Bölüm 6

809 89 9
                                    

Angel, kendisine küs Baekhyun'un peşinden okula giderken, birden babası sağ kulağına fısıldadı.

"Angel?"

Angel, olduğu yerde duraksadı ve özlediği babasının sesine cevap verdi.

"Ba--baba?"

"Kızım çok iyi gidiyorsun."

Angel, gururlandı.

"Evimi özledim." dediğinde birden gözünden akan sıvıya hayret etmişti. Ağlıyordu. Bu tuhaf hisle başı dertteydi.

"Angel. Fazla zamanım yok. Sadece artık duygularının olduğunu söylemek istedim. Kanatlarının son iki hakkı kaldı ve bu yüzden duyguların oluştu. Artık hissedebileceksin. Daha dikkatli olmalısın kızım. Kanatların küçülüyor. Son iki hakkın kaldığını sakın ama sakın unutma. Dikkatli olmazsan eğer, yok olabilirsin. Ya da... Ya da insan olursun."

Angel, göz yaşlarını sildi ve babasını onayladı. Babası onunla iletişimi çoktan kesmişti bile.

O sırada, Baekhyun kendisini takip etmeyen Angel'ı fark etti ve hızla arkasına döndü. Ondan çok uzaklaştığını gördü. Angel, yolun ortasında durmuş, yüzünü siliyordu. Koşarak ona yaklaştı. Kendisinin onu üzdüğünü düşündü ve pişman oldu.

"Neden ağlıyorsun? Böyle yaparsan seninle nasıl kavga edeceğim ben?" diye sordu ağlamasını yeni bitiren, gözü nemli güzel kıza sitem edercesine.

Angel, insan olmak istemedi birden. Acı çekmek istemiyordu hiç. Baekhyun'u duymamazlıktan gelip, omuz silkti ve yürümeye başladı.

Baekhyun koşarak ona yetişti.

"Bak." dedi omzuna dokunmaya çalışarak. Ama Angel, korkuyla onun ellerini itti. Eğer Baekhyun sevgiyle ona dokunsaydı son bir hakkı kalacaktı.

Baekhyun,itilen elleriyle kısa bir şok geçirdi. Bu kadar çok mu kırmıştı onu?

"Ben sadece senin yüzünden geç kalacağımı düşündüm. Tükenmez kalemle yapmışsın ve çok zor temizledim. O yüzden--"

"Sorun değil." dedi Angel otoriter bir şekilde.

Baekhyun'un yüzündeki üzüntüyü fark etti ve ona gülümsedi.

"Ben iyiyim."

"Peki benimle iyi misin?" diye sordu Baekhyun. Kızgın mıydı kendisine hala daha?

Angel başını salladı.

"Bana pamuk şeker alırsan seninle de iyi olurum." dedi Baekhyun'a otuz iki diş sırıtarak.

Baekhyun, onun güldüğünü görünce, mutlu oldu ve onu başıyla onayladı.

****

Okuldaki derslere, Baekhyun prova yapmak için girmemişti ve Angel'da tek başına hiçbir dersle ilgilenmemişti. Jun-myeon'la konuşmuş ve daha sonrada uyumuştu.

Nöbetçi öğrenci sınıfa girdi. Angel, mutlu oldu. Dersi anlatan hoca susacaktı. Başını ağrıtmıştı sürekli konuşarak. Bir ara onu buharla boğmayı bile düşünmüştü. Ama yaparsa meleklikten atılırdı ve vazgeçti.

Nöbetçi öğrenci konuşmaya başladı.

"Herkes konferans salonuna gidecekmiş. Müdür bey söyledi. Okul müzik grubumuzun gösterisi varmış."

Nöbetçi sınıftan çıkar çıkmaz, sınıfın kızları da çığırarak, onun peşinden koşuşturmaya başlamıştı.
Angel, onların bu tuhaf halini komik buldu ve jun-myeon ile birlikte konferans salonuna gitti.

YARAMAZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin