Chapter 27

58 7 1
                                    

Συνάντησα την Ιωάννα στο μαγαζί που είπαμε για να μιλήσουμε. Ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου και να ζητήσω την συμβουλή μιας φίλης μου, και μπορεί η Ιωάννα και εγώ να μην είμαστε κολλητές αλλά την εμπιστεύομαι.

"Οπότε ακόμα δεν έχεις καταλάβει με ποιον θες να είσαι;" ρώτησε με περιέργεια και με κοίταξε στα μάτια. Ξέρω τι μπορεί να σκέφτεται για εμένα αυτήν την στιγμή και δεν είναι και τα καλύτερα πράγματα...

"Όχι δεν έχω καταλάβει. Ξερεις τα πάντα για τον Luke αλλά ο τρόπος που μου μίλησε σήμερα ο Ashton άλλαξε τα πάντα. Μου μίλησε με τόση αγαπη και ενδιαφέρον που δεν ξέρω αν θέλω να τον απορρίψω" είπα μπερδεμένη και έβαλα τα χέρια μου στο πρόσωπο μου

"Ξέρω πως νιώθεις άσχημα αλλά πολλές φορές γίνεται να έχεις συναισθήματα για δύο άτομα ταυτόχρονα, είναι φυσικό, απλά πρέπει να καταλάβεις ποιο από αυτά τα άτομα σημαίνει πιο πολλά για εσένα" είπε χαμογελώντας και εγώ την κοίταξα με ένα στραβό χαμόγελο.

"Απλά δε μπορώ, δε κάνει να έχω. Ο Luke ανήκει στο παρελθόν μου δεν ξέρω αν πρέπει να τον ξαναβάλω στο παρόν μου και κατά συνέπεια στο μέλλον μου. Τον αγαπάω, ναι,  αλλά δεν αντέχω άλλο τους τσακωμούς " είπα και την κοίταξα στα μάτια

"Γιατί δεν το συζητάς μαζί του αυτό; Πες του πως νιώθεις για την σχέση που έχετε τώρα και θα βρείτε μια λύση. Τώρα όσον αφορά τον Ashton δεν ξέρω τι θες να κάνεις, επειδή κανένας από τους δύο σας δεν έχει καταλάβει τι νιώθει μπορείτε απλά να το προσπαθήσετε, να αρχίσετε να βγαίνετε όπως το σημερινό ραντεβού για παράδειγμα" είπε η Ιωάννα και κοίταξε νευρικά το κινητό της. Δίνει τις καλύτερες συμβουλές αλλά κάτι την βασανίζει.

"Με βοήθησες πάρα πολύ ευχαριστώ. Τώρα πάμε σε εσένα, τι έχεις;  τόση ώρα κοιτάς το τηλέφωνο σου" είπα χαμογελώντας και την κοίταξα με περιέργεια

"Τσακώθηκα με το αγόρι μου και εκείνος δεν γύρισε το βράδυ σπίτι και ανησυχώ λίγο" είπε με ανησυχία και με κοίταξε με ένα κουρασμένο βλέμμα

"Δεν τον πήρες καθόλου; Βασικά ας αρχίσουμε από τα κυριότερα, γιατί τσακωθήκατε;" ρώτησα περιμένοντας την απάντηση της.  Εγώ θα τρελαινόμουν, και γι αυτό την δικαιολογώ που κάνει έτσι.

"Επειδή εδώ και 2 μήνες κανονίζουμε με τον κολλητό μου να πάμε σε μία συναυλία και έτυχε να πέσει την ίδια μέρα με την επέτειο μας και του είπα να το γιορτάσουμε το πρωί επειδή το βράδυ δεν μπορώ να το ακυρώσω ή να το γιορτάσουμε την επόμενη μέρα αλλά εκείνος θύμωσε και είπε πως βάζω τον κολλητό μου πάνω από την σχέση μας και αλλες τέτοιες ασυναρτησίες" είπε και η στεναχώρια καθαρή στην φωνή της.

|Beautiful| {Sequel To TBWTBE}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora