,,Proč to udělal?" Začala jsem hystericky brečet. Další člověk, který umřel.
,,To netuším" odpověděl mi Justin a chytl mě za rameno a hladil mě po něm.
,,Nemůžu ztratit dalšího člověka" ukápla mi slza.
,,Justine slib mi, že mě už neopustíš. Aspoň ty ne" objal mě a já brečela do jeho hrudi.
,,Slibuju" pohladil mě po vlasech a dal mi do nich pusu.
Palcem mi setřel slzy a políbil mě. Tohle bylo procítěné.
Měla jsem jiné pocity.
Bylo to tou bolestí, nebo ne?
Cítila jsem se najednou u něj v bezpečí.
Odtáhl se a koukl se mi do očí. Propaloval mě jeho pohledem.
,,Pojď, měla by jsi jít spát" Přikývla jsem a šla do pokoje.
,,Ne, budeš spát se mnou" řekl mi Justin a já Nadzvedla obočí.
,,No nekoukej tak na mě a pojď" řekl bez citů a šla jsem tedy za ním.
,,Proč jsi mě políbil?" Zeptala jsem se ho, když stál v pokoji a já za ním.
,,Zase otázky?"
,,Noták Justine...otevři se mi. Já ti neublížím" sáhla jsem na jeho rameno, ale on uhl.
,,Bethany ty mě nechceš poznat. Hlavně ti řeknu jednu věc..." odmlčel se a otočil se na mě. Díval se mi do očí....,,Nesmíš se do mě zamilovat. Nejsem na vztahy." Nevím proč, ale něco mi říkalo, že mě to mrzí.
Nevěděla jsem, co říct. Mlčky jsem šla k posteli a lehla si do ní. Justin si oblékl boxerky a lehl si vedle mě. Byla jsem k němu zády.
Slza mi ukápla na polštář. Nevím proč brečím, ale jeho věta
"Nesmíš se do mě zamilovat. Nejsem na vztahy" mě docela ranila.On umí milovat, ale někdo mu v minulosti ublížil a proto si nikoho nepouští k tělu.
,,Beth je ti něco? Už jsi dlouho nic neřekla" ležel nalepený zezadu na mně.
,,Ne v pohodě" na konci se mi zlomil hlas. Je to v háji.
,,Bethany mluv se mnou" otočil mě na záda a lehl si nade mě.
,,Vše je v pořádku. Dobrou" shodila jsem ho ze sebe a snažila se usnout.
Ruce si obmotal kolem mého pasu a hlavu si dal na moje vlasy.
Dělala jsem, že spím. On nespal poznala jsem to. Najednou mi zašeptal do ucha něco.
,,Už spíš proto ti to říkám teď...Něco mě k tobě táhne. Dostáváš se mi pod kůži a mně se to nelíbí. Jenže...při tvé přítomnosti cítím něco zvláštního. Chci tě chránit a ne dělat ti zlé věci. Něco k tobě cítím. Sladké sny MOJE Beth" aww to je roztomilé. On ke mně něco cítí?
Usnul. Pohladila jsem ho po ruce, kterou má obmotanou kolem mého pasu. Usmál se ze spaní.
Vidíte, já věděla, že umí milovat. Teď jen aby to přiznal doopravdy.
Nevím proč jsem to řekla, ale udělala jsem to.
,,Taky k tobě něco cítím Justine" spal. Dikybohu. Nemůžu ho milovat. Udělal tolik špatných věcí.
Jenže když milujete, je vám jedno co dělá nebo dělal. Hlavní je, že láska je opětovaná.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
FanfictionBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...