Chapter 29

66 5 1
                                    

Ξαφνικά το τραγούδι 'story of another us' άρχισε να παίζει με αποτέλεσμα να ξυπνήσω. Έκλεισα το ξυπνητήρι μου και μετά από 10 λεπτά προσπάθειας κατάφερα επιτέλους να σηκωθώ. Φόρεσα γρήγορα το μαύρο σορτσάκι μου και την μπορντό αμάνικη μπλούζα μου και πήγα να δω τον Μπλέικ. Άνοιξα την πόρτα του δωματίου του και τον βρήκα ξαπλωμένο στο κρεβάτι του να κοιμάται. Κάθισα δίπλα του και προσπαθούσα να τον ξυπνήσω. Ευτυχώς τα κατάφερα με την τρίτη φορά. Βγήκα από το δωμάτιο για να ντυθεί και πήγα στο σαλόνι όπου έβαλα και τα παπούτσια μου. Άφησα το κινητό μου πάνω στο τραπέζι και έτρεξα στο μπάνιο όπου έπλυνα το πρόσωπο μου και βούρτσισα τα δόντια μου.

Έπειτα από αυτά ξαναγύρισα στο σαλόνι όπου βρήκα τον Μπλεικ να με περιμένει με την βαλίτσα του στο χέρι. Δεν το πιστεύω ότι δεν θα τον δω για μισό μήνα, τον έχω συνηθίσει να πηγαινοέρχεται όλη την ώρα στο σπίτι.

"Πάω λίγο στο μπάνιο και μόλις τελειώσω φεύγουμε" είπε χαμογελώντας και πριν προλαβω να του απαντήσω έφυγε. Ύστερα από ένα τέταρτο ο Μπλέικ τελείωσε ότι χρειαζόταν να κάνει και φύγαμε. Μπήκαμε μέσα στο αμάξι και άρχισα να οδηγώ. Δεν ξέρω που την βρίσκει την όρεξη πρωινιάτικα και χαμογελάει αλλά εγω θέλω να κοιμηθώ!

"Θα σου λείψω πολύ, γι αυτό είσαι έτσι" είπε γελώντας και εγώ τον κοίταξα

"Ναι καλα" απάντησα χαμογελώντας

"Αφού το ξέρω, δεν μπορείς χωρίς εμένα" είπε όλο περηφάνια

"Και ποιος το λέει αυτό;" ρώτησα

"Εγω" είπε και μου έκλεισε το μάτι

"Ειλικρινά Μπλέικ νυστάζω πάρα πολύ οπότε μην αρχίζεις" είπα και συνέχισα να κοιτάω τον δρόμο μπροστά μου. Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δε μιλήσαμε, απλά απολαμβλαναμε την ησυχία.

"Θα μιλάμε έτσι;" είπα όταν βγήκαμε έξω από το αυτοκίνητο

"Φυσικά μικρή, θα μου πεις και πως θα είναι τα γενέθλια σου! Όταν ξανασυναντηθούμε θα τα γιορτάσουμε μαζί" είπε χαμογελώντας

"Ωραία! Καλό ταξίδι Μπλέικ" είπα χαμογελώντας

"Θα μου λείψεις, σε αγαπώ" είπε και με αγκάλιασε σφιχτά

"Θες να σου πω και εγώ;" απάντησα γελώντας

"Μπορείς να μην χαλάς την στιγμή!" είπε και συνέχισε να με αγκαλιάζει

"Αστειευομαι, και εγώ σε αγαπώ πολύ Μπλέικ και θα μου λείψεις" είπα και δεν έφυγα από κοντά του

|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon