Hoofdstuk 2

611 34 6
                                    

Harry pov.  

05:30

Enorm duizelig kom ik terug in mijn appartement. Ik heb echt veel te veel gedronken, maar hej! We zijn in Atlanta!

Ik strompel mijn slaapkamer in en trek mijn zwarte Nirvana shirt uit de kast. Als ik hem aan heb, voel ik me enorm misselijk worden en ren naar de wc. Ik ga erboven hangen, en al de alcohol komt er weer uit zetten. "Fuck" kreun ik en probeer op te staan. "Gaat het?" hoor ik een bekende stem achter me. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Niall. "Wat doe jij hier'' mompel ik en draai de kraan open. "Je vroeg of ik bij jou wilde slapen vannacht" zegt hij geërgerd en helpt me met de kraan. "Oja, tuurlijk" mompel ik en glimlach naar hem. We lopen terug naar mijn slaapkamer en Niall duwt me op bed. "Je moet niet meer zoveel drinken Styles" mompelt hij en gooit de dekens over mijn hoofd. "Hmm" antwoord ik en laat mijn zware hoofd in een kussen vallen. "Niall?" "Ja" ik trek de dekens over mijn hoofd heen en zucht. "Verwacht maar niet dat je in mijn bed mag slapen" Ik hoor Niall lachen, me een klopje op mijn hoofd geven en mijn kamer verlaten. Dan val ik in een diepe droomloze slaap. 

17.31

Met een kreun word ik weer wakker. Ik werp een blik op mijn wekker en zie dat het al half 6 is. Ik kom omhoog en druk mijn handen tegen mijn hoofd aan. "Aarg" kreun ik en laat mijn hoofd weer in het kussen vallen. "Kater?" hoor ik Niall zeggen. Mijn ogen schieten open en ik zie hoe de Ierse jongen in zijn boxer in mijn kamer staat. "Dude trek wat aan" kreun ik en draai me op mijn zij. Hij grinnikt en ploft op mijn bed neer. "Misschien is het een idee om je bed uit te komen, Jeff komt zo hierheen" "Waarom" "We zijn in Atlanta Harry!" schreeuwt Niall lachend en trekt me mijn bed uit. Ik val op de grond en kreun. "Ik heb een kater" kreun ik en probeer omhoog te komen. Niall rolt met zijn ogen, pakt mijn hand en trekt me omhoog. "Daar heeft Mr. Anderson wel iets voor" zegt hij en knipoogt naar me. Ik knik en loop achter Niall aan naar de huiskamer.

"Het is niks man, gewoon een pil tegen de koppijn" zegt Jeff met een grijns op zijn gezicht. Een beetje angstig kijk in naar het pilletje in mijn hand en kijk naar Niall. "Neem nou maar" mompelt hij en geeft me een glas water. Ik knik, leg hem op mijn tong en slik hem. "Ugh" kreun ik en schiet in de lach. Langzaam trekt mijn hoofdpijn weg, maar de duizeligheid blijft. "Ik ben duizelig" zeg ik en giechel. Giechel? Wat? "Nou mooi. Laten we gaan" mompelt Jeff en loopt voor ons uit naar de voordeur.

Louis pov.

23:08

"Heeft die knul drugs op?" roept Ashton kwaad en pakt de kraag van een jongen vast. Ik rol met mijn ogen terwijl Ashton de jongens naar buiten stuurt. Hij loopt terug naar me en zucht diep. "Alweer 1 onder invloed van xtc, word er niet goed van" mompelt hij en kijkt om zich heen. Ik rol met mijn ogen en doe hetzelfde. De club is zoals gewoonlijk weer overvol, wat betekend meer fooi voor ons. Ik grijns en loop naar een groep jongens om ze te helpen. "Wat kan het zijn heren?" vraag ik en leun over de bar heen. "Louis toch?" vraagt de jongen met blauwe ogen en blonde haren. Ik herken hem meteen, Niall. "Hej Niall!" zeg ik lachend en kijk naar de jongens die hij bij heeft. De ene met bruine haren staat verveeld naar me te kijken en degene met de bruine krullen kijkt geïntereseert naar zijn hand. "Is hij oké?" vraag ik lachend en wijs naar de jongen met de krullen. Niall draait zijn hoofd en lacht. "Harry? Hij is gewoon niet zo gewend aan het uitgaans leven" zegt Niall lachend en slaat Harry op zijn schouder. "Wat wil je drinken?" "Huh?" "Of je wat te drinken wil knul" zeg ik lachend. Harry grijnst en knikt. "Ik wil uh.. doe maar iets" ik knik en neem de bestelling van de andere jongens op. Ik kom terug met 2 glazen bier van de tap en een shotje. "Wat is het?" vraagt Harry en grijnst. "1 slok en je bent zo dronken als wat" "Hoeveel?" vraagt Niall en wil geld uit zijn broekzak pakken. "Van het huis" zeg ik lachend en knipoog naar ze. 

 03:18

Ik leun tegen de bar aan en kijk de club rond. Er zijn niet veel mensen meer. Een groepje meisjes, het groepje van Niall en een paar jongens die me niet echt aanspreken. Ik zie hoe Harry een meisje probeert te schuren, maar ze loopt geërgerd van hem weg. "Ej meisje kom teug!" roept Harry lachend en wil naar haat toelopen. Alleen heeft hij zoveel gedronken dat hij niet meer recht kan lopen en hij valt over zijn eigen voeten heen. Ik schiet in de lach en loop naar hem toe. "Wel op je voeten blijven staan knul" zeg ik lachend en trek hem omhoog. Ik kijkt me wazig aan en fronst zijn wenkbrauwen. "Maar jij bent geen meisje" mompelt hij en grijnst. "Valt het op?" zeg ik lachend en laat hem los. Ik wenk Niall naar me toe en wijs naar Harry. "Let een beetje op hem" "Ik ben geen babysitter" zegt Niall fel en loopt terug naar het groepje meisjes. Ik rol met mijn ogen en help Harry naar de bar. "Zitten" comandeer ik en duw hem op een barkruk. Ik ga achter de bar staan en schenk een glas water voor hem in. "Beetje zorgaam huh?" hoor ik Ashton achter me zeggen. Ik draai me om en glimlach. "Die jongen is helemaal van de wereld af, als ie niet uitkijkt doet ie zichzelf nog wat aan" mompel ik en geef Harry het glas water. Ashton schud zijn hoofd en duwt me naar een groep meisjes die wat te drinken willen.

04:30

"Voel je je al wat beter?" vraag ik aan Harry en begin de bar schoon te maken. Hij haalt zijn schouders op en kijkt naar achteren. "Heb me nooit slecht gevoeld" mompelt hij en glimlacht naar me. Ik glimlach terug en kijk naar het glas water in zijn handen. "Mijn naam is Louis trouwens" "Harry" zegt hij en wil mijn hand schudden, ik wil hem vastpakken, maar Ashton komt tussen ons instaan. "Lou heb je achter nodig" mompelt hij. "Nu niet Ash ik ben be.." "Nu Louis" zegt hij fel en trekt me mee.

Als we in de keuken staan kijk ik Ashton kwaad aan. "Wat" sist ik en zie hoe hij op het aanrecht gaat zitten. "Louis ga die jongen niet versieren, hij is van de wereld af" "Ik was hem niet aan het ver.." "Nee tuurlijk niet, want dat doe je nooit huh?" zegt Ashton boos en springt weer van het aanrecht af. Verbaasd kijk ik mijn beste vriend aan. "Moet je ongesteld worden ofzo?" vraag ik lachend. "Flikker op Tommo, ik ben er gewoon klaar mee." sist hij en loopt weer terug naar binnen. Ik frons mijn wenkbrauwen en schud mijn hoofd. 

Addicted - Larry Stylinson FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu