B18

450 48 2
                                    

Saera's

A nice day with a good weather. Memandangkan someone special is coming, cuaca harini pun memihak kepada aku. Well, it's been a long time since our last met and i've been missing her so much. And yeah, Jungkook pun mesti happy gila HAHAHAHA . Oh ya, nak text Jungkook lah.

Kookieee💜

Datanglah rumah aku

petang ni

Someone is coming
9:32 a.m ✅

Siapa?

Tak penah2 kau ajak aku dtg

Bgtaula siapa
10:48 a.m ✅

Ei rep pun lmbt

Nak mrh2 pulak

Org suruh dtg, dtg jela
10:52 am ✅

Yelah

Pukul berape
11:00 a.m ✅

2 p.m

Sharp

kalau tak, bye bye
11.10 a.m ✅

K
11:45 a.m ✅

Hm petanda kena bersabar je dengan Jungkook ni. Asal reply je lambat. Asal lambat jawab K , ei madah bersabar je aku. And sementara tunggu someone special tu, why not pergi shopping kejap kan ? Nak ajak Minalah.

Hm sejak kejadian Syaitonnirojim Sohye tu tunjuk belang dia depan aku, aku dan Mina masing-masing dah tak contact dia langsung. Elok2 ada group untuk kitorang sama2 berbincang pasal homework ataupun sebagainya, semua aku dah lupuskan dan aku buat group baru untuk aku, Mina dan rakan2 yang lain.

Well, buat apa nak terhegeh-hegeh dengan orang yang tak hargai kita, kan? Sebab lelaki dia sanggup khianat kawan dia sendiri. Perempuan jenis apa da dia tu. Tahlah lantak dialah malas aku nak cakap pasal dia.

Minaaaa💛

Jom shopping
12:00 p.m ✅

Now?

Okay
12:00 a.m ✅

Ha ni contoh baik, terus je reply. HOHOHO jadi marilah kita bersiap-siap untuk shopping !

Setelah mengenakan short top dan jacket berwarna coklat plus tight jeans, aku pun keluar dari bilik menuju ke dapur.

Sebelum keluar, aku membuka peti sejuk dan mengeluarkan susu strawberry yang aku paksa Hoseok belikan untuk aku semalam, sampai dia kena bahan dengan Suga. Huh kisah apa aku dia kena bahan, janji aku dapat air susu Strawberry aku kehkehkeh

"Hoseok-ah!"

"Nak apa!!"

"Aku keluar dengan Mina kejap. Japgi balik!"

"Aera dah nak sampai lah!"

"Kejap je kbye!!!"

burgerWhere stories live. Discover now