#6.#

16 0 0
                                    

- Mint már tudod, az előbbi fickó neve Kyle. Igaz, hogy én csak pár éve ismerem Kanamet, így olyan pontosan nem tudom elmondani a dolgokat!
- Nem baj!
- Ott tartottam, hogy úgy tudom évekkel ezelőtt volt Kanamenek egy szerelme, akit elárult. A nő volt Hiyo Shizuka aki a fekete vért hordozta. Nem lehet tudni, hogy még éle vagy sem, mivel a testét nem találták meg!- mesélte Kokuto.
- A vámpírok nem hamuvá válnak?- kérdezte Yuki.
- De, csak a jelenlétük tűnik el! Ott tartottam, hogy miután a nő eltűnt, feltűnt egy vámpírnemes, Kyle. Nem tudom mi történt közte és Kaname között, de az biztos, hogy nem akkor ismerték meg egymást!- fejezte be Kokuto.
- Aha...- ám mielőtt bármit mondhatott volna, egy szolgáló jött be a szobába, maga után húzva egy bőröndöt.
- Kuran mester küldi a kisasszonynak. És üzeni Kokuto úrfinak, hogy vagy elődugja a képét vagy péppé veri ha meglátja!- mondta mosolyogva, majd meghajolt és kiment a szobából.
- Na, akkor én mentem!- köszönt el Kokuto és kiment.
Yuki fölállt és odament a bőröndhöz. Kinyitotta. Különféle ruhadarabokat vett elő belőle.
Miután szemügyrevette őket, odasétált az ablakhoz.
  Egyszercsak megtántorodott és ájultan rogyott le a padlóra.

FOLYTATÁSA. KÖVETKEZIK...
:)

A hold táncaWhere stories live. Discover now