Rychlý úklid

13 1 0
                                    


Katnies došla z koupelny a byla jen v košilce a teplácích. Vlasy měla na všechny strany a oči ještě zavřené. Sedla si vedle Kim „Učeš mě, Kim." A dala jí do ruky hřebínek. Dívka ani nemukla. S radostí jí vlasy upravila. Pak se Katnies podívala na Sayuri „Sayu. Budeš tu na delší dobu, než sis plánovala. Matku jsem už informovala. Nyní k drakům nemůžeš." Malá dívenka praštila do stolu, až se zlomil „To tedy ne. Já musím zpátky. Má se narodit nové dráče a já měla u toho být. Mám být jeho opatrovnice." Katnies zrudl zrak „Budeš tady a konec řeči. A ještě jednou odporuj a jdeš tam, odkud jsem tě vytáhla, mladá slečno." Sayuri strnula strachy a jen se posadila. Katnies se dotkla stolu a ten se opět složil. Kim akorát doupravovala vlasy a Katnies se protáhla „Kim. Vezmi dneska štěně na trénink. Bude k večeru. Pokud mi do toho nic nevleze. A pokud Sayuri bude chtít, tak ať se přidá. Ale nesmí opustit město. Máš ji na starost." Kim se podívala udiveně, co se tak najednou stalo, že je trénink. Ale na druhou stranu byla ráda.

Po nějaké chvíli dotáhl Max Alexe k snídani. Katnies spala na stole a Kim si hrála s jejími vlasy. Sayuri seděla a ani nešpitla. Max usoudil, že Katnies nebude v dobrém rozpoložení, proto opět napomenul Kim, která dělala nějaké mistrovské dílo s jejími vlasy. Ale Kim se usmála „Toto ji zas tak moc nerozčílí." Ale Max si trval na svém. Posadil Alexe ke stolu a stoupl si ke spící dívce. Položil svoji ruku na její záda a nechal svoji magickou sílu proudit do Katnies. Ta se po chvilce probrala „Já tě za toto jednou zabiju, Maxi. Kolikrát ti

mám opakovat, že tvoji pomoc nepotřebuju." A chtěla si prohrábnout vlasy. Ovšem prsty ji zůstaly zamotané v super díle od Kim. Ta se jen snažila nesmát. Stejně tak Alex i Sayu.

Katnies pomalu otočila pohled na Kim, která seděla na židli a pokoušela se tvářit jako zlatíčko. Na to se Katnies zvedla a s úsměvem jí rozcuchala vlasy a ještě to vylepšila menším kouzlem, aby to Kim neměla tak jednoduché. To už všichni vybuchli smíchy. Protože Kim vypadala jako by proletěla trnitým křovím a ještě ji na hlavě narostli růže.

Když se obě dívky upravily, tak Max zazvonil na služebnictvo, aby donesli snídani.

Aspoň u snídaně byl klid. Nikdo si netroufnul ani pípnout. Jen Max měl kýchací náladu. Což bylo po chvilce všem k smíchu. Jen Katnies se tvářila, jako by ji to nezajímalo.

Po snídani dala Katnies povel se převléct a pomoct uklidit po festivalu. Nikdo nic nenamítal.

Sayuri se zapojila do prací stejně jako Kim a Alex. Pomáhali všude tam, kam je Lukas poslal. Katnies sem tam s něčím pomohla, ale hlavně dohlížela na pořádek. Občas poradila. Max se nezúčastnil. Měl něco jiného na program.

Blížil se čas oběda a Katnies uspořádala malý piknik pro zúčastněné. Na náměstí prostřela obří plátno a její sluhové tam nanosili jídlo. Všichni byli nadšeni. Hlavně parta Rudých draků si libovali v jídle. Katnies si sedla na kašnu a kouzlem upravila vodu do čiré podoby. Pak si jen povzdechla. Všichni vypadali tak spokojeně. Jen ji neustále něco tížilo. Na to se u ní ukázal Lukas „Tak to bych od tebe nečekal, Katnies. Že ty připravíš hostinu." Dívka do něj šťouchla „Hele. Nejsi vážně nějakej drzej, mladej muži." Lukas se lehce zašťuřil „Já a mladej? Nespletla ses tu?" Katnies se usmála „Oproti mně jsi nemluvně, Lukasi. Až ti bude tolik, co mě, tak se ukaž." Lukas se usmál „No. Pokud se dožiju tvého věku, tak to už bude pomalu konec světa." „Tak mladý a tak pesimistický." Povzdechla si dívka a vstala „Když jedeš za rodinou?" Lukas se usmál „Hned jak to tu skončí. Chci s ní být co nejdéle." Katnies se usmála „Tak si to tam užij. A dávej na sebe pozor, Lukasi." Muž pohladil dívku „Nejdu tam poprvé, Katnies. A vím, co se patří a sluší. I na smlouvu jsem nikdy nezapomněl." Katnies si povzdechla a pak s úsměvem popošla do středu všeho dění „Chtěla bych vám všem poděkovat za skvělý festival. A myslím, že si zasloužíte volné odpoledne a pořádný odpočinek." Lidé se po Katnies dívali udiveně. Pak jen Katnies zvedla ruku nad hlavu a Lukas se k ní rozešel „Katnies, to nesmíš. Je to zakázané." Hukl po ní, ale dívka ho naprosto ignorovala. Kolem celého náměstí a i ještě dál se ukázal rudý kruh s různými znameními, která se neustále měnila. Katnies tak dokázala uklidit všechen nepořádek a naskládat jej na připravené vozíky. Světla utichla a Katnies s úsměvem odpověděla Lukasovi „Ať jsi s rodinou šťastný, Lukasi." Lidé ještě s větším nadšení douklízeli, co bylo potřeba, zavezli stánky do skladu a bylo hotovo.

Kim šla s Alexem a Sayu dom. Všichni tři se těšili na trénink. I když měli ještě hodně času. Kim přehazovala šatník a přemýšlela, co bude nejlepší si obléct. Sayu si četla knihu a Alex se opět válel v posteli.


Dračí SatanKde žijí příběhy. Začni objevovat