Závěr festivalu

12 1 0
                                    


Festival se blížil konci a ochránci se shromažďovali na pódiu na náměstí. Katnies jen tak, tak stihla najít Kim a Sayuri, které si hrály za městem na polích. Zrušila jim pečeť proti kouzlení a vzala Sayuri na pódium. Kim si našla Alexe a Maxe, jak stojí v první řadě a stoupla si k nim. Nahnula se k Alexovi a pošeptala mu „Teď uvidíš ten pravý festival." A usmála se. Když je Max popadl a teleportoval se s nimi dál od místa dění. Kim se usmála „To nejlepší místo na sledování." A sedla si na střechu jejich domu. Alex se taky pohodlně usadil, Max stál a pozoroval všechno.

Odpočítávalo se posledních deset vteřin do půlnoci. A jak zazněly zvony, tak Katnies se pousmála. Pozvedla ruce a z jejich konečku prstů se linula světla v barvách ochránců. Ti se dotknuli svého paprsku a změnili se na obří draky. Kteří vzlétli do vzduchu a pomocí své magie vytvořili každý svůj znak na obloze. Nakonec se všechny ty barvy rozprskly a vybuchly jako jeden obří ohňostroj, který ozářil celé město. Ke konci slávy se všichni draci sletěli a každý dal svoji šupinu Katnies, která si vše uschovala do malé taštičky. Tou zatřepala, a jakmile ji otevřela, tak z ní vyletěli barevní motýli, kteří se různě rozletěli k lidem, a každému se v ruce změnil v malý dárek. I Alexovi jeden doletěl a změnil se v propisku s rudým písmenem A. Kim se usmála „A dostaneš nového ochránce. A bude jím Lukas." Alex se udivil „Já nezůstanu u Katnies?" Max se usmál „Ne, hochu. Pod její ochranou jsi byl pouze na chvíli. Než si vše o tobě zjistila. A s Lukasem ses začal dosti bavit. Bude ti u něj dobře. Třeba se přidáš mezi draky." Při poslední narážce se Max začal trochu smát. Ale Alex se tvářil zklamaně „Ale to se už nebudu tolik vídat s tebou a Kim." Max mu dal ruku na rameno „Proč by ses s námi nevídal? Ve škole můžeš zůstat a s Kim si kdykoliv vyjít můžeš." V tom se oba mladí lidé začali červenat. Ale ani jeden nic neřekl. Max se usmál „Tak do hajan, děti. Zítra nás čeká úklid. Jo a Kim. Sayuri bude spát asi u tebe. Pokud teda ještě večer nepoletí zpět." Kim se rozzářily oči. Hned jí napadlo tucet neplech, co může se Sayuri provést Katnies. Ale Max ji lusknutím před obličejem jasně naznačil, že na to nemá ani myslet, protože je Katnies poslední dobou nějaká nabroušená. Kim si povzdechla a slezli dolů.

Dívka se opláchnula a padla do postele. Čekala ještě, zda přijde Sayuri, ale ta se neobjevila. Alex taky padl do postele a usnul jak nemluvně. Max šel ještě pro Katnies, která byla se Sayuri ve společenské místnosti a o něčem se bavily. Max jen zakašlal a dívky se na něj podívaly. Když si Max přisedl ke Katnies a lehl si jí na klín. Ta se udivila, co to zase vyvádí. Max se zákeřně usmál „Nemysli si, že jsem tě neviděl, jak se láduješ vším možným. Prohrála jsi." Katnies zrudla a shodila ho na zem „Já nic neprohrála. Povolil jsi mi dvě sladkosti. Ale neřekl jsi, jaké množství. Nic jsem neporušila." Max se zvedl „Jo... takže ty říkáš jablkům v karamelu, cukrové vatě, sněhovým pusinkám, čokoládovým kuličkám a palačinkám s nutelou jen dvě sladkosti? Asi neumím počítat." Katnies se zasekla a Max se vítězně usmál „Já ti říkal, že tě sleduju." Katnies si odfrkla „Nebudu tě poslouchat." A sedla si k Sayuri. Max se tedy posadil do křesla a začal se s nimi bavit. Katnies zjišťovala dění mezi draky. Protože zelený drak donesl zprávu o tom, že černí draci jsou bez odezvy a někteří mladí draci jsou nezvěstní.

Pak se domlouvali na příští měsíc, kdy bude mít právě Sayuri festival. Katnies se jí ptala, zda už má program, nebo bude potřebovat pomoct. Sayuri se usmála a řekla „Dračí matka mi pomůže. Prý tě letos nechce tolik zatěžovat." Katnies se usmála „Tak ji pozdravuj. A vyřiď ji, že jí v nejbližší době navštívím. Už dlouho jsem nebyla v dračím údolí." Sayuri objala Katnies „Děkuji, že jsi mě tehdy zachránila. Teď mohu být šťastná, Mami." Katnies se vřele usmála „To nic. Já jsem ráda, že jsi naživu a že jsi mezi draky šťastná." Sayuri se rozloučila i s Maxem a v tom Katnies ucítila lehké chvění bariéry. Porozhlédla se a pak jen v klidu oddechla. Max poznal, že se něco děje a tak chtěl doprovodil Sayuri k místu, kde ji měl vyzvednout drak. Ale Katnies uzavřela dveře. „Dneska spíš tady, Sayuri." Pronesla náhle a teleportovala se s ní ke Kim do pokoje. Tam ji ukázala na postel a Sayuri se podívala smutně „Proč?" Starší dívka ji pohladila „Protože by to mohlo být nebezpečný." A uspala ji.


Dračí SatanKde žijí příběhy. Začni objevovat