Chapter 23

59 9 0
                                    

"Και γιατί να σου πω; Έτσι κι αλλιώς μία εργασία είναι, τίποτα το σημαντικό" είπε χαμογελώντας και με κοίταξε στα μάτια. Δεν ήθελε να μου πει και το σεβάστηκα, παίζει να είμαι η μόνη που κάνει έτσι για μία εργασία.

"Καλά μην μου πεις δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς θα την δω όταν θα την πάρεις πίσω διορθωμένη" απάντησα χαμογελώντας και εκείνος με κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα. "Μην με κοιτάς εμένα έτσι, το ξέρω πως-" πήγα να ολοκληρώσω αλλά η καθηγήτρια μας διέκοψε όλους.

"Λοιπόν παιδιά σας ευχαριστώ που καθίσατε ήρεμοι, τώρα διάλεξα τις δύο εργασίες που μου έκαναν περισσότερο εντύπωση. Αυτό δεν σημαίνει πως οι υπόλοιπες δεν ήταν καλές, όλες ήταν εξαιρετικές απλά ήθελα να σας διαβάσω τις συγκεκριμένες" είπε χαμογελώντας και κάθισε πάνω στην έδρα.

"Δεν θα λένε ονόμα, σωστά;" ρώτησε ο Michael και η καθηγήτρια χαμογέλασε.

"Μην ανησυχείς δεν θα πω κάτι τέτοιο" απάντησε και έβαλε μπροστά της την πρώτη εργασία. "Αυτήν την έγραψε ένα κορίτσι" συμπλήρωσε, ναι είναι δύσκολο να αποφασίσεις μιας και είμαστε μόνο 5 κορίτσια στο τμήμα... "Η εργασία λέει:

  Η αγάπη είναι είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα στον κόσμο, τόσα συναισθήματα, τόσες σκέψεις και τόσοι άνθρωποι. Υπάρχουν μόνο λίγα άτομα που αγαπάμε πραγματικά, ειδικά όταν αυτά δεν ανήκουν στην οικογένεια μας. Είναι δύσκολο να το παραδεχτείς ειδικά όταν ξέρεις ότι είστε δύο τελείως διαφορετικοί άνθρωποι, ο καθένας ανήκει σε διαφορετικό 'κοινωικό' επίπεδο. Αλλά εγώ αγαπώ εκείνον.
  Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι τα πράγματα θα κατέληγαν έτσι, τον αγάπησα πραγματικά και νιώθω τόσα πολλά που δεν μπορώ καν να τα εκφράσω. Κανονικά θα έπρεπε να τον περιγράψω και να πω γιατί τον αγαπάω αλλά η περιγραφή ενός ατόμου δεν νομίζω πως είναι πάντα υποχρεωτική. Όλα άρχισαν πριν αρκετό καιρό, ήμασταν δύο άγνωστοι που ο ένας από τους δύο, δηλαδή εγώ, ένιωθε αρκετά παραπάνω για τον άλλον αλλά δεν είχα το κουράγιο να του μιλήσω γιατί κάιθε φορά με απέφευγε σε τέτοιο επίπεδο που είχα αρχίσει να πιστεύω πως το ευχαριστιόταν όλο αυτό. Μέχρι που μία μέρα όλα άλλαξαν, ήταν λες και όλος ο κόσμος μου έλεγε πως το να κάνω 'παρέα' μαζί του ήταν σωστό. Το καλύτερο για τον ,εκείνον, είναι ότι, ότι και αν μας συμβεί ότι και αν γίνει μεταξύ μας έχει την δύναμη να προσπαθεί να το ξεπεράσει γιατί αυτό σημαίνει η λέξη 'αγαπώ'. Ξεπερνάς τα πάντα χωρίς να ενδιαφερεσαι για το αποτέλεσμα, αρκεί να ξέρεις ότι προσπάθησες.
  Είναι ένα πολύ κλειστό άτομο και αρκετά ψυχρό θα μπορούσα να πω αλλά στην πραγματικότητα αυτό θέλει να δείχνει. Κανονικά αν τον γνωρίσεις θα καταλάβεις πως είναι το πιο ευαίσθητο και καλό άτομο που υπάρχει σε όλον τον κόσμο, νοιάζεται για τους άλλους και κυνηγάει αυτά που εκείνος πιστεύει ότι αξίζουν. Αγάπη για εμενα σημαίνει να έχεις τόσες σκέψεις για τον άλλο που δεν σε αφήνουν ακόμα και όταν κοιμάσαι, τρέμεις στην ιδέα ότι ο άλλος μπορεί να φύγει κάποια μέρα και θα σε ξαχάσει, είσαι ειλικρινής με τον άλλο ακόμα και αν ξέρεις ότι αυτό που θα πεις μπορεί να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα γιατί όταν αγαπάς υπάρχει θέληση να ξεχάσεις τα πάντα, μετά από έναν τσακωμό να θες να τρέξεις κοντά του και να του πεις πόσα σημαίνει για εσένα. Όλα αυτά τα έχω περάσει και εγώ η ίδια και όλα τα έχουμε περάσει ή θα τα περάσουμε στο μέλλον. Εκείνος με βοήθησε να ξεπεράσω τα πάντα, μου έδειξε τι θα πει να αγαπάς αλλά και να πονάς και τον ευχαριστώ όχι μόνο για τις καλές αλλά και τις άσχημες στιγμές.
  Να αγαπάτε και όταν αγαπάτε να είναι πραγματικό, μην κοροιδεύετε κανέναν για τα συναισθήματα που έχει και μην παίζετε με αυτά. Εκείνος το ξέρει πως δεν είναι σωστό να κάνεις κάτι τέτοιο βεβαιά δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό το λέει μόνο για την περίπτωση μου, μακάρι να μάθει πως όλοι είμαστε ίδιοι και ισάξιοι. Τέλος, ναι μπορούν παιδιά της ηλικίας μας να αγαπήσουν πραγματικά γιατί μπορεί να μην είμαστε πολύ ώριμοι αλλά ξέρουμε να νιώθουμε." έτσι τελείωσε η καθηγήτρια να διαβάζει την έκθεση μου, και ναι ήταν η δικιά μου. Φαινόταν περίεργη τώρα που δεν έλεγε το όνομα του.

|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang