B17

406 54 0
                                    

"Seronoknya berasmara kat sekolah. Tak malu ke orang tengok? Kalau ada boyfriend sekali pun, tak perlu kot rasanya nak show off dekat sekolah." Suara yang menyakitkan hati aku itu menarik perhatian aku untuk menoleh ke belakang.

"Oh yea? Did I make a mess with your work? Well, itu cara aku tunjukkan yang aku ada boyfriend dekat sekolah. Why not for me to kiss him? He's my boyfriend, right? So I have my right to do that to him. Just mind your own business." Aku hanya menjeling lelaki tadi dan mula menapak jauh darinya.

"Tapi tak payahlah dekat sekolah. Buatlah dekat tempat lain." Sekali lagi aku menoleh ke belakang, kali ini dengan senyuman yang paling manis (sinis).

"Aku kacau family kau ke? Aku nak cium pakwe aku ada pakai duit family kau ke? Takde kan? So takde kena mengena dengan kau pun. And one more, let me guess. Do you jealous? Like srsly, yeah i know you might feel so cause you didn't ever get to kiss your girlfriend, right?" Tak perlu perah otak pun nak balas balik percakapan orang yang tak puas hati dengan life kita. Well, actually diorang jeles sebenarnya tapi tak nak mengaku.

"Jealous? Aku? Huh, nonsense."

"Then, menyibuk hal orang kenapa? Enough lah, Park Jimin. Aku tak kacau hidup kau kan? So, boleh berambus dari hidup aku." Dengan sakit hati aku berjalan ke kelas. Tanpa sengaja, aku dah pun mengaku Joshua Hong sebagai boyfriend aku secara rasminya.

-

Mina's

'Haih manalah si Saera ni. Penat aku tunggu.'

Aku menggoyang-goyangkan kaki ku sementara masih menunggu Jung Saera iaitu sahabat aku yang suka datang lambat kalau berjanji.

Disebabkan kebosanan, aku mengambil keputusan untuk duduk di taman sekolah.

Saeraaaaa

Yah, Jung Saera .

Nanti cari aku dekat taman sekolah.
10.30 a.m ✔

Selepas menghantar teks kepada Saera, aku pun berjalan ke taman sekolah. Disebabkan taman sekolah ni tersorok, so aku terpaksa meredah beberapa bangunan. Dan disebabkan tak nak kantoi, aku pun lalu belakang bangunan sekolah.

Semasa aku berjalan, aku terdengar bunyi yang tak menyenangkan. Aku toleh ke kanan dan cuba menahan diri dari menjerit. This is fantastic! Boleh kecoh satu sekolah kalau aku viralkan dekat blog sekolah ni.

Wizard's Blog.

Mina's_
(Gambar)

Comments
@rapmonsetah_ Heol, memalukan sekolah je.
@makcik_kantin Sebenarnya makcik banyak kali nampak budak ni dengan lelaki tu dekat belakang sekolah. Kadang2 duduk kat motel.
@pak_guard- Hish patutlah jantan tu selalu dtg sekolah sini.
@horseuhoseokeu @jimjimin

view other 123,456 789 comments ,

Daebak! Comment Hoseok paling daebak. Dia mention Jimin, HAHAHAHA. Biar padan muka betina sl tu. Dah lama aku try bagitau dekat Jimin dia banyak salah faham dengan Saera, tapi dia taknak percaya. Then harini gambar yang akan menjadikan drama antara Jimin dan girlfriend nya akan menjadi Top Drama 2017 in Wizard HAHAHA.

Saeraaaaa

Aku otw taman.

burgerWhere stories live. Discover now