,,Můžu ho vidět?" Zeptala jsem se toho otravného strážníka, který nade mnou slintal.
,,Ne"
,,Prosím. Pět minut" Nahla jsem se tak, aby mi trochu byly vidět prsa a jeho pohled sjel hned na ně.
,,Že jste to vy tak vám pět minut dám" Zvedl se z kožené židle a já též.
Vedl mě k cele. Procházeli jsme uličkou a všichni vězni na mě pískali.
,,Hmm za kým jde tahle pěkná prdelka?" Řekl jeden černoch, který mě hltal pohledem.
,,Za tebou ne Cartere" odsekl mu strážník a vedl mě dál.
Došli jsme až nakonec. Justin tam seděl na posteli a hlavu měl v dlaních.
,,Bieber přišla za tebou ta kočička. Máte pět minut" Podíval se na mě a trochu se mu vyčaroval úsměv na tváři.
,,Fajn" odsekla jsem a vešla za Justinem.
Hned, jak jsem tam vešla, objala jsem ho.
,,Zlato moc mě to mrzí" zašeptala jsem mu do ucha a pohladila ho po tváři.
,,Mě taky Beth, ale zasloužím si to"
,,Ne to neříkej. Jsi jiný. Miluješ mě a já tebe. A něco ti řeknu Justine..." nadechla jsem se a koukla se, jestli tu poblíž není strážník...,,já se pomstím. Najdu toho hajzla, co tě nahlásil a zabiju ho. A ty mi v tom nezabráníš"
,,Wow...je vidět, že jsem tě zkazil." Usmál se...,,ale líbíš se mi taková. Ale nechci, aby jsi skončila tak jako já"
,,Neboj se. Umím se krýt. Měla jsem nejlepšího učitele. Tebe" políbila jsem ho vášnivě. Tohle mi bude hodně chybět.
,,Dostanu tě odtud. Slibuji. Jen mi dej čas. Budeme spolu. Nic nás nerozdělí" Propletla jsem si s ním prsty a objala ho.
,,Moc tě miluju Bethany"
,,Taky tě miluju Justine" políbil mě. Přitáhla jsem si ho za zátylek blíž a tím polibek prohloubila.
,,Konec cicmání...Kočko jdeme"
,,Neříkejte mi kočko" vraždila jsem ho pohledem.
,,Pardon slečno...?"
,,Bieberová. Bethany Bieberová" Justin na mě koukal s otevřenou pusou, ale pochopil to.
,,Manžela můžete navštívit jednou za dva měsíce kdykoliv. Jen prostě jednou. Jdeme" Objala jsem naposledy (zatím) Justina a šla pryč.
Měla jsem ze sebe skvělý pocit.
Teď jen najít toho hajzla. Budu potřebovat pomoc. Co takhle šéf Justina?
,,Naschledanou" řekla jsem strážníkům a odešla.
Jen, co jsem vyšla ven, vytočila jsem jeho číslo.
,,Justine? Jsi venku? Pustili tě?" Ozvalo se za druhé strany.
,,Ne..tady jeho přítelkyně Bethany. Potřebuju pomoct...za půl hodiny u Jills bar?"
,,Platí Marzullo..."
,,Odteď prosím Bieberová"
,,Copak byla svatba?"
,,Ne, řeknu pak." Típla jsem to. Usmála jsem se a šla zatím nakupovat.
Začnu od znova. Nová Bethany. Dostanu Justina ven.
Tak moc toužím po pomstě, že nemyslím na nic jiného.
Chci zabít toho člověka.
Šla jsem okolo kadeřnictví.
,,Dobrý den, můžu se u vás narychlo nechat ostříhat?"
,,Jistě teď nikoho nemám" usmála se na mě starší paní a já ji řekla co chci.
After 20 min.
,,wow...nádherné" usmála jsem se na sebe. Bylo to dokonalé.
Půlka vlasů pryč. Skvělý pocit.
Zaplatila jsem a šla k Jills baru.
Sedla jsem si ke stolu vzadu v rohu.
,,Dobrý den. Co si dáte?" Usmál se na mě jeden milý číšník.
,,Latté karamelové prosím" Přikývl a zatím jsem si vytáhla svůj mobil.
,,Slečna Bethany?" Opřel se rukama o stůl nějaký chlápek s brýlemi na očích.
,,Ano"
,,S čím chceš pomoct?"
,,Najít toho hajzla co udal Justina"
,,A co chceš po mně přesně?"
,,Znáš hodně lidí...poraď mi" číšník mi zatím donesl kávu.
,,Co si dáte vy pane?" Usmál se na něj. Ach tahle přetvářka by mě nebavila.
,,Nic já za chvíli půjdu"
,,Dobře" Odešel.
,,Dnes večer ti pošlu svoje muže. Řekni jim vše co chceš a oni to řeknou co máš dělat a budou tě chránit. Jelikož mám Justina rád, pomůžu ti"
,,Platí" potřásali jsme si rukama a on odešel.
Skvělý. Pomsta bude sladká.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
FanficBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...