#8.#

14 0 0
                                    

Ezután Kaname az ölébe vette a lányt.
  - Mától megvédelek. Az erődre szükségem van!- suttogta.

Másnap reggel Yuki egy szobában ébredt.
Felöltözött, majd kisétált a folyósóra.
- Hol lehet a konyha?- kérdezte magától. Benyitott az egyik szobába. A sötétítők el voltak húzva. A szobában félhomály uralkodott. A lány beljebb lépett.
  Ekkor az ajtó hirtelen bevágódott. Egy kéz megragadta a lány kezét és nekinyomta a falnak.
  - Ki engedte meg, hogy belépj ide?- kérdezte Kaname.
  - Bocsánat! Már megyek is!- dadogta a lány és ki akart menni a szobából, de Kaname elállta az útját.
  - Mától velem élsz. Szükségem van az erődre!- mondta a lánynak közönyösen.
  - De...izé...nekem...
  - Semmi de!- kiálltott rá Kaname.- Itt maradsz és kész. Vagy jobban szeretnél meghalni?
  Erre a lány megrázta a fejét.
  - A kezem. Ez fáj!- jajgatott, mikor észrevette, hogy Kaname egyre erősebben nyomja neki a falnak
- És?
Ám mielőtt a lány még bármit mondhatott volna, Kaname...

 Ez fáj!- jajgatott, mikor észrevette, hogy Kaname egyre erősebben nyomja neki a falnak- És?Ám mielőtt a lány még bármit mondhatott volna, Kaname

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

  - Miii?!- dadogta, mikor a fiú enyhített szorításán.- Te perverz földönkívüli!
  - Hogy mi...mi vagyok?- kérdezte csodálkozva Kaname.
Ekkor a lánynak sikerült elöknie magától a fiút. Odarohant az ajtóhoz. Hiába rángatta, az ajtó nem nyílt ki. Kaname megállt a háta mögött. Figyelte hogyan szenved a lány az ajtóval.
  - Hm. Segítek. Gyere utánam!- mondta miután egy laza mozdulattal kinyitotta az ajtót.

FOLYTATÁSA
KÖVETKEZIK   :)

A hold táncaOnde histórias criam vida. Descubra agora