~~~ гледна точка на Кат~~~
Ви искаше да поговорим за нещо. Изглеждаше много притеснен.- Ъъмм, Кат, искаш.. ли - започна да се приближава към мен, а аз се отстъпвах назад. Нямаше на къде да избягам вече бях опряла стената. Той сложи едната си ръка на стената до мен. Бавно започваше да се приближава. Лицата ни бяха на милиметри. Потръпнах. Той сля устните ни. Беше нежна целувка. След около 10 секунди се отделихме. - да бъдеш моето момиче? От както те видях не спрях да мисля за теб! - наистина ли го каза. Аз също го харесвам и не мога да му откажа. А сега след първата ми целувка...да беше първата. Макар и да бях с Сам аз не го харесвах. За първи път чувствам нещо такова. Едно странно чувство в корема си. Всичко беше прекрасно. Аз се взирах в неговите очи и потънах в тях. - Ехоо, добре ли си? А, също извинявай май малко прибързах!
- Не, не няма проблем! - казах аз леко почервеняла
- Извинявай! Спокойно аз ще се оправя с чувствата си. Не се тревожи! - каза той като ме гледаше в очите и се обърна. Тъкмо да тръгне когато го спрях.
- Спри! - той спря и се обърна към мен. Беше учуден от това което казах. - Ти дори не чу отговора ми! - казах и с леки крачки започнах да се приближавам до него. Той седеше и ме гледаше с изумление. - Да ще бъда твоето момиче! - една широка усмивка се яви на лицето му. Аз го прегърнах силно и усещах сърцето му как препуска лудо. Този момент беше вълшебен. Ние бяхме на терасата на лунна светлина. Какво по романтично от това!? Гледахме се в очите и той отново се приближи леко. Този път и аз. Сляхме устните си в едно. Беше нежна и приятна. Изведнъж чухме ръкопляскания. Ние се обърнахме и видяхме всички не си бяха тръгнали. Бяха щастливи от случващото се. Забелязах още нещо! Хе Ра и Шуга се държаха за ръце. Явно и те са се събрали. След това погледнах Джу и Кук. Бяха много сладки заедно и се усмихваха мазно. Ето какво са криели през цялото това време. Видях как Куки се наведе към Джу и я повика да се обърне. Той я целуна а тя гледаше като гръмната. Хаха наистина са много ама много сладки заедно.
Никой не искаше да си ходи и за това всички слязохме да гледаме филм заедно. Хе Ра предложи страшен. Аз особено не съм им голяма фенка. Суших се във Ви и неусетно съм заспала. Усетих някой да ме целува по челото. Беше Ви.
- Остани! - казах аз като леко отворих очите си и го хванах за ръката. Той не можеше да откаже. Затвори вратата и легна до мен. Сгушеих се в него.
CZYTASZ
Story of my life
FanfictionКатрин е бедно момиче. Тя е на 16 години заедно с нейната най-добра приятелка учат в Софийската академия за танци. Обаче по непредвидени обстоятелства, тя бива тормозена от така наречените "свои съученици". Но дали това ще продължи така? Дали тя ще...