4.chapter [Diamonds in your eyes]

2.7K 239 7
                                    

Popadnu mikinu i fotku a spěchám dolů po schodech.
"Sophie!" křikne po mě Violet "Kam to běžíš?"
To už ale otevírám dveře a běžím přes trávník přímo ke dveřím domu,kde bydlí Niall a William.
Usilovně mačkám zvonek a čekám,až se předemnou otevřou dveře.
"Sophie,ahoj.." šeptne Niall,když se objeví v otevřených dveřích.
"Nialle,ukaž mi tu fotku s tvou mámou" vyhrknu ze sebe a udýchaně se přikrčím u dveří.
"Proč bych-"
"Nialle!" zvýším hlas.
Niall se na mě udiveně podívá,ale i přesto zmizí na krátkou chvíli v kuchyni.
Pochvíli se vrátí a natáhne ke mně ruku s fotkou.
Vytáhnu z kapsy tu mou fotku a strnu.
"Odkud to máš?" překvapeně špitne Niall.
V očích mu vidím,že je stejně udivený jako já.
"Tvoje máma se jmenovala Victorie?"
"Ano,Sophie.."
"Nialle.."
V tom nás oba přepadla chvíle ticha.
Oba se na sebe díváme,nedokážeme ze sebe vydat ani hlásku,natož se rozpovídat o tom,co se děje.
"Já mám sestru?" překvapeně se kousne do rtu "Ty jsi moje sestra?"
Do očí se mi derou slzy,zase se mi podlamují kolena.
"Nialle,to není možný" zavrtím hlavou a rozbrečím se "Já tu fotku našla v krabici,o který jsem neměla ani vědět,a..-"
"Ticho,nechci to slyšet" silně mě obejme a odhrne mi z čela pramen vlasů "V klidu si sedneme a probereme to s našima taťkama"
"Nialle.." tiše šeptnu "To nemůže být pravda.. Vždyť si nejsme podobní,a já se jmenuju Shaw,ty Horan,a-"
"Sophie" přeruší mě Niall a stiskne mě ještě víc "Teď to neřešme. Pojď,udělám ti čokoládu a počkáme na tátu. A ty zavoláš tomu svýmu.."
Překvapeně se na něj podívám uslzenýma očima.
"Jak můžeš bejt tak v pohodě?" opačím se.
"Tím,že se budeme zlobit na,ehm- naší mamku,nic nevyřešíme" pootevře dveře o něco víc a čeká,až vejdu dovnitř.
Chvíli se na něj dívám pohledem,kterým bych mohla vraždit,ale pak vlezu do předsíně a zezuju si tenisky.
S pohledem do prosvětlené kuchyně se mi vrátí všechny vzpomínky. Byla jsem dřív u Horanů pečená vařená,naše rodiny věděly,že je mezi námi něco víc než obyčejné kamarádství.
Už si na to pomalu začaly zvykat,ovšem pak se tu objevila Shai.
"Uhm.." projedu si rukou ve vlasech "Shai tu není?"
"Blázníš? Ta se tu neukázala snad tejden,nemá cenu s ní dál něco řešit .. Já se s ní rozešel" postaví vodu na čaj a opře se o linku.
Jako by mi v hlavě na krátkou chvíli zazněly vítězné famfáry.
"Aha,to jsem nevěděla.." špitnu a zadívám se na něj.
Niall má na sobě vytahanou Nike mikinu,černé tepláky a zase má rozcuchané vlasy.
Vypadá to,že jsem ho probudila.
"Zavolám teda tátovi.." navrhnu a vytáhnu z kapsy telefon.
Užuž mám vytočené tátovo číslo,když Niall mi jemně vytrhne telefon z ruky a položí ho na stůl "Jsi si jistá,že mu zvládneš všechno říct?"
Ne,to teda nejsem.
A Niall to moc dobře ví.
Zase mě chytne kolem pasu a sevře tak,že je nemožné utéct.
Sladce se na mě podívá.
"Mám být holka,co ti vynahradí probdělý noci bez Shai?!" vylítne mi z pusy.
"Jak si tohle můžeš myslet,sestřičko?" prohodí Niall a šibalsky se na mě podívá.
Přejede špičkou nosu po mém krku.
"Nialle,vždyť jsme sourozenci..-"
"Ale není to oficiální.."

Lost Survivors (Big Bad Boy 2) [CZ1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat