- Menjünk vissza az alvilágba. A mester már vár ránk!- mondta Aron és eltűnt.
- Mester. Visszatértünk!- szólt Aron.
- Végre visszajöttél, az árulóval együtt!- szólt egy rekettes hang.
- Árulónak hívni kissé nem dúrva?- kérdezte az előbbi vámpír.
- Elárultad a vámpírokat, attól függetlenül, hogy te is közéjük tartozol. Áruló vagy!- válaszolt Aron.
- Jelentést kérek!- szólalt meg a rekettes hang.
- Bocsásson meg, mester! A vérhordozó, ki az erőt tudja irányítani, megvan. Jelenleg a vámpíroknál!- jelentette Aron.
- Nem hagyhassuk, hogy ők ébresszék fel a vérét. Kapjátok el a lányt. EZ PARANCS!!!- kiálltotta az utolsó mondatot a hang.
- IGENIS MESTER!!!- és ezzel az egy mondattal a két alak eltűnt.Eközben az emberi világban:
A lány szaladt ahogy csak bírta a lába.
Egy sikátor előtt megállt. Egy kéz megragadta a csuklóját.- Nyugodj meg!- súgta Kaname. Ám a lány pofoncsapta.
- Ne merészelj még egyszer hozzám érni, te szörnyeteg!- szólalt meg Yuki gyűlölettel teli hangon.
- Nem igaz az amit hallottál! Hazugság!- próbálkozott a férfi.
- Nem. Nem az. A bátyámat azt mondták egy csapat vadállat ölte meg. A belső szerveit teljesen szétzúzták. Az arcát is. Rájöttem, hogy erre csak egy vámpír képes!- folytatta Yuki.
- Nem értheted. Gyere velem. Később elmagyarázom!- mondta Kaname, ám a lány a férfi kezét félrelökte.
- Nem mondtam? Ne merészelj még egyszer hozzám érni te szörnyeteg!
- Nem érdekel, ha azt mondod szörnyeteg vagyok. Úgy is szeretlek. És te is szeretsz.Meg kell hallgatnod engem!- kiáltotta Kaname.
- Tévedsz. Nem szeretek egy szörnyeteget sem. Te szörnyeteg vagy. Egy ember bőrbe bújt szörnyeteg, aki azt hiszi, hogy van köze hozzám. Soha többé ne gyere a közelembe, Kuran!
- Figyelj rám!- és megragadta a lány vállát.- Igen. Én öltem meg a bátyádat. De meg volt az okom! Ki akarta robbantani az utolsó háborút. Meg kellett akadályoznom!- magyarázkodott a férfi.
- Meg a francokat. A bátyám sehogy sem robbanthatott volna háborút. Ember volt, pont úgy, mint én!- kiabálta Yuki.
- Nagyot tévedsz. A bátyád egy...Folytatása
Következik. :)
YOU ARE READING
A hold tánca
VampireFogat fogért. Szemet szemért. Vért vérért. A hatalom égbe kiált és fölfesti a vér címerét.