# 1.#

34 0 0
                                    

" Ölj, hogy élhess. Tiporj, hogy talpon maradhass. Harcolj, hogy küzdhess. Légy büszke, hogy büszke maradhass!"- mondja a prófécia.

  Ötezer évvel ezelőtt:

  Egy sötét várban sétált egy nő. Ezüst haja volt, és kimonót viselt.
  - Rég nem láttalak, Kaname!- szólt a nő.
  - Úgy, ahogy mondod!- szólt a férfi.
  - Hamarosan. Hamarosan mindennek vége. Hozd őt helyemre a pokolba!- suttogta a nő.
  - Rendben!- ígérte meg a férfi, és egy tőrt merített a nő szívébe, mire az összeesett.
  - Áruló!- suttogta a nő.
- Sajnálom, de a vérfeketével más terveim vannak!
 

Ötezer év múlva. Napjainkban:

  - Megtaláltátok?- kérdezte egy sötét ruhás alak társaitól.
  - Igen!- válaszolt az egyik.
  - Eljött ez a nap. Elkapjuk! Cross Yuki, lerántunk a pokolba!- szólt a sötét ruhás alak. 

  Egy lány jött ki egy nyomozóiroda ajtaján. Lassan elindult a sötét utcán. Pár perc múlva egy sikátor előtt megállt.
  - Ki vagy?- kérdezte és egy árny fele nézett. Az árnyból egy férfi lépett elő.
  - Lelepleztek. Ez szörnyű. A nevem Kokuto. Örvendek!- szólt a férfi.
  - Mit akarsz?
  - Őszintén? Téged elvinni!- mosolygott Kokuto. A lány gyorsan egy ötlettől vezérelve elszaladt.
  - Kár futni!- suttogta maga elé Kokuto.
  A lány hosszú percekig futott, végül megállt. Egszer csak egy kéz szorult a szájára és egy másik kéz lefogta a karjait.
  - Megvagy. És most velem jössz!- mondta Kokuto és elvitte a lányt.

  - Elkaptad?- kérdezte egy fekete kapucnis alak Kokutotól.
  - Igen!- tovább viszont már nem tudott válaszolni Kokuto, mivel dörömbölès hallatszott egy másik szobából.
  - Mégis honnan jön ez a zaj?!- kérdezte a fekete kapucnis alak.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK...  :)
 

 

A hold táncaWhere stories live. Discover now