Přijeli jsme z párty domů. Justin mě najednou začal líbat na krku. Vydechla jsem a cítila jsem, jak se usmál.
,,Chci tě, Bethany." Zašeptal mi u ucha a mně naskočila husí kůže.
,,Jsem jen tvoje, Justine" políbila jsem ho vášnivě a on si mě vyzvedl na sebe.
Nohy jsem si obmotala kolem jeho pasu a on mě chytl za zadek.
Celou dobu jsme se vášnivě líbali.
Došel až do jeho, vlastně už zase naší, ložnice a položil mě na ni.
Přetočila jsem nás a já seděla na jeho rozkroku. Cítila jsem, jak pomalu tvrdne.
Rozepla jsem si šaty a sundala je ze sebe.
Justinovi jsem svlékla tričko a kalhoty.
Jeho chlouba tvořila v jeho boxerkách velkou bouli.
Přetočil nás zase tak, že jsem byla pod ním. Přisál se mi na krk a začal ho různě sát, okusovat a líbat. Neudržela jsem se a vypustila se svých úst vzdych.
Rozepl mi podprsenku a hodil ji někam do pokoje. Přisál se mi na jedno prso a pak na druhé.
Po té jsem mu svlékla boxerky. Jeho penis byl v pozoru.
Svými rty pokračoval přes břicho až k mému citlivému místu. Kousl mě jemně na vnitřní stranu stehna a pak přejel prstem přes můj vchod.
Byla jsem z něj totálně vlhká. Pak se svým jazykem a rty přisál i na moje intimní místo. Ruce měl kolem mých nohou obmotané a já měla ruce v jeho krásných blonďatých vlasech.
,,Bo-že můůj" vydechla jsem když jazykem zrychlil.
Věděl, že se blížím k vyvrcholení tak přestal. Nahl se nade mě a já přikývla. Vždy se ujišťuje, jestli to chci. To se mi na něm líbí. Je tak opatrný.
Párkrát napumpoval svoji chloubu a pomalu ji do mě zasunul.
Prohla jsem se v zádech. Ruce spojil za mojí hlavou propletené a přirážel.
Naše steny se nesly celou místností.
,,Ohh kurva-aa Beth" vydechoval Justin a mě to ještě víc vzrušovalo.
,,Justine" vydechla jsem spokojeně.
Usmál se a podíval se mi do očí. Pořád přirážel.
,,Znovu" řekl mi a přiblížil se blíže k mým rtům.
,,Justine-e" opět jsem to ze sebe vydala při jeho přírazu.
Začal mě líbat a skousl můj spodní ret.
,,Hodná holka" usmála jsem se a začal mi líbat krk.
Je mi jasný, že mi dělá cucflek. Nechala jsem ho.
Po nějaké chvíli se odtáhl a podíval se na můj krk.
,,ten se mi povedl" řekl a přirážel dál.
Blížila jsem se ke konci a on zřejmě taky.
,,Justine...pane bože" vydechla jsem a moje stěny se obeply kolem jeho penisu. Udělala jsem se.
,,Kočko ještě vydrž" pohladil mě po tváři a zrychlil.
Po nějaké chvilce se konečně udělal i on. Položil si hlavu na tu mojí a políbil mě.
,,Jsi skvělá" vydechoval.
,,Ty taky" přitáhla jsem si ho za zátylek blíž a vášnivě ho políbila.
Lehl si vedle mě a já si lehla na jeho hruď. Hladil mě po vlasech a zádech. Cítila jsem, jak se mu rychle zvedá hruď z toho, co se tu odehrálo.
,,Miluji tě, Bethany" podívala jsem se na něj.
,,Miluji tě, Justine" políbil mě a já si zase lehla na jeho hruď.
Cítím se šťastná. Přemýšlením na nás jsem usnula.
-------
,,Nakoupeno máme. Kam teď?" Zeptala jsem se Justina, když nakládal nákup do auta.
,,Na jedno hezké místo." Nadzvedla jsem obočí a sedla do auta.
,,Co je to za místo?" Zeptala jsem se Justina a on mi dal ruku na stehno.
,,Uvidíš" usmál se a věnoval se řízení.
Povzdechla jsem si a podívala se z okýnka.
Byla to pláž.
,,Pláž?" Byl už večer, takže to bylo kouzelný.
,,Ano" zaparkoval a vystoupil. Udělala jsem to samý.
,,Pojď" vzal mě za ruku a vedl někam nevím kam.
,,Zavři oči" zavřela jsem je a on mě dále vedl.
,,Teď je otevři" otevřela jsem je a viděla Justina, jak klečí. Dala jsem si ruce před pusu.
Nemůžu tomu uvěřit. Vytáhl krabičku s prstýnkem a chytl mě za ruku.
,,Beth...udělal jsem hodně špatných věcí, které mě mrzí. Tobě jsem ublížil několikrát a moc mě to mrzí. Ale od té doby, co jsem tě více poznal jsem se stal jiným člověkem. Lepším člověkem. Změnila jsi mě a za to ti jsem vděčný. Nikdy jsem tolik nikoho nemiloval tak, jak miluji tebe. Chci ti dát vše a proto se tě ptám...vezmeš si mě, Bethany Marzullo?" Jsem v šoku. Podívala jsem se do jeho nejkrásnějších očí a nadechla se.
,,Miluji tě Justine...proto říkám ano" rozzářil se mu úsměv na tváři a navlékl mi prstýnek na prst. Pak mě objal a vyzvedl do vzduchu.
Pak mě položil na zem a podíval se mi do očí.
,,Jsem šťastný s tebou, Beth"
,,To já taky, Justine. Ani nevíš jak moc" políbil mě. Vášnivě jsme se tam líbali.
Já se budu vdávat. S Justinem. S klukem, kterého jsem dříve nenáviděla.
Ale jak se říká, od nenávisti je k lásce jen krůček.
Tak jo lidi, tohle je oficiální konec. Snad se vám tahle story líbila. Můžete si u mě na profilu přečíst jiné. Teď píšu Pregnant with Justin Bieber. Bude mi tahle story chybět.
Mám vás ráda. Papa Ann☺❤
ČTEŠ
KIDNAPPED [Justin Bieber] Dokončeno ✔
FanficBethany Marzullo je 19tiletá dívka, kterou nepotká zrovna pěkný osud. Nejdříve dokončí školu a má prázdniny. To je v pořádku, ale přes prázdniny se stane něco, co změní život jí a i všem jejím známým. Justin Bieber. Ten, který to všechno uskuteční...