,,Zdravím Biebere" Ozvalo se za mnou.
,,Termín je až zítra" Podíval jsem se na šéfa. Jizva přes obličej, zlaté zuby a nechutný dech.
,,Já vím. Bethany pojď sem" koukl jsem se ke dveřím a uviděl ji. Byla oblečená v teplákách a tričku a držely ji dvě gorily.
,,Justine kdo to je? To je ten šéf?" Viděl jsem její slzy na krajíčku.
,,Bethany Marzullo...jsem Jeff. Jeho nejvyšší šéf." Přiblížil se k ní a pohladil ji po tváři. Uhla.
Bethany
Vycházela jsem ze sprchy, když v tom mě někdo chytl.
-----
Pohladil mě po tváři a já uhla. Justin žárlil.
,,Pusť ji" Zařval na něj Justin. Brečela jsem. Bála jsem se Jeffa.
,,Bethany...znáš svého strýce že ano?" Přikývla jsem.
,,Poděkuj Justinovi. Včera mi řekl adresu. Plánujte datum pohřbu. Dnes ráno jsem ho zabil." Cože? Jakoby se mi zastavil celý svět. Justin mě zradil?
Podívala jsem se na něj a on brečel. Ne tolik jako já, ale tekly mu slzy.
,,Ty-ty jsi mu to řekl?" Klepal se mu hlas a byla jsem naštvaná.
,,Lásko promiň dělal jsem to pro tvoje bezpečí." Chtěl se dostat ze sevření těch goril, ale nešlo mu to.
,,Neříkej mi lásko. Pro MOJE bezpečí? Nebo pro TVOJE bezpečí?" Pustili mě a já šla k němu.
Dala jsem mu facku.
,,Říkal jsem ti Biebere, že to je jen děvka. Nemá cenu milovat"
,,Jenže já ji miluju" vyšlo z něj. Hrozně mě to bolelo ho takhle vidět, ale já nemůžu.
,,Miluješ ho taky Beth?" Zeptal se mě ten slizoun a já se podívala do očí Justinovi.
,,Ne" řekla jsem a on se rozbrečel. Bylo mu jedno, že vypadá slabě. Pro mě slabý nebyl. Miluju ho moc.
,,Au Justine to zabolelo co?" Podíval se na mě. V jeho očích měl smutek, lítost, vztek a hlavně bolest. Nechci to takhle skončit.
,,Odvezte mě prosím domů. Nebudu tu už ani minutu" Otočila jsem se a šla si pro věci.
Jedna gorila mě odveze domů. Do domu, kde už nikdy neuvidím rodiče.
Do domu, kde už si s Willem nikdy nebudeme povídat.
Do domu plné bolesti.
Justin seděl na gauči s hlavou v dlaních. Jeff a zbytek už odjeli kromě teda jedné gorily.
,,Chceš se nějak rozloučit?" Zeptal se mě vysoký černoch.
Justin se na mě podíval.
,,Ne. Stejně se už nikdy neuvidíme." Tak moc to bolelo, ale bylo to tou nejlepší rozhodnutí. Byla jsem naštvaná.
,,Ty dvě holky odvezl Theodor." To byla druhá gorila. Nicolette a Alicia jsou už doma. Zavolají mi, jestli to vše dobré dopadlo.
,,Dobře. Tak jdeme" naposledy jsem se podívala na Justina.
Pořád brečel. Jak ráda bych šla za ním a objala ho.
Justin
Tak moc to bolí. Pocit prázdnoty. Pocit, že vás osoba, kterou milujete, nemiluje.
Pořád to vidím ty věty...
,,Miluješ ho taky Beth?" Zeptal se jí ten slizoun a podívala se mi do očí.
,,Ne"
Nikdy, Nikdy jsem kvůli holce nebrečel.
Nikdy jsem nemiloval tolik, jako miluju ji.
Nikdy jsem se necítil tolik na dně, jako teď.
Nikdy jsem neměl pocit prohry.Vše je jednou poprvé.
Musím jí získat zpět. Ne, beze mě bude mít lepší život.
Ubližoval jsem ji. Zaslouží si někoho hodného. A já se budu jen dívat jak je šťastná s někým jiným.
Proč ta zkurvená láska tak bolí?
Proč je to tak těžký?
Proč je láska komplikovaná?
Šel jsem si pro flašku.
Alkohol to na pár hodin vyřeší. Miluju Bethany. Ale pro dnešní večer jsem si radši připravil alkohol.
Miluju alkohol.
Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ❤☺
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
Hayran KurguBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...