- Miért kéne átadjam nektek?- kérdezte nyugodt hangon Kaname.- Ti, egyáltalán miért bukkantatok itt fel?
Erre a vörös hajú fickó elmosolyodott.
- Mit keresünk itt? Jókérdés. Add át azt a hordozót! MOST!- ordította a férfi.
- Minek nektek a fekete vér? Ez a lány fontos nekem, nem hagyhatom, hogy ilyen szemetek kezéte kerüljön!- mondta Kaname.
- Míly megható! Akkor halj meg!- suttogta a fickó, és egy fénnyalábot irányított Kanamera.
A környéket füstfelhő borította be. Ám a füstben egy alak körvonalai jelentek meg.
- Azt hiszed ennyivel megölhetsz? Tévedsz. Ígéretet tettem, mely éget, akár a tűz! Még megadom az esélyt, hogy elmenekülj!- mondta Kaname.
A vörös hajú fickó elkezdett vicsorogni.
- Még találkozunk. Ne hidd, hogy egy elveszett lélek ennyitől megijjed. Ackreed vagyok. Emlékezz a nevemre,s remegj ha meghallod!- mondta a vörös hajú férfi és társaival együtt eltűnt.
- Kaname, hozd a hordozót!- adta ki a parancsot a mély hang.- Úgy látszik a démonok is eltűntek. A várba vidd!- s ezzel eltűnt.Yuki egy szobában ébredt. Megérintette sajgó fejét. Majd lassan fölemelkedett, ám két kéz megragadta és visszanyomta az ágyra.
- Maradj nyugton!- szólt Kaname.
- Undorító vámpír!- nyöszörögte a lány.- Még egy ilyen kislány, és nem állok jót magamért!- súgta a lány fülébe Kaname. Erre Yuki megborzongott.
- Ne merészelj hozzám érni!- suttogta ő is gyűlölettel teli hangon.Folytatása következik... :)
YOU ARE READING
A hold tánca
VampireFogat fogért. Szemet szemért. Vért vérért. A hatalom égbe kiált és fölfesti a vér címerét.