Mezi tím Katnies došla k malé dívence. Max jí to chtěl rozmluvit, ale ona ho naprosto ignorovala.
Stála naproti připoutané dívce, která se na ni usmála „Musím zabít..." víc nedořekla. Katnies si před ni dřepla a lusknutím ji osvobodila od pout. Dívenka se podívala udiveně a pak se rozplakala. Katnies se pousmála „Může z ní být nový ochránce. Ale to kouzlo v ní by ji mohlo zabít. Jediný způsob je najít vyvolavatele kouzla." Max došel ke Katnies „Nechceš jít ven, že ne?" malá dívenka padla na kolena a Katnies ji pohladila „Ne. On přijde sám." A pousmála se. Když se postavila, tak na ni dívenka zaútočila. Katnies si povzdechla „Nesprávná chvíle." A probodla dívku svojí rukou. Max jen sklopil zrak „Nemusela jsi být tak surová." Katnies odhodila tělíčko stranou a v ruce měla dva dračí diamanty. Oba černé jako noc. Max si je prohlédl „Myslíš, že je to ten samý, co využil Alexe?" Katnies se jen pousmála „Teď už to je jedno." A diamanty se rozletěly na prach.
Katnies vyšla z temného vězení a umyla si ruku. Max si povzdechl „Musela jsi ji zabít?" Katnies se po něm ohlédla s rudým zrakem „Ten, kdo tyto dva vyslal, ví hodně o tomto městě a zjevně i o mě. Jsou jen tři lidi na světě, kteří vědí vše. Ale jen jeden dokáže používat dračí diamanty." Popošla několik kroků a pak ještě dodala „A navíc... pokud bych ji chtěla vyléčit, tak by ta ovládací síla přešla do mě. A on by měl nade mnou moc. To si nyní nemůžu dovolit." Max to uznal a šli společně na festival, který bude mít za hodinu zahájení.
Katnies se rychle převlékla a Max jen upravil. Dívka se na něj podívala „Tak to nemyslíš vážně. Takto tam jít nemůžeš." Max se prohlédl „Proč ne? Co je špatného na teplácích a triku." Katnies si povzdechla a dotkla se ho jedním prstem „Já tě za to normálně roztrhám." A teleportovala se s ním do pokoje. Max se s donucením převlékl do společenského oblečení a mohli jít. Cestou se ještě Max vsadil, že Katnies nevydrží bez jediné sladkosti. Ona se hrdě zatvářila „Dneska to určitě vydržím." Pronesla a přitom měla zkřížené prsty za zády. Max se zákeřně pousmál „Tak tento slib ti nevěřím. Zkřížila jsi prsty."dívka se zaraženě zastavila „Jak toto víš?" Max si stoupl k ní do těsné blízkosti. Zohnul se k jejímu uchu a tiše zašeptal „Protože tě znám už hodně dlouhou dobu." A dal ji malou pusu na tvář. Katnies to chvíli vstřebávala, ale poté nahodila svůj chladný pohled „Maxi. Myslím, že jsme si už dávno něco vyjasnili, nemyslíš?" mladý muž jen s úsměvem pokrčil rameny „Ale škádlit a dělat si z tebe legraci snad ještě můžu." Popošel několik kroků dopředu a dodal „Pokud si dáš něco sladkého, tak budeš celý večer jen má služka. A podvolíš se každému rozkazu." Katnies se zamračila „Pche. Jako bych jí už nebyla." Max se usmál „Však já vím." A nabídnul jí ruku. Katnies ji přijala a došli na náměstí.
Naše hlavní ochránkyně pronesla úvodní proslov, pak předala slovo pořadateli, Lukasovi a festival zahájilo několik rachejtlí.
Kim našla Katnies a Maxe. „Už nikdy strejdovi Lukasovi nepomáhám. Je horší než ty, Katnies." Ochránkyně se podívala na svoji svěřenkyni „Copak? Že by tě doopravdy zapřáhl do příprav?" Max se jen posmíval. Když k nim došel Alex, který držel Jablka obalená v karamelu. Katnies jen mlsně polknula. Kim se zákeřně pousmála a otočila se na Maxe „Opět prastará sázka?" On jen kývnul a Katnies se sbíhaly sliny. Alex jí nabídnul jedno jablko, ale Katnies zaťala pěsti a odmítnula. Max i Kim se dali do prudkého smíchu. Katnies po nich šlehla lehký výboj, který je měl uklidnit. Alex se jen zeptal, zda udělal něco špatně, ale Katnies si povzdechla „Dneska to vyhraju já, Maxi!" a odešla. Max ji však chytil za ruku „Ne, ne, holka, ty budeš pod mým dohledem. Jinak to můžeš tajně porušit." Katnies nafouknula tváře a došel tam Lukas „Ale, že by stará sázka?" Kim to odkývnula a Lukas si vzal od Alexe jedno jablko a slastně do něj kousnul. Pak začal ještě mlaskat a liboval si, jak je to výborné. A aby toho nebylo málo, tak začal popisovat chutě, jak se karamel rozpouští na jazyku a do toho ta jablečná šťáva... Katnies to nevydržela a odešla. Max šel hned za ní. Objal ji a s úsměvem jí pošeptal „Tak to zrušme. Ať si ten festival užiješ i ty." Ale dívka si povzdechla „Ne. Já to zvládnu. Nic sladkého pro jeden den. To mě nezabije." Max se postavil před ni „No já nevím. Už teď vypadáš, že bys umřela na uslintání a následně na dehydrataci. Nejsem si jist, zda to přežiješ a já nechci riskovat tvoje zdraví." Katnies ho praštila do ramene a poté se oba začali smát. Max jí tedy povolil dvě sladkosti. To mu moc Katnies nepoděkovala. Vybrat si pouze dvě z tuctu je to nejtěžší, co mohlo být. Ale aspoň si tak prošli všechny atrakce a prohlédli vše, co tam bylo.
ČTEŠ
Dračí Satan
FantasyDívka s neuvěřitelnou silou? Její nejlepší kamarád či sluha? Její děti, nebo jen nádoby? Je ona ta zlá, či ta dobrá. Ta, jež nepatří mezi živé. Ta, jež chce žít normálním životem. Dělá to pro dobro druhých, nebo pro své bezpečí? Bude zrazena svými n...