24. - Vězení

4.5K 109 12
                                    

Ráno jsem se probudila první. Justin spal. Byl tak roztomilý. Šla jsem do koupelny se umýt.

Stála jsem tam pod sprchou, když v tom se kolem mého pasu obmotali potetované ruce. Přitiskl se na mě a začal mi líbat krk.

,,Dobré ráno princezno" zašeptal mi do ucha a pak ho jemně skousl.

Přivřela jsem oči a unášela se tím skvělým pocitem být s ním.

,,Jsi nádherná" otočil si mě k sobě a jemně mě políbil.

,,To ty taky" usmála jsem se na něj.

Pohladil mě po tváři a nakonec mě políbil. Přitáhla jsem si ho k sobě a tím jsem nás polibek prohloubila.

Skousl mi spodní ret a já vydechla. Rukou držel moji tvář a druhou zadek. Jemně ho stiskl.

,,Justine" vzdychla jsem mu do úst.

,,Kotě jsem strašně nadrženej" začal mi sát krk.

,,Tak ho do mě dej" řekla jsem a on se usmál.

Opřel mě o studené kachličky a jednu moji nohu si obmotal kolem jeho pasu.

Pak ho do mě pomalu zasunul. Vzdychala jsem. Přirážel a přitom mě líbal.

Po nějaké chvíli jsme se blížili ke konci. Cítila jsem, že už bude a já taky.

Udělal se a já hned po něm. Vydechovali jsme to.

,,Byla jsi skvělá" řekl mi a políbil mě.

,,To ty taky" Objala jsem ho a jen tak jsme pod sprchou stáli v objetí. Hladil mě po zádech a já vdechovala jeho vůni.

Cítím se v bezpečí, když mě drží. Všechny zlé věci co mi dělal...a teď? Je to člověk, kterého miluju.

Chci s ním být už na furt.

,,Beth?" Promluvil na mě a já se na něj podívala.

,,Ano?"

,,Je mi s tebou dobře. Chci tě dnes vzít domů. K tobě."

,,Nevím jestli to chci Justine. Mám tam moc vzpomínek" sklopila jsem zrak.

,,Já tam půjdu s tebou. Jestli mi to teda dovolíš" pohladil mě palcem po líčku.

,,Jasně že jo" Objala jsem ho.

,,Teď pojď. Najíme se"

Přikývla jsem a šli jsme se obléct.

Seděla jsem u stolu a Justin zatím vařil.

Najednou se otevřely dveře a v nich byli nějací muži. Bála jsem se.

Přitiskla jsem se k Justinovi a on mě chytl za ruku.

,,Kdo to je a co se děje?" Hlas se mi klepal.

,,Dobrý den...tady policie Los Angeles. Jste Justin Bieber?"

,,Co chcete?" Odpověděl jim a já věděla, že se taky strachuje.

,,Zatýkáme vás za pašování drog, jízdy pod vlivem omamných látek a zneužívání dívek." Oba jsme se ani nehnuli.

,,Ne nemůžete ho jen tak zavřít" hájila jsem ho.

,,Bethany vy mlčte. Půjdete s námi. Rozlučte se. Spolu se už neuvidíte" Podívala jsem se na něj a ani on to nečekal.

,,Justine..."

,,Ššš...Beth...miluji tě. Nejvíce na světě. Chci, aby jsi se měla co nejlépe. Najdeš si někoho jiného a lepšího. Budeš mít děti a svatbu. Já jsem ti zkazil život."

,,To není pravda Justine. Nikdy na tebe nezapomenu. Miluju tě. Navždy" políbila jsem ho vášnivě a nejspíš naposled.

,,Tak pojďte." Nasadili mu pouta a vlekli ho do auta. Slza mi ukápla na tvář.

,,Vy jedete na stanici s námi" vzali mě za ruku a já ji odmítla. Sedla jsem si dozadu a jen brečela.

Proč se to děje nám?

-------

Na stanici jsem jen viděla Justina, jak ho vedou v oranžové kombinéze do vězení.

,,Zneužíval vás?" Řekl mi jeden strážník, když jsme seděli v té tmavé místnosti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Zneužíval vás?" Řekl mi jeden strážník, když jsme seděli v té tmavé místnosti.

,,Ne" nedokážu ho nahlásit. Ale jedno vím...chci se pomstít tomu, kdo to udělal.

Pojedu jako on. Justin Bieber a Bethany Marzullo.

Nenechám to jen tak. Pomsta bude sladká bejby.

Aaa další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺

KIDNAPPED  [Justin Bieber] Dokončeno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat