Došli jsme k němu do ložnice. Tady jsme to dělali. Teda on se spíše jen udělal.
,,Beth," odmlčel se. Nahlas jsem polkla. Přišel ke mně a chytl mě za zápěstí.,,proč jsi tak zlobivá?",,Já?" Plán zahájen. Šla jsem směrem k němu a shodila ho na postel. Sedla jsem si na něj a jeho ruce se dotkly mého zadku. Zmáčkl mi ho. Trochu jsem se zakroutila na jeho kamarádovi. Zaskučel.
,,Chceš mě vidět zlobivou?"
,,Ukaž co umíš Kočičko" svlékla jsem si tričko a on mě celou hltal pohledem. Sundala jsem mu tričko a kochala se jeho vypracovaným tělem a to tetování na tom. Z tohohle teču hned. Nahla jsem se k jeho uchu a zašeptala...
,,Ukážu ti to, ráda, ale až jindy, Justine" s jeho jménem jsem si pohrála na jazyku. Chtěla jsem slézt z něj, jenže byl nadržený, protože měl dost velkou bouli dole, tak si mě přitáhl pod něj.
,,Já to chci ukázat ale teď kotě" Zajel rukou mezi mé nohy a málem se dostal do mých kalhotek, jenže jsem ho zastavila.
,,Stop. Justine já nemůžu. Dostala jsem to" super lepší výmluva není. Ale vím, že mi bude muset koupit potřeby a ty sám nekoupí. Bude potřebovat mě a v tom obchodě pracuje Tess. Teda doufám.
,,Děláš si srandu? Teď? Nesnáším posraný měsíčky" slezl ze mě a začal se oblékat. Kousla jsem se do rtu a vzala si tričko.
,,Jsi hodně zlobivá. Podráždit mě, a pak říct, že nemůžeš. Bethany ty nejsi hodná holčička" vrazil mi jazyk až do krku. Spolupracovala jsem, kvůli plánu. Musím se mu dostat pod kůži. Nebude to lehké.
,,Musíš mi koupit tampony" řekla jsem mu, když se odtáhl.
,,Já tomu nerozumím. Pojedeš se mnou, ale vem si brýle a pořádně se oblékni. Zůstaneš v autě, jen mi řekneš pro co ti mám dojít." Přikývla jsem.
Oblékla jsem se a vzala brýle jak pan 'Justin' poručil. Chytl mě za ruku a vedl k autu. Posadil mě a pak si sedl on.
,,O nic se tam nepokoušej nebo tě zabiju hned a pak ty dvě holky dole. Nebo hůř. Jejich rodiny" zatočil si pistolí na prstě a dal ji na okno. Zapla jsem rádio. Zrovna hráli 'Faded' takže jsem si pobrukovala. Koukala jsem ven z okýnka a říkala si, jak jsem mohla mít skvělý prázdniny. Justin mě pozoroval.
,,Co na mě tak koukáš?" Usmála jsem se na něj. Mám ZATÍM dobrou náladu, takže na něj budu hodná.
,,Nic nech to být" Nadzvedla jsem obočí a chtěla něco říct, ale Justin mě předběhl.
,,Jsme tu. Co to přesně chceš? Vyžaduješ velikost, barvu, značku?" Byl nervózní.
,,Nebuď nervózní. Kluci většinou chodí svým holkám pro tyhle věci"
,,Jenže ty moje holka nejsi a ani nebudeš" koukl se na mobil. Au tohle zabolelo Justine.
,,Hmm" Snažila jsem se znít, že mě to neranilo, ale docela jo. Jsem tak hnusná nebo co, že mě nechce ani ten, který mě unesl.
,,Tak mluv chci tě už vzít zpátky a vyšukat z tebe duši baby"
,,Nevyšukáš ze mě duši. Nedovolím ti to" fajn tohle jsem přehnala. Stáhl mě na sebe, takže jsem seděla na jeho klíně.
,,Mě nezajímá jestli mi to dovolíš nebo ne. Krámy se přežijou. Pokud mám chuť prostě mi dáš, nebo ti něco udělám. Jasný?" Měl černé oči. Bála jsem se ho.
,,Jasný"
,,Fajn. Tak jaký chceš?" Poručila jsem mu a on odešel. Zamkl auto, abych neutekla. To by nesměl být tak blbej a nemít náhradní klíčky v šuplíku. Ach Justine občas mě dostáváš. Obchod je prosklený, takže sem vidí. Okna auta jsou ale černá, takže sem nevidí. Vzala jsem klíčky a sedla si za volant. Umím řídit snad dobře. Nastartovala jsem Audi a rychle vyjela. Chvilku běžel, ale pak se zastavil. Má dálkový ovladač a nejhorší je, že mi to nedošlo. Je na něm čip, takže pozná kde jsem. Bethany nejdřív mysli a pak něco dělej. No hádejte koho Justin našel. Měla jsem strach z toho nejhoršího. To pravé teď nastalo.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ☺❤
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
ФанфикBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...