoro nestíhal.
Došli na stanoviště a hned je zapřáhli do práce.
ČTEŠ
Dračí Satan
FantasyDívka s neuvěřitelnou silou? Její nejlepší kamarád či sluha? Její děti, nebo jen nádoby? Je ona ta zlá, či ta dobrá. Ta, jež nepatří mezi živé. Ta, jež chce žít normálním životem. Dělá to pro dobro druhých, nebo pro své bezpečí? Bude zrazena svými n...