Další den se Katnies vůbec nechtělo do školy. Byla jak malé paličaté dítě. Max ji volal na mobil co pět vteřin a prozváněl, dokud se nenaštvala a nevyběhla z pokoje. Na chodbě ji chytil a hodil do vlažné vody. Katnies se uklidnila a rezignovaně vylezla z vany. Max stál vítězně a usmíval se. „Jo... tak tohle kolo jsem vyhrál." Pronesl nadšeně a odešel.
Katnies se převlékla do suchého oblečení a došla beze slova do jídelny. Max ji položil na stůl snídani. Dívka jen zkřivila pohled „To si děláš legraci? Ty ses pokoušel vařit?" Max se zatvářil uraženě „No dovol?! Já náhodou vařit umím." Katnies se posadila „Jo to vím moc dobře. Posledně jsi nechal vyhořet kuchyň. Divím se, že za ten týden se nic nestalo." Max se chtěl ozvat, když někdo zazvonil. Otevřel dveře a tam stála Kim s malým košíkem „Nesu snídani." Vyhukla a vešla. Max se na ni jen díval. Poté opožděně dodal „No tak pojď dál."
Kim hned šla ke Katnies a udivila se „Jdu pozdě?" Dívka sedící za stolem s mokrými vlasy zakroutila hlavou „Ne. Jen tento můj podnájemník zkouší vařit." Kim se podívala na opečený toust s nutelou a řekla „A on dneska nepodpálil kuchyni?" Obě dívky se daly do smíchu a Max uraženě došel ke kamnům „Pardon, že se zlepšuji." Uraženě se otočil k holkám zády, když uslyšel křupnutí toustu. „Hm. Není to tak zlé." Pronesla Katnies s plnou pusou. Kim si hned odloupnula a taky ochutnala. „Maxi. Vážně se lepšíš. Pomalu to půjde." Maxovi se ukázal na obličeji lehký úsměv a odešel se převléct. Kim se hned naklonila ke svojí kamarádce „Tak jak tě dnes probudil?" Katnies se zasekla „Nechtěj to ani vědět. Málem jsem se neudržela a něco mu provedla." Odpověděla a šla si pro aktovku. Kim zatím schovala jídlo, které přinesla.
Společně vyrazili do školy. Max šel vepředu a dívky hned za ním. Kim se usmívala a Katnies usínala. Probudil ji náraz. Ovšem ne její.
Někdo těsně vedle ní narazil do sloupu. Zadunělo to tak hlasitě, až se obě dívky vylekaly. Kim se hned uchechtla a Katnies si povzdechla „A to jsem jen čekala, kdy do nějakého sloupu vletím já." Pak popošla k člověku, který narazil „Jsi v pohodě?" a pomohla mu na nohy. Mladý kluk se jí zahleděl do očí a vstal „Jo, promiň. Nedával jsem pozor." Oprášil se a pokračoval dál. Katnies se rozhlédnula a uviděla Maxe, jak jde nevšímavě dopředu. Pousmála se na Kim a doběhly ho.
Ve škole se dívky posadily do lavice. Alex došel malou chvíli po nich. Opět nevěděl, kam si může sednout, tak ho spolužáci nasměrovali.
Katnies opět spala skoro celé dopoledne. Jen občas odpověděla na kladenou otázku učitelů, ale jinak neustále ležela na lavici s hlavou v rukách.
Blížily se poslední dvě hodiny.
ČTEŠ
Dračí Satan
FantasíaDívka s neuvěřitelnou silou? Její nejlepší kamarád či sluha? Její děti, nebo jen nádoby? Je ona ta zlá, či ta dobrá. Ta, jež nepatří mezi živé. Ta, jež chce žít normálním životem. Dělá to pro dobro druhých, nebo pro své bezpečí? Bude zrazena svými n...