ТАГ

247 32 30
                                    

Та, така изобщо не ме бива в тия неща и седя като цапната от патица, докато се чудя какво по дяволите да пиша. Бях тагната от прекрасното чадо Kawaii_Rias да... напиша 15 факта за себе си. 15 бяха нали? Май да. *изпуква си пръстите и гърба и почва да зяпа екрана* Добре, ето! *15 мин по - късно* Почвам! *33 min later* Окей, вече почвам! *293727362763277373 min later*  ДОБРЕ ВЕЧЕ СТИГА СИ СЕ ЕБАВАЛА АНИЧКО! *дори не звучи заплашиелно, проклето трибуквено име -.-* Значи, вече наистина трябва да почна да пиша нещо, че мога да си играя така цял ден. *изкарва сериозната физиономия*

1. УЖАСНО СЪМ ПРЕТЕНЦИОЗНА. Когато нещо не ми харесва, дори и да ме заплашат, да ми предложат пари, да ме изпратят на слънцето, да ме бутнат от мост и да ме продадат на стадо биволи няма да ми хареса! Независимо дали е някоя дреха, фик или песен. Не значи не. И супер много се дразня когато някой опитва да налага интересите си върху другиго. ТОВА, ЧЕ ИМАМ ПРЕТЕНЦИИ КЪМ ВСИЧКО ЗНАЧИ, ЧЕ НЯМАШ ПРАВИ ДА МИ СЕ БЪРКАШ, ОКЕЙ? скочубри...

2. ОБИЧАМ ДА СЕ КАТЕРЯ! Като започнем от малки и ниски дръвчета и стигнем до двайсет метрови дървища, че дори и покриви. Нямам страх от високото и страшно много се кефя като се катеря. Последното ми катерене беше преди няколко дни, качих се на покрива на дома си и гледах как облаците идват насам. СУПЕР Е БАТЕ!

3. НЕ. ХАРЕСВАМ. НАСЕКОМИ. И. ПАЯЦИ. ГАДИ МИ СЕ ОТ ТЯХ! Пищя като откачалка като видя нещо такова, подскачам като пружина, та дори и рева. Като видя паяк в мивката първо надавам вик досущ кат народна певица, после пускам водата и го гледам как се дави :") Страх ме е бате!!!11!!!

3. Обичам да пукам балони с ръце в ушите на хората. И да пукам балони като цяло.

4. ИМАМ ПЛЮШЕНА ИГРАЧКА И СЕ КАЗВА МОРИС И АКО ЧУЯ НЕЩО ОТ РОДА НА "не си ли голяма за тези глупости" ЩЕ ИЗВЪРША УБИЙСТВО!!! *всички знаете колко съм добра в това* :')

5. Имам фетиш към това да убивам всичките си герои. Или поне 90% от тях. Помощ.

 Помощ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6. Имам силата да нося цяла бала със сено, но не и да си отворя бутилката с вода. КАК ГИ ПРАВЯТ ТИЯ КАПАЧКИ ДЕЙБА?

7. Като малка паднах от висок гараж и си слупих лявата ръка. Ходих с гипс цял месец. После в 8-ми клас няколко дни преди края на годината играхме футбол и си извих дясната ръка. Природен карък.

8. Не обичам салам. Когато правя пица в едната половина слагам, а в другата - не. А спагетите ги правя с кайма.

9. I love kids!!!! Те са светлината на моя живот! Повечето ми братовчеди са между 0 и 10 годишни и ми е супер яко като ги гледам. Защото сме на един акъл. хд

10. Обичам да спя. Like this is the only thing I can't live without. I can't get tired of sleeping. Но съм си казала, че тази лятна ваканция няма да спя много и да оставя половината ми ден да се пропилее. SUMMER I'M COMING!

оф, още пет....

11. Обичам да хейтя неща и хора, които не си струват и нямат бъдеще. SorryNotSorry #savage

12. Когато гледам филм съм в друга планета. Майка ми говори, сестра ми се гаври с косата ми, баща ми ме замеря с възглавници, а Анито не мръдва. Затова тежко и горко му на онзи, който ме търси спешно когато някой филм ми е хванал окото. Нашите не веднъж ми са казвали как откачат, защото мислят, че съм спряла да дишам. хдд

13. ОБОЖАВАМ ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ПСИХИЧЕСКИ НАТОВАРВАЩИТЕ ЖАНРОВЕ - хорър, крийпи, психо, трийлър, криминал.

14. Все още нямам гадже, до сега не съм имала и се чувствам духовно чиста. Имунизирана съм срещу слузта на плужеците. хд

БАТЕ НАЙ - НАКРАЯ НОМЕР 15!!!! 🎉🎉🎉🎉

15. От както паднах в канавка и едва не си счупих зъб не съм се качвала на колело. Шибан убиец на два крака!
---------------------
И така, няма да тагвам никой, защото съм мързел и ще оставя всеки, който иска да го направи. Уф! *избърсва потта от челото си* най - сетне след цели два часа усърдно мислене! Годжо, как можа да ме натовариш  с ТОЛКОВА МНОГО РАБОТА??!!!11!!?? (пак се филмирам, не ме шибвай) Anyway, ако ще ъпдейтна довечера ако завърша главата, а ако не - тогава утре! Чао, сладкишчета!
Love ya! 💟💟💟

Кошмарът | jjk×pjm ✔Where stories live. Discover now