sorry guys

5.3K 110 7
                                    

Assalammualaikum hangpa. Apa habaq hampa belaka dalam ni. Tuudiaaa lama haih kami x update. Mai sini kami nak susun sepuluh jari biaq pi laa tak mai raya lagi pun, kami nak minta maaf dekat hangpa semua.

Panjang ceritanyaa sebab apa kami tak update. Sat kami bukak cerita satu persatu nah.

Yang pertama, kami last update masa dalam baru beberapa hari dalam pantang. Tak lama lepas tu, suami kami hadiahkan kami henset baru. Punya lah kami suka, sampai tergelak kuat. Lepaih tergelak, baru terasa pedih dekat perut. Tudiaa nak habaq dkt hangpa, benang jahit nak putus bak hang. Hahahahahhahaha.

Tak lah, saja je gurau, tak laa. Kami gelak kuat skit jaa, sampai kembaq bangkit tidoq. Jenuh pulak nak bagi lena semula, baru igt nak kelebet telepon baru. Tak apalah, demi anak-anak ibu relakan kelebet hangpa jelaa dulu.

Dok tak dok abis laa pantang, lepas dapat telefon baru. Kami sampai lupa nak install app wattpad ni. Patutlah henset kami senyap jap, pasai ws apa smua tu memng sakan bunyi. App lain tu lah, dok senyap jaa. Dah abis pantang baru lah sedar yang tak donlod lagi. Igtkan nak donlod laa masa tu jugak, dan dan si kembaq menangis. Dah lupa sekejap pasal wattpad.

Selesai berpantang, sis berpantang normal je. Tak adalah moden sangat,  tak adelah traditional sangat, mana yang mama buatkan. Yang tu jelaa sis buat. Cuma bertungku dengan bertangas je upah orang sebab mama tak ada alat. Alhamdulillah kembar sihat dan ibunyaa pun sihat. Luka jahit dah pun kering, tengah amalkan sapu minyak kelapa dara untuk mencantikkan lagi parut tu. Of course laa parut tu memng tak akan hilang, satu" tanda pengorbanan seorang isteri demi melahirkan zuriat suaminyaa
Sanggup biarkan parut seumur hidup dekat perut tu. Alhamdullilah semuanyaa dipermudahkan.

Untuk suami diluar sana, jangan merungut pulak bila tgok isteri korang ada parut macam tu. Diaorang pun x nak laa nak biar perut kena belah kene korek mcm tu je. Demi anak-anak korang jugak, hargailah dia kerana wanita itu berharga.

Sekarang aku tengaj busy dengan pekerjaan rasmi aku sebagai seorang pendidik. Maklumlah, kalau ada student uitm dalam ni mesti paham kenapa aku cakap aku tengah busy sekarang ni. Mestilah sebab final exam baru sahaja melabuhkan tirainyaa. So aku sekrang tengah berhempas pulas menyiapkan mark kertas exam student sebelum due date.  14/15 rasanyaa keluar result *correct me if i'm wrong key?

So for my student, good luck for your result and your next sem. Untuk subjek yang leps, pliss pray that u not hav meet me again for the same class. Okeyhhhh.

Untuk pembaca setia, penunggu setia, peneman setia sis diruang komen. Semoga hidup dirahmati dan dimurahkan rezeki. Untuk bab seterusnyaa, in Sha Allah esok saya update. Selamat malam semua.

Malam ni untuk apa sahaja soalan, peribadi atau tidak boleh lekatkan di ruang komen atau pm sahaja. Jgn risau saya sepoting je. Sebab saya muda lgi. Padahal muda laa sgt, anak dah dua. Kahkahkah😂

ISTERI DARI THAILANDWhere stories live. Discover now