Meghívás..
Mindent elmondtam a legjobb barátnőmnek az utóbbi napokban történtekről. Végig csendben hallgatott, csak néha tátotta el a száját.
- Jaj, Eszti - nyögte, majd szorosan átölelt. - Nagyon sajnálom. Könnyekkel küszködve ültem Lillával szemben az ágyán. Az eddigi évek során összesen nem sírtam annyit, mint mostanában.
- De nem csinálhatom ezt.. - vettem egy mély levegőt. - A sírás nem old meg semmit.
- Szerintem jobb, ha kiadod magadból - mondta Lilla, és a kezembe nyomott egy zsepit.
- Majd kiadom az edzőteremben - vontam vállat. Egy határozott mozdulattal letöröltem a könnyeimet és újult erővel néztem barátnőm szemébe. - Szóval.. Mit vettetek matekból? - kérdeztem témát váltva. Szerencsére az este további részében nem került szóba sem Máté, sem pedig Bence.
Tíz óra körül Krisz rámcsörgött, hogy merre vagyok. Ez enyhe célzás volt a részéről, hogy húzzam haza a seggem. Így aztán elköszöntem Lillától és hazamentem. Szegény Papucs egyből odarohant hozzám a pórázával, mert már két napja nem vittem el sétálni.
- Jaj.. Megígérem, hogy holnap délután bepótoljuk a sétát - vakartam meg a füle tövét, majd kivettem a szájából a pórázt. Erre csalódottan lehajtotta a fejét. Olyan aranyos.
- Szia - szólalt meg hirtelen Krisz a hátam mögül.
- Hali - álltam fel leporolva a nadrágomat.
- Jobban vagy? - kérdezte, tekintetével az enyémet kutatva.
- Nem. De jobban leszek - feleltem őszintén. - Az egész szart én okoztam. Most felelnem kell a tetteimért. Már csak azt remélem, hogy Máténak nem okoztam túl nagy fájdalmat.. Bár kit áltatok? Mindent elcsesztem..
- Bocs, de most nem tudok mit mondani. Tényleg a te hibád volt.. Viszont Máté előbb-utóbb elfelejti majd. Nem egy haragtartó típus. De nem hiszem, hogy valaha teljesen megbocsájt. Nem akarom, hogy hiú ábrándokba ringasd magad - mondta Krisz. Sokat jelent az őszintesége. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle.
- Kösz - nyomtam el egy szomorkás mosolyt. - Felmegyek - mondtam, majd elindultam a lépcsőn.
- Oké. Jó éjt - szólt utánam Krisz, és már el is tűnt az előszobából.
A szobámba érve lemostam a sminkem maradékát, kezembe vettem a pizsimet és bementem a fürdőbe, hogy vegyek egy jó meleg zuhanyt. Hosszú két nap áll mögöttem, így igazán rám fér, hogy a forró vízsugár alatt kicsit kikapcsoljam az agyamat.
Elalvás előtt még átpörgettem a facebookot és az instagramot. Szomorúan vettem tudomásul, hogy Máté átállította a családi állapotát egyedülállóra. Tudtam, hogy így lesz, de akkor is fájt látni. Inkább le is zártam a mobilom kijelzőjét, letettem az éjjeliszekrényre, majd több órányi forgolódás után sikerült elaludnom.
Reggel, mikor felkeltem, kb egy zombihoz hasonlóan nézhettem ki. A szemem kissé még piros volt, az alatta elterülő karikák pedig sötétlilák. Mintha most keltem volna ki egy sírból. Megmostam az arcomat hidegvízzel, de az sem igazán segített, így aztán felkentem -az átlagosnál több- korrektort és némi szempillaspirált. Miután felöltöztem és bepakoltam, levonszoltam magamat a földszintre. Reggeli után Krisz vitt suliba. Nem is reménykedtem benne, hogy Máté értem jön..
A suliban hatalmas meglepetés ért. Lilla ott ült Ákos helyén. Még a csengetés előtt sikerült beérnie. Ez felér a világ nyolcadik csodájával.
- Szia. Hát te? - léptem mellé csodálkozva.
- Szia. Minél előbb be akartam érni, hogy elmesélhessem a tegnap éjjel történteket - magyarázta lelkesen.
- Nem értem, hogy te éjjel miért nem alszol, de hallgatlak - mondtam, miközben leültem a helyemre.
- Na szóval.. Éjjel, miközben Krisszel telefonáltam, valaki küldött egy sms-t. Mivel ismeretlen szám volt, felhívtam. A végzős Dominik volt az. Azt mondta, hogy Krisz adta meg neki a számomat, mivel megkérte őt Dani, hogy hívjon el minket a szombati buliba - hadarta vadul gesztikulálva.
- Lilla.. Ebből annyit sikerült felfognom, hogy te a bátyámmal telefonálgatsz éjjelente, és lesz valami buli szombaton - soroltam összezavarodottan. Az oké, hogy Lilla szakított Erikkel, de ő és a bátyám együtt? Hát az fura..
- A lényeg, hogy meg vagyunk hívva a végzősök bulijába - foglalta össze egyszerűen.
- Jó. Menj csak. Nekem nincs hozzá sok kedvem - vontam vállat, miközben előkészítettem a tancuccaimat.
- Pont ez a lényeg. Dani téged hívott el Dominikon és rajtam keresztül. El kell jönnöd. Legalább kicsit elvonhatnád a figyelmedet Mátéról - magyarázta a terve fő részét.
- Kizárt. Mivel Krisz végzős, ő is ott lesz. Ezáltal Máté is - jutott eszembe hirtelen.
- Ne máár.. Eszti, muszáj eljönnöd. Jó lesz, ígérem - győzködött Lilla. Egyáltalán nem tartottam ezt jó ötletnek, de tudtam, hogyha nem mondok igent, sosem száll le a témáról.
- Oké, legyen.. De nem akarok összefutni Mátéval. És semmiféle vakrandit nem akarok ezzel a Danival - kötöttem ki határozottan.
- Jó, oké. Szuper - lelkendezett a barátnőm.Sziasztok. Itt is lennék a visszatérésem utáni első résszel. Remélem, hogy elnyerte a tetszéseteket. Ha így volt, kérlek vote-oljatok, esetleg írjatok egy kommentet. Hamarosan érzezik a folytatás. :3
Ui.: Bocsi, hogy ilyen rövid lett, de örülök, hogy ennyit sikerült összehoznom. A kövi részben a buli eseményei várhatóak.
ESTÁS LEYENDO
Küzdj a Szerelemért //Befejezett
RomanceHa érdekel titeket a box világa, a balesetek és a bonyolult romantika, akkor jó helyen jártok. Ez nem a szokásos 'csaj belezúg a rosszfiúba és bumm szerelem' sztori. Ez egy kicsivel bonyolultabb, tele érzelemmel és csavarral. Remélem nem okozok csal...