11. - Tichá domácnost

5.5K 140 7
                                    

Po tom všem, kdy na mě řvala, mlátila mě svými malými ručičkami je v pokoji už dva dny a nic nejí. Nevylezla ani jednou. Dávám ji čas na to se vzpamatovat, ale jíst musí.

,,Bethany, můžu jít dál?"

,,Ne" řekla naštvaně. Ta holka mě začíná srát. Já se k ní chovám hezky a ona na mě furt jen řve. Chápu, že to teď má asi těžký, ale kurva na mě nebude nikdo řvát. Kašlu na to být hodný. Budu zase takový jako dřív. Zlý.

,,Tak fajn tak třeba umři hlady mě to je už jedno" Bouchl jsem do dveří a odešel. Kvůli ní jsem neměl 3 dny sex. Musím jít ven a najít nějakou děvku, co mi dá.

Bethany

Odešel. Jeho nálady mě už nebaví. Už jsem si myslela, že začíná mít city, ale ne. Nemá city. Je bezcitný a zlý.

Když jsem slyšela bouchnutí hlavních dveří, vyšla jsem z pokoje. Měla jsem hrozný hlad. Snědla jsem jídlo, co jsem si uvařila, protože to jeho jíst nechci. Umyla jsem se a šla se kouknout po domě. Byla jsem v jeho šatně. Obleky, košile, dlouhá trika atd...má hezké oblečení. Vzala jsem si jeho košili a jen v tangách a košili si šla uvařit večeři. Blížil se totiž večer. Bojím se ho po tom ránu. Co mi udělá? Zabije mě? Snažila jsem se na to nemyslet a pustila jsem si písničky. Zrovna mi hrála Ariana Grande - Break Free (viz média)...začala jsem se do rytmu hýbat a zpívat. Měla jsem to hodně nahlas, takže jsem nic jiného neslyšela. Najednou se okolo mého pasu obmotali potetované ruce. Lekla jsem se a otočila na něj. Justin.

,,Pěkně zpíváš" chtěl mě políbit, ale já uhla.

,,Noták bejby. Proč máš na sobě moji košili?" Byla jsem k němu zády.

,,Jen tak"

,,Jasný" zmáčkl mi zadek a já vzdychla. Co to se mnou ten kluk dělá? Začal mi něco šeptat do ucha.

,,Kočičko, mrzí mě to moc. Nechtěl jsem. Odpustíš mi někdy?" Počkat...on se omlouvá? Alkohol z něj cítit není.

,,No neee...Justin Bieber se omlouvá" Otočila jsem se na něj a zadívala se mu do jeho očí.

,,Nezvykej si. Zítra ti zase začíná teror" šel nahoru. Co s ním je? Vypla jsem písničky a nandala jídlo jen sobě. Sedla jsem si ke stolu a přemýšlela. Chybí mi kamarádi. Chci se rozloučit s rodiči. Chci pryč. Chci zachránit ty holky dole. Chci toho moc? Proč mi nikdo nic nepřeje?

Snědla jsem si jídlo a šla do pokoje. Brečela jsem. Na schodech jsem potkala Justina. Ignorovala jsem ho. On mě přitiskl na zeď a rty se jemně otřel o ty mé.

,,Dělal jsem jen soucit. Furt jsem ten zlý Justin" pustil mě. Bože to je debil.

Justin

Byl jsem v baru, ale s nikým jsem nespal a ani jsem nic moc nepil. Měl jsem divný pocit. Musím se ho zbavit a to tím, že Bethany zase dostane co pro to. Dostává se mi pod kůži a to se mi nelíbí.

Vešel jsem domů a slyšel hlasitou hudbu. Bethany tam tančila v mé košili. Vypadala šťastně. Musel jsem se usmát. Objal jsem ji, ale ona mě odstrčila. Chápu ji, zabil jsem ji rodiče a zničil život.

-----

Právě sedím ve své pracovně a nudím se. Co kdybych si sem pozval dvě děvky? Chci vědět, jestli bude žárlit.

,,Vanesso, Kylie přijďte ke mně. Užijeme si"

,,Dobře zlato" bože miluju tu svoji moc.

Zazvonil zvonek. Šukání se blíží. Už to fakt potřebuju.

Na nic jsem nečekal a zavedl je do kuchyně. Obě mě svlékly a já začal prsty uspokojovat Kylie. Vanessa se starala o Jerryho. Byl jsem jako v nebi. Pak jsem si Vanessu vyzvedl na linku a prudce ho do ní strčil. To je taková úleva. Kylie mě líbala. Bože. Pak jsem uslyšel hlasy. Kylie mluvila s Bethany. Možná nás viděla, ale mně to je jedno. Potřebuju sex.

,,Ta Bethany, nebo jak se jmenuje, prý jde ven, tak ti to a říct"

,,Dobře-..počkat...ven?" Kylie přikývla. Ta holka mi to dělá naschvál. Skoro jsem byl, ale musím jít za Beth. Tu holku vošukám tvrdě, tak, že ji bude bolet vše.

Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ☺❤

KIDNAPPED  [Justin Bieber] Dokončeno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat