Bir kaç dakika sonra sınıfa birisi geldi
Herhalde hoca gelmiştir diye düşünürek kafamı çevirdim. Birde ne göreyim bu Oydu. Park Jimin.ŞOK oldum. İnanamıyorum ya. Nasıl olur bu!! Aynı yerde okuduğumuz yetmemiş gibi birde aynı bölümdeymişiz. Ama bu kadarıda fazla!!
Kapıdan içeri girer girmez bütün kızlar pür dikkat ona bakıyordu. Sanki içeri giren 'normal' bir çocuk değilde beyaz atlı prensleriydi.
Tabi Jimin sanki böyle şeylere alışmış gibi hiç bir tepki vermiyordu. Sınıfa girdikten sonra sanki kaybolan eşyasını arıyor gibi etrafa bakıyordu.
O an benim kesinlikle burada olduğumu bilmemeli diye düşünerek kafamı sıraya koydum.
Tam o sırada birisi yanıma oturdu ve bir ses geldi
'Buraya oturabilirmiyim?'
Bu Jimin di. Beni tanımasın diye kafamı kaldırmadan elimle onayladım. O da anlamış olacak ki daha fazla üstelemedi.
Bir kaç dakika sonra sınıfa birisi geldi ve o kişi girer girmez herkes sustu. Bu sefer emindim bu kesin hocaydı. O an kafamı kaldırmam gerekiyordu ama yapamıyordum. Napıcağımı şaşırdım bir çözüm bulmam gerekiyordu ama ne?
Neyseki sıra arka taraflardaydı. Öyle olunca birazda olsa dikkat çekmedim.
Tam kafamda bu düşünceler sıralanırken Jimin bana seslendi'Derste uyumayacaksın herhalde! Bu adamın dersleri çok zor ve eğer bir ders dahi kaçırırsan bütün senen boşuna gider!'
Bunu söyledikten sonra beynimde şimşekler çaktı.
Ya bu sene kalırsam! naparım Ben?
Mecbur kafamı kaldırmak zorundaydım ama dikkatli bir şekilde! Çünkü Jimin in beni tanımasını istemiyordum o yüzden kafamı yana çevirdim ve not alırken tahtaya göz ucuyla bakıp tekrar aynı pozisyonuma dönmüştüm. Ders bitene kadar bunu yaptım. Tabi bu hareketi 1 saat boyunca yaparken resmen anam ağladı!!Baktım ki yeni öğrenci olarak buraya gelmeme rağmen pek bir ilgi görmedim diye düşünürken öndeki kızların sürekli bana baktıklarını gördüm. Acaba benimle konuşmak mı istiyorlar diye aklımdan geçirirken bana pekte samimi bir bakış atmadıklarını hissettim. Belki de ilk gelenleri böyle karşılıyorlardır ㅋㅋ
1 saatin ardından sonra ders bitmişti ve ben dersin bittiği an Jimin in benimle konuşmaması için kendimi dışarı attım ve ilk gördüğüm yere saklanacaktım. Gördüğüm yer tuvaletti. Hemen oraya koştum, bir tuvalete girdim ve kapıyı kitleyerek klozetin üstüne oturdum.
Benden bir iki dakika sonra tuvalete bir kaç kız girdi. Benim burada olduğumu bilmesinler diye ses çıkarmadan bekledim ve onların konuşmalarına istemeden de olsa kulak misafiri oldum.
'Şu yeni gelen kızı gördünüz mü?'
'Görmemek mümkün mü? Jimin yanına oturur oturmaz beynimde şimşekler çaktı'
'Aynen ya! Jimin onun yanına nasıl oturur! Kızın pekte bir güzelliği yok! Kıyafet desen evden çıktığı gibi gelmiş ㅋㅋㅋ' (hep beraber kahkaha attılar)
Bu cümleyi duyar duymaz çok sinirlendim. Sanane be kardeşim! Burası özgür bir ülke değil mi! İstediğim zaman istediğimi giyerim!
Şeytan diyor ki çık tuvaletten onların saçı başını yol!!Sonra tekrar konuşmaya devam ettiler
'Bu kıza haddini bildirmemiz lazım!'
'Aynen öyle!' diyerek diğer kızlarda onayladı.
'Yoksa bunlar çıkıyor olmasın' diye birisi atıldı
OHA saçmalamasınlar konu ne çabuk buraya geldi. Allah'ım sen aklıma mukayyet ol!! Benim daha ismimi bilmeyen Jimin, benimle çıkıyormuş ㅋㅋ hiç güleceğim yoktu. Zaten öyle bir şey olacağını aklımın ucundan bile geçirmedim.
'Yok cnm, öyle bir kızla Jimin in ne işi olur? Bir kere Jimin in tipi değil' dedikten sonra biraz gülüştüler ve daha sonra tuvaletten çıktılar.
Çıktıklarından hemen sonra sanki birisi beni kovalıyormuş gibi tuvaletten çıktım. Çünkü dar alanlarda fazla kalamıyordum birden nefesim kesiliyordu. Hemen elimi suya tuttum ve yüzümü yıkadım kurulandıktan sonra doğruca tuvaletten çıktım. Çünkü dersim başlayacaktı. Tuvaletten dışarı adımımı atar atmaz kızların gözünü üzerimde gezdirdiğini hissettim. Bu gerçekten rahatsız ediciydi. Daha fazla dayanamadım ve çantamı sınıftan alıp doğruca dışarı çıktım.
Resmen ağlıyıcaktım. Kolay kolay ağlamayan Rose ağlayaktı.Kısık sesle kendi kendime konuştum
'Hep onun yüzünden!! Neden benimle uğraşıyor bir türlü anlamıyorum!! Onun yüzünden bütün kızlar bana düşman!! Arkadaşlık kurma hayalim vardı Ama sağolsun Jimin Bey ilk günden o hayalimi suya düşürdü.'
Üniversitenin dışında olmama bir kaç metre kalmıştı ki arkamdan birisi seslendi
'ROSE !!!!'
(İnşallah bu bölümüde soluksuz okursunuz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST YOU
ספרות חובביםAşkı sadece yakınlarda arama! Bir gün bir bakarsın ki Dünya'nın bir ucundaki biriyle birliktelik kurarsın 💞 Unutma Hayat Hep Bir Çaba İster 😉😉