Ráno jsem byla vzhůru dřív, než Justin. Oblékla jsem se do šedých tepláků a vínového trička. Vlasy sepla do vysokého culíku a udělala ranní hygienu.
Šla jsem do kuchyně udělat sobě a Justinovi snídani.
Najednou se kolem mého pasu obmotaly svalnaté ruce.
,,Dobré ráno kočko" zašeptal mi do ucha a jemně se rty otřel o moje ucho. Jeden vzdych se vydral z mých úst.
,,Ahoj, dělám ti snídani. Lívance" otočila jsem se na něj a dala mu ruce kolem jeho krku. Byl jen v teplákách. Vlasy rozházené všude. Byl prostě sexy.
,,Hmm..ty mám rád, ale radši bych si dal tebe" Políbil mě vášnivě a skousl můj spodní ret.
Cítím se provinile. Pořád mě docela trápí ten Connor. Bojím se, že na to Justin přijde a opustí mě.
,,Co je Beth, jsi nějaká zamlklá dneska. Většinou mluvíš už od rána" Podíval se na mě. Nedokážu se mu podívat do očí a říct, že je vše v pohodě. Pozná to.
,,Jen jsem se špatně vyspala. To je vše" usmála jsem se falešně a objala ho. Začal mě hladit po zádech a věnoval mi letmé polibky do vlasů.
,,Justine?" Podíval se na mě a vybídl mě, ať pokračuju.
,,Slib mi, že ať se děje co se děje, neopustíš mě" odtáhl se a vzal moje tváře do svých dlaní.
,,Slibuju" políbil mě a já mu všechny polibky oplácela. Rukama zajel pod mé tričko a stiskl mi prsa.
Vzdychla jsem mu do úst. Usmál se do polibku a pokračoval.
,,Justine počkej pálí se to" pustil mě a já vypla plotýnku.
,,Jsou trochu černý" zasmála jsem se a Justin si mě přitáhl k sobě. Položila jsem pánev jinam a Justin mě vyzvedl na linku.
,,Musíme k soudu. Kvůli Connorovi" Přikývla jsem a šla se obléct do něčeho slušného.
Justin měl oblek. Já si vzala úzké šaty po kolena v červené barvě a vlasy nechala volně rozpuštěné.
,,Sluší ti to" řekl mi a líbnul mě na líčko.
,,Tobě taky" usmála jsem se a šla k autu.
Bojím se. Co když se tam Justin dozví o tom, že jsem ho líbala a kdybych ho nezastavila, možná by se se s mnou vyspal a já bych se neudržela kvůli informacím.
,,Všechno v pohodě?" Zeptal se mě Justin a já se na něj podívala.
,,Jo" usmála jsem se a on vyjel.
-----
U soudu
,,Tady Connor Ball je obviněn za zneužívání dívek, pašování drog a vydávání se za psychologa." Seděla jsem tam tak nejistě a Justin mě držel za ruku.
,,Kdo mě nahlásil?" Zeptal se Connor a já ztuhla.
,,Tady slečna Marzullo" Já ho asi zabiju toho policajta.
,,Aha...takže jsi po mně vyjela pro informace?"
,,Cože?" Srdce mi tlouklo jako o závod.
,,Líbala jsi mě a svlékala. Pro informace?" Justin pustil moji ruku a díval se na mě provinile a naštvaně.
,,Já-já...musím jít" zvedla jsem se a odešla.
Nemůžu tam být. Teď mě Justin opustí a já se zbláznim.
Začala jsem brečet.
,,Beth?" Řekl někdo za mnou.
,,Ano?" Otočila jsem se a uviděla Justina.
,,Je to pravda? Podvedla jsi mě kvůli tomu, aby jsi mě vysvobodila?"
,,Jo" zašeptala jsem.
,,Děláš si srandu Bethany? Já ti věřil. Nechtěl jsem, aby jsi dělala tohle kvůli mně." Začaly mu slzet oči. Já už brečela úplně.
,,Já-já."
,,Ne Beth. Je konec. My dva to už nemá cenu. Několikrát jsme se snažili a nic. Děkuju za to, že jsi mě zachránila tím, že jsi mě podvedla. Už tě nechci v životě"
,,Justine" zašeptala jsem a složila se k zemi. Začala jsem hrozně brečet.
Justin taky brečel, ale šel pryč. Nechal mě tam.
Vzala jsem telefon a napsala Tess:
From me: ,,Můžeš dnes večer ke mně přijít? S Justinem je konec."
Asi po minutě mi přišla zpráva.
From Tess: ,,Kdo je Justin? Jo přijdu"
From me: ,,Vše řeknu pak. Děkuju"
Šla jsem na záchod. Upravila si make-up a šla pro taxík. Jdu si vzít věci a odejdu.
Proč nám dvěma není vztah přán? Miluju ho a nikdy nepřestanu.
Odcházela jsem a potkala ho, jak se baví s právníkem. Prošla jsem okolo něj a vyšla ven.
Zamávala jsem na taxík a vyjela 'domů' kam se už nikdy nejspíš nevrátím.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
FanfictionBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...