--YILLAR SONRA--Angel, artık tam bir insan olmuştu. Yanık kanatları onu terk etmişti.
Onlar eve gelene kadar, jun-myeon ortadan kaybolmak zorunda kalmıştı ve Angel dışında kimse onu hatırlamamıştı.
Uzaktan, çok uzaktan hep izledi en iyi arkadaşını ve onun mutluluğunu gördü jun-myeon. Kendisi mutlu oldu ve öleceği günü bekledi. Kalbi olan bir melek ölümsüz olamazdı. Yakın bir zamanda Rose'una kavuşacak ve onlarda mutlu olacaktı.
***
Angel yine de babasını ve en iyi arkadaşını çok özlüyordu. Ama yanında çok sevdiği ailesi vardı ve dayanıyordu.
Baekhyunniie adında çok sevdiği süper star eşi, Ra On bir kızı ve Ra Do adında bir oğlu vardı.
Mutlulardı ve birbirlerini özlemek zorunda kalmıyorlardı. Onları ölene kadar korumakla görevliydi ve bunu yapmak Angel için büyük bir onurdu.
*****
Ra On ve Ra Do uyurken, Angel onların hakkı olan pamuk şekerini yemişti. Çocuklar uyandı ve ağlamaya başladı. Angel ne yapacağını şaşırdı ve Baekhyun'u aradı.
Baekhyun, röportaj sırasında çalan telefonunu açıp açmamak konusunda tereddüt etti. Acaba yine ne yapmıştı ve çocuklarını kızdırmıştı? Eziyet edenin çocukları değilde Angel olduğunu adı gibi biliyordu. Onları seviyordu. Kızını, oğlunu ve yaramaz Angel'ını.
Kendi kendine onları düşünerek gülümsedi ve izin isteyerek telefonunu açtı.
"Baekhyunniie. Gelirken bize pamuk şekeri alır mısın?"
*****
Unutulmanın nasıl bir his olduğunu biliyordu ve her gününü yazıyordu Angel. Yazdığı günlüğü, bilim kurgu alanında bir tür olarak görülmüştü ve onu bastırmıştı.
Adını ise herkesten gizlemek istemişti. Onun zaten her zaman onunla olacak olan bir takma adı vardı. Romanındaki imzası da o isimle olmalıydı.
Yazar : Yaramaz Melek...
##########
Veeee final... Bir hikayenin daha sonuna geldik gençler. Ama üzülmeyin... Devam ediyoruz... Bundan sonraki hikaye herkesin çok istediği bir hikaye olacak. Herkes benden yazdığım Exo12 serisindeki ilk kitapta yer alan bo jo için bir hikaye yazmamı istiyordu. Sonunda sizleri kırmıyor ve yazıyorum. Exo12 serisine +1 ekliyorum ve "PARK BO JO" adında bir hikaye yazıyorum. PARK BO JO 'da yine EXO üyelerinin hepsi olacak. Ayrıca BTS üyelerinden Suga'da var.😉❣️ En kısa zamanda yayımlamaya başlayacağım. Beklemede kalın... Desteklerinizi esirgemeyin.✋💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ MELEK
FanfictionBaekhyun uçan balonun ipine dileğini bağladı ve annesine gülümseyerek gökyüzüne saldı. Balon ,o sırada gökyüzü diyarında babasından azar yiyen, kanatları yeni çıkan yaramaz meleğin başına çarptı. Melek hızla yeryüzüne düşmeye başladı. Babası telaşl...