twin on the way...👶👶

9K 172 63
                                    

Assalammualaikum hangpa. Apa habaq? Firstly selamat menyambut ramadhan.
Secondly, nak minta ampun dan maaf sebab lambat sangat tak update. So sorry gusy. Hmmm sedih baca komen hangpa, semua pakat dok tunggu ceq update. Sorry gusy.

Kami bukan anak dara yang tengah cuti sekolah dok terbaring atas katik belek phone setiap masa. Kami bini orang bakal mak lagi. Hehehe, so kami busy sikit nak belek phone setiap masa. Tapi hari ni cuti, puasa pulak tu tak ada apa nak buat, jadi kami pun mengadap la laptop pi taip sampai 2k words jugaklah. Ceh!

Alhamdulillah, kami suka sangat nak kongsi cita gembira kami dekat hangpa semua. Baru ni kami dah pi check up. Ofcos lah kami pi scan perut kami. Tudia nak habaq kat hangpa, anak pak Haziq jantan woi. Kecik lagi baru 6 bulan, dia punya pistol pun nampak samar-samar je. Walaupun pada mulanya pak Haziq hang agak sikit sedih bila doktor habaq ada satu katung je, tapi lepas nampak anak dia dok gerak-gerak sepak perut mak dia. Haih terus tersengih siap melompat pak Haziq hang.

Dapat tau pulak anak dia jantan, tudia haih lagi suka. Balik dari klinik siap dah usha barang baby lelaki, usha baju jersi baby, usha kasut baby, usha macam-macam lah. Tudia semangat pak hang anak weh. Suka lah dapat jantan, siap dah habaq tu baby ni naik ja umur 5 tahun, terus nak daftar nama dalam kelas futsal dia, pastu terus nak train jadi football player. Sekali nak daftar kelas renang acah nak ikot macam anak hairul hazreen tu haa. Bawak pi anak depa berenang baby lagi.

Thanks naaa hat yg dok doa kat kami bahagia sepanjang hayat, alhamdulillah Allah bagi kami rezeki yang tak terhingga. Kelahiran baby ni saat dinanti oleh kedua-dua belah keluarga. Terutamanya keluarga aku lah, dah lama tak dengar suara baby bak kata mama. Belah Haziq tak yah dok habaq lah, setiap tahun ada jaa hat yang keluaq. Depa produktif sikit.

Thanks naa jugak yg pakat dok komen, dok vote bagai". Ceq x pentingkan hangpa vote ke apa ke, yang kami dok pentingkan hangpa amik sedikit ilmu yang kami dok kongsi ni. Amik lah yang hangpa rasa baik, buang dan jadikan jugak pengjaran hat mana yang tak baik tu. Okey hangpa, okey bye muah, love u hangpa. Anything just pm me. Muahh muahh. Pak Haziq hangpa kirim salam

ISTERI DARI THAILANDWhere stories live. Discover now