#11.#

9 0 0
                                    

Június 19.

- Kezdj készülődni!- szólt rá a lányra Kaname.
- Ok!- jött a tömör válasz.
Yuki bement a fürdőszobába. Mikor épp föl akarta venni a ruháját, kinyílt az ajtó és belépett rajta Kaname. Halkan becsukta az ajtót és a lány megdöbbenését kihasználva magához húzta.

 Halkan becsukta az ajtót és a lány megdöbbenését kihasználva magához húzta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuki pár perc meglepődöttség után gyorsan reagált.
- Hűlye perverz! Húzzál ki innen!- kiabálta céklavörös fejjel.
Kaname gyorsan kihátrált az ajtón.
Fél óra múlva Yuki kijött teljesen felöltözve. Kaname tekintete elidőzött a lányon.
Az utat a néma csendben tették meg. Mikor odaértek, a portás leparkolta az autót.
- Nicsak-nicsak! De rég nem láttalak Kurán!- jött szembe velük egy férfi amint beértek az épületbe.
- Valóban rég volt már, Aizen!- köszönt vissza Kaname.
- Ááálj! Aizen. Hogy az az Aizen?!- kérdezte a lány elképedve.
- Bemutatkoznék a kisasszonynak. A nevem Aizen Sousuke!- hajolt meg a lány előtt a férfi.
- Gilianokat nem hoztál magaddal, ugye?- kérdezte gyanakodva Kaname.
- Most nem!
- Kész csoda!- mondta Kaname, majd maga után húzva a lányt otthagyta Aizent.
- Itt mégis milyen emberekkel fogunk még találkozni?- kérdezte Yuki.
- Meglátod!- érkezett a rövid válasz.

FOLYTATÁSA
KÖVETKEZIK :)

A hold táncaWhere stories live. Discover now