Ανδριάνας POV
Δεν μπορούσα να κοιμηθώ, σκεφτόμουν όλα αυτά που είπε ο Cal πριν και το ξέσπασμα που είχε. Φαινόταν πληγωμένος και στεναχωρημένος, μα πως δεν κατάλαβα τίποτα; Δεν το πιστεύω ότι ενώ είχε συναισθήματα για εμένα με βοηθούσε με τον Luke και με ενθάρρυνε να τον συγχωρήσω. Τώρα θυμήθηκα πως εκείνη την μέρα μου είπε ότι είχε γράψει για μία κοπέλα που δεν ένιωθε το ίδιο και κράταγε το χέρι μου. Δεν τα σκέφτομαι όλα αυτά επειδή άλλαξε ο τρόπος που τον βλέπω απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν το είδα αυτό νωρίτερα.
Το κακό είναι πως του έδινα ελπίδες, πάντα του έδινα, όλες τις φορές που είχαμε φιληθεί και μετά λέγαμε πως δεν ήταν τίποτα, όλες τις φορές που κοιταζόμασταν περίεργα. Δεν μετανιώνω τίποτα από αυτά που έγιναν ειλικρινά απλά ξέρω πως τον έκανα να πονάει και δεν μου αρέσει αυτό. Είναι ο Cal, ο γλυκός μικρός Cal μου. Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ ήξερα τι ένιωθα για εκείνον τότε, είχα τόσα όνειρα, τόσες σκέψεις που μπέρδευαν τα πάντα μεταξύ τους. Γιατί πρέπει πάντα οι σχέσεις μου να μπερδεύονται τόσο πολύ; Πάντως αυτήν τη φορά δεν θα τον αφήσω να φύγει, σημαίνει πολλά για εμένα.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κοίταξα την ώρα, έχει πάει 4:30 και ακόμα να με πάρει ο ύπνος. Κατευθύνθηκα προς το γραφείο του και πήρα την έκθεση και άρχισα να την διαβάζω ξανά και ξανά. Πέρασε μισή ώρα ώσπου βαρέθηκα και την άφησα πίσω στην θέση της. Κάθισα πάλι στο κρεβάτι και κοιτούσα τον Calum που κοιμοταν. Χαμογελούσε στον ύπνο του, ελπίζω να βλέπει κάτι καλό ειδικά με όλα αυτά που έγιναν. Πρώτη φορά τον είδα να κλαίει και δεν μου άρεσε, μου φτάνει που βλέπω τον Luke δεν θέλω και άλλον. Βασικά με τον Luke είναι άλλη ιστορία, το σημαντικότερο από όλα είναι ότι δεν έχει τελειώσει ακόμα έχει και συνέχεια.
Συνέχισα να τον κοιτάω, να τον παρατηρώ. Αυτός είναι ο κολλητός μου, το αγόρι που μιλούσε κάθε μέρα μαζί μου στο skype και καθόταν και άκουγε όλα όσα του έλεγα ακόμα και αν ήταν για τον κολλητο του. Δεν τον ένοιαζε, και κυριότερα ποτε δεν έφυγε. Ξέρω ξέρω γιατί τα σκέφτεσαι όλα αυτά αφού σου αρέσει ο Luke και θα βγεις και με τον Ashton κτλ. Τώρα τον βλέπω μόνο σαν φίλο όπως εκείνος εμένα. Με τον Luke ξέρω πως αξίζει να συνεχίσουμε αλλά από την άλλη έχω τον Ash ο οποίος επίσης είναι πολύ καλός και νοιάζεται... πολύ δύσκολο όλο αυτό...
"Γιατί δεν κοιμάσαι; Τι κάνεις ξύπνια τέτοια ώρα;" άκουσα τον Calum να λέει και τον κοίταξα. Σηκώθηκε και με κοίταξε, με παρατήρησε καλά και χαμογέλασε
ESTÁS LEYENDO
|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}
Novela Juvenil~Ξέρω ότι δεν είσαι ένα από τα πολλά κορίτσια που απλά πέρασαν από την ζωή μου και έφυγαν. Εσύ έμεινες ακόμη κι οταν δεν ήσουν εδώ, άγγιζες την ψυχή μου ακόμη κι όταν βρισκόσουν αλλού. Δώσε μου μία ευκαιρία να σου αποδείξω πως και εμείς μπορούμε να...