Ένα τεράστιο πλήθος κοριτσιών μαζεύτηκε απέξω από την καφετέρια οπότε φαντάστηκα πως τα αγόρια τελείωσαν την συνάντηση με τους φανς τους. Με έχει φάει η περιέργεια από την ώρα που ανέφεραν το όνομα Μαλία να μάθω ποια είναι αυτή η κοπέλα που θα έρθει μαζί μας. 'Μάλλον θα μάθω σύντομα' σκέφτηκα όταν είδα τον Calum να με πλησιάζει. Σηκώθηκα όρθια και αφού πλήρωσα τον χυμο μου βγήκα μαζί του από το μαγαζί. Γύρω μας μαζεύτηκαν αρκετά κορίτσια και μερικοί παπαράτσι. Δύο φύλακες (security guards) μας έκαναν χώρο και μπήκαμε στο αμάξι όπου οι υπόλοιποι είχαν ήδη μπει.
"Αυτό ήταν... πρωτόγνωρο" απάντησα και κοίταξα τον Cal που καθόταν δίπλα μου. Εγώ καθόμουν στην κεντρική θέση ανάμεσα στον Cal και τον Luke. Ο Ash οδηγούσε ενώ ο Michael καθόταν μπροστά, δίπλα του. "Cal τελικά δεν μου είπες τι ήθελες να με ρωτήσεις χθες το βράδυ που το κλείσαμε. Είπες πως ήθελες να με ρωτήσεις κάτι αλλά ήρθε ο Μπλέικ" είπα και εκείνος χαμογέλασε και κοίταξε τα αγόρια τα οποία χαμογέλασαν
"Ήθελα, βασικά θέλαμε να σε ρωτήσουμε αν μπορούμε να έρθουμε στην παρουσίαση του βιβλίου σου την άλλη εβδομάδα. Κατευθείαν μόλις το εξέδωσες το διάβασα και ενθουσιάστηκα ειδικά με τον κολλητό της αφηγήτριας, είπες πως είναι ένα όμορφο χαριτωμένο αγόρι με καλή καρδιά, ταυτίζομαι κάπως μαζί του" απάντησε χαμογελώντας και μου έκλεισε το μάτι. Για να είμαι ειλικρινής αυτό το βιβλίο είναι 'ουσιαστικά' η ιστορία μου- όλα αυτά που πέρασα με τον Luke τότε. Φυσικά και έχω βάλει και τους υπόλοιπους μέσα απλά έχω αλλάξει τα ονόματα.
"Ναι έκανες καλή περιγραφή του κολλητού της αλλά τα χαρηκτιριστικά του είναι τελείως αντίθετα με τα δικά σου" απάντησα και ο Michael άρχισε να φωνάζει δυνατά και να γελάει. Μου αρέσει να τον πειράζω. Γύρισα και κοίταξα τον Luke ο οποίος με κοιτούσε ήδη. Μου χαμογέλασε και τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου. Οι πεταλούδες στο στομάχι μου δεν με έχουν αφήσει ήσυχη από την ώρα που τον είδα. Το χαμόγελο του είναι τόσο εκθαμβωτικό και δεν μπορώ να σταματήσω να τον κοιτάω. Τότε συνειδητοποίησα πως τον κοιτούσα επίμονα χωρίς να το καταλάβω.
"Έχεις γίνει πολύ κακιά τελευταία εσύ. Όλη την ώρα όταν σου μιλάω καλά μου απαντάς ετσι" είπε ο Ash και εγώ χαζογέλασα. Τον κοίταξα και άρχισα να σκέφτομαι. Τι με έχει πιάσει τώρα τελευταία; Κάθε φορά που τον κοιτάζω κάνω σαν μικρό ντροπαλό παιδάκι. Όντως του απαντάω έτσι στα μηνύματα αλλά το έχω συνηθίσει πια.
"Σε όλους έτσι απαντάω Ash, βασικά σε όλους εκτός του Michael" απάντησα γελώντας. Ο Michael γύρισε πίσω και με κοίταξε χαμογελώντας. Μπορεί παλιά να μην μιλάγαμε αλλά τώρα μου αρέσει που μου έχει δωθεί η ευκαιρία να τους γνωρίσω όλους καλύτερα. Ο Luke φαινόταν πως ένιωθε κάπως άβολα με όλη τη συζήτηση. "Τελικά δεν μου είπατε ποια είναι η Μάλια που αναφέρατε πριν" είπα χαμογελώντας και ο Luke απέφυγε την οπτική επαφή με εμένα.
YOU ARE READING
|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}
Teen Fiction~Ξέρω ότι δεν είσαι ένα από τα πολλά κορίτσια που απλά πέρασαν από την ζωή μου και έφυγαν. Εσύ έμεινες ακόμη κι οταν δεν ήσουν εδώ, άγγιζες την ψυχή μου ακόμη κι όταν βρισκόσουν αλλού. Δώσε μου μία ευκαιρία να σου αποδείξω πως και εμείς μπορούμε να...